Jump to content

Dona

Donan voimailut

Recommended Posts

Ei vittu olis pitäny arvata, että liikaa volyymiä tässä tulee alaselälle. Äsken piti ottaa 6x6 240kg, mutta piti lopettaa neljänteen sarjaan, kun ei pystynyt melkee seisomaan sarjan jälkeen ja piti istua hetki ennen kun katos se puutunut tunne selästä.

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Ihmeen kaupalla pystyi kyykkäämään tänään ja sain kaikki sarjatkin tehtyä. Ens viikolla pitää varmaan ottaa kevyt viikko.

Kyykky 6x6 160kg

Penkki 6x2 140kg

Jaa viesti

Voimatreenistö kun ei mitään tajua niin todella oudolle näyttää esim penkin progressio

Aluks kasvatetaan volyymia ja lopussa lisätään painoja ja vähennetään volyymia. Toi on vissiin aika perus kaava venäläisissä ohjelmissa.

Tää on siis se ohjelma http://www.joeskopec.com/ruspeak.html

Jaa viesti

Kyykky 5x5 170kg

Penkki stopeilla 6x142.5kg

Veto pois, mutta sai puskettua sarjat läpi kyykyssä.

Keskiviikkona jäi mave tekemättä, kun alaselkä ei ollu palautunut, joten tein bodytreenin selälle.

Jaa viesti

Penkki 3x3 170kg

Kyykky 6x2 160kg

Monta sarjaa leukoja omalla painolla

Yllättävän hyvin kulki penkki, vaikka vähä kurkku ollu kipee viikonlopun ja nenä tukossa.

Jaa viesti

Kyykky 3x3 190kg

Penkki 6x2 142.5kg

Leukoja, takaolkapäitä ja vipareita

Kyykky mene vielä aika hyvin ilman vyötä, eikä siteitä tai lämppäreitä.

Jaa viesti

Joo tuntuu kyllä toimivan tää ohjelma penkkiin ja kyykkyyn. Maastavedon jouduin jättämään pois, kun veti selkää niin jumiin 6x5 treenin jälkeen. Voi olla, että oli liikaa laskea 300kg maksimista sarjapainot siihen. Monet sanoikin foorumeilla, että kannattais laittaa maksimit alakanttiin tohon laskuriin.

Mä oon aika helvetin laiska kuvaamaan videoita. Pitäs hakee kameraan laturi kadonneen tilalle ja semmone teline, että pysyy pystyssä.

Näköjään sais aika halvalla ebaysta kännykkään tommosen telineen http://www.ebay.com/itm/Universal-Octopus-Stand-Tripod-Mount-Holder-For-iPhone-Samsung-Cell-Phone-Camera-/142290635646?var=&hash=item21212ecb7e:m:mMEdsM7WGiGm5qN8mQxyNcw

Jaa viesti

Penkki 2x2 180kg

Kyykky 6x2 160kg

Todella huono päivä oli ja tekniikka hajos penkin ekasaa sarjassa totaalisesti. Ainoassa penkissä missä on turvaraudat, on telineet mulle just liian korkeella, niin heti kun sai painot nostettua telineistä olkapäät lähti eteen. Tokaan sarja menikin sitten kevyemmin, kun sain jonku antamaan liftoffin. No saa olla tyytyväinen, että tuli sarjat nostettu, vaikka oli paska päivä.

Jaa viesti

Joo tuntuu kyllä toimivan tää ohjelma penkkiin ja kyykkyyn. Maastavedon jouduin jättämään pois, kun veti selkää niin jumiin 6x5 treenin jälkeen. Voi olla, että oli liikaa laskea 300kg maksimista sarjapainot siihen. Monet sanoikin foorumeilla, että kannattais laittaa maksimit alakanttiin tohon laskuriin.

Mä oon aika helvetin laiska kuvaamaan videoita. Pitäs hakee kameraan laturi kadonneen tilalle ja semmone teline, että pysyy pystyssä.

Näköjään sais aika halvalla ebaysta kännykkään tommosen telineen http://www.ebay.com/itm/Universal-Octopus-Stand-Tripod-Mount-Holder-For-iPhone-Samsung-Cell-Phone-Camera-/142290635646?var=&hash=item21212ecb7e:m:mMEdsM7WGiGm5qN8mQxyNcw

Noi telineet on ihan paskoja. Nuo kaikki nivelet on ihan löysiä että ei välttämättä saa oikeasti kiinni mihinkään kaiteeseen eikä jaksa kameraa kannatella. Hyvällä tsägällä kännykkä just ja just pysyy ilman että lerpsahtaa.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Noi telineet on ihan paskoja. Nuo kaikki nivelet on ihan löysiä että ei välttämättä saa oikeasti kiinni mihinkään kaiteeseen eikä jaksa kameraa kannatella. Hyvällä tsägällä kännykkä just ja just pysyy ilman että lerpsahtaa.

Tää toimii taas helkkarin hyvin, saa kiinni mihin tahansa, toki hintakin vähän suolaisempi..

http://www.clasohlson.com/fi/Jalusta-Joby-Gorillapod-GripTight/Pr385613000

Jaa viesti

Tossa mun tilaamassa ei ole niveliä vaan paksuja rautalankoja siellä. Jossain arvosteluvideolla näytti ihan toimivalta.

Jaa viesti

Noita on moneen lähtöön. Toi Clasun podi on saanut kyllä hyvät arvostelut.

Jaa viesti

Tänään vähän bodytreeniä selälle ja hauiksille. Supersarjoja, pudotuksia ja restpausea.

Perjantaina mittaamaan testotasot :kahvi:

Jaa viesti

Pitäiskö tehdä veikkausketju Donan testoista? Lähimmäksi arvannut saa palkinnon. Mikä se palkinto voisi olla, en osaa sanoa.

Itse veikkaan 22,5.

Jaa viesti