Jump to content

holmesinjones

Holmes jumppailee

Recommended Posts

Itsellä myös gorillasports.fi kyykky telineet. Onkohan samat...

E: on samat mutta mulla ei ole tota välipalkkia. Itse lisännyt? Kuinka pitkä olet? Toi aika matala teline niin että pysyy tukevana.

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti

Itsellä myös gorillasports.fi kyykky telineet. Onkohan samat...

Varmaankin...mä laitoin noihin väliputken joka sopii tuonne sisään niin pysyvät pirut paikallaan

Muistaakseni 45mm huonekaluputki...maksoi pätkä jopa 2e :))

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Jotkut kyselleet kuvia

Ollos hyvä

nykykunnosta laitan kuvia myöhemmin mutta tässä jotain.

Täytin 40v ja kamut leikkas letin veks,tuolloin harrastin potkunyrkkeilyä sekä jonkin verran punttiakin.Tuo kundi joka leikkaa on aika kova naamari potkunyrkkeilyssä vieläkin.

[ATTACH=CONFIG]7847[/ATTACH]

Ja kesä harrastettiin ihan muuta kuin voimailua,kuvassa olevana en ollut käynyt salilla 2 vuoteen.

[ATTACH=CONFIG]7848[/ATTACH]

Möksältä kuva,käsi paketissa kun mursin duunissa ranteen ja kuukausi saikkua :))

Kääntäkää se läppäri,vittu mä jaksa alkaa muokkaamaan kun foorumi näköjään kääntää kuvat nurinpäin !

Jaa viesti

Ai niin juu,mä olen tuossa joku noin 100 kiloinen...nyt 112...vähän kuin hälyytysnumero tuo paino :))

Kävin muuten seepriksellä tänään,leikkas mun tukkani siiliksi ja ihmetteli että juma miten sä oot laihtunut ja millä ihmeellä.

Mä sanoin että samoilla ohjeilla millä säkin pudotit(blasun tietämyksellä) mutta en edes ole vielä dietillä

Jaa viesti

Olet kans luonnostaan riski kaveri. Ja voima hommiin lahjakas vai miten koet asian?

No joo,oon mä 187 pitkä ja nuorena sain lempinimen "lapio" kas kun noi kädet on niin suuret,vaaksa 27cm.

Joo,laitetaan nyt vielä yksi kuva.Kuvassa seepris ja mä häämatkalla turkissa marmariksessa.Meriristeilyltä otettu foto.

Tuona keväänä mulla meni treenit itellä plörinäksi kokonaan,alaselkä reistas,ei maveja ollenkaan.Toinen lonkka kipuili,ei kyykkyjä.

Seepristä valmensin ja tuon kuvan ottoaikaan treeneistä on molemmilla aikaa joku kuukauden verran.

Seepris sitten taas veti sikakovaa treeniä ja oli aina vinkumassa että tu ny kattoon menekö oikein tai tuu varmistamaan,vitut tullut omista treeneistä mitään :curs:

[ATTACH=CONFIG]7851[/ATTACH]

Joo ja seepris kuvassa 51v ja 170cm 70kg

Itellä painoa tuossa joku 122kg,kalja maittoi :)) ja sen näkee vattasta

Jaa viesti

Tuli sitä iltasella jumpat heitettyä.

Omapaino senkun laskee,nyt 111kg,perkele kun ei tasaannu vaikka kuinka söis.

No penkkikin kulki yllättävän kivasti,se 100kg kolmonen oli kuin paperia ja 90kg kympin sarja loppupumppina.

Mulla on niin vitun pitkät kädet ja pena on aina ollut vaikeinta mulle,välitykset niin pirun huonot.Lyhytkätisillä helpompaa tää.

penkki ja sata kilua kuvassa ja taustalla entisöimäni piironki 1940 luvun alusta.

[ATTACH=CONFIG]7854[/ATTACH]

Ja vinopenaa penan jälkeen käkkäreillä 3x15 sarjaa,joku 30kg huitteissa nuo ovat.

[ATTACH=CONFIG]7855[/ATTACH]

Jaa viesti

Nouseeko muuten maastavedossa pukeilta miten paljon enemmän ku maasta?

Alaselän takia itekkään en pysty maasta vetämään.

Mun hierojani(on muuten penkkipunnerruksen euroopanmestari)sanoi että ei normivetoja vaan pukeiltavetoja niin selkä säilyy kondiksessa.

OOn mä joskus vähän yli nelikymppisenä vetänyt 245kg kolmosen sarjan,ei mitään hyötyä hajoittaa enään selkäänsä tässä iässä.Kesällä tulee 59v mittariin.

Jaa viesti

Pukeilta veto hyvä. Vanhoina aikoina kuulemma englannin kieliset puhuivat health lift:stä kun tarkottivat Pukeilta vetoa. Itsekin sitä teen mieluummin kun omat välitykset on maastavetoa ajatellen surkeat. Alkuasento paskamainen. Pituutta 185 eli liki samat kuin piikillä plus mittasuhteet vetoon pasket. Sjmv tä kyl vetelen välillä ihan lattiasta aloittaen.

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti

Tässä päivyrissä hyvää pohdintaa. Kyllä minusta 60v äijällä 100kg sarja raudat penkissä on kovat. Harva siinä iässä nostelee ylipäätä muuta kun kaljatölkkiä. Kroppa on paskana joka suunalta ja muistellaan vaan menneitä kun joskus 40 vuotta sitten rautakin nousi.

Tuola kuntoilu salilla missä kerran kävin niin ei tainut 60kg painoja olla kellään penkissä. Mave tankoon ei edes 200kg mahtunut. Loppu tila kesken. Nää on näitä keskiverto tason treenaajien mestoja.

Joo ne jotka netissä anonyymina päätään aukoo on oikeesti näitä paskanjauhajia joista ei ole itessään mihinkään. Näin se vaan menee. Harvalla niistä on munaa näyttää videoita ja kuvia.:wink2: Holmes kova kundi.:tsemppiä:

Jaa viesti

Minusta mielenkiintoista lukea erityisesti päivyreitä joissa kuvia ja just noita kotivermeitä hauska ihmetellä. Kaikki yleinen pohdinta laiffi sta, teernistä, menneistä raudoista ja ajoista jne mielenkiintoista lukea ja seurata. Ennen ei tällä foorumilla päänaukojia toisten päivyreissä katseltu. Itsekin ekojen modejen joukossa olin täällä toisella nimimerkillä vuonna 2009 kun musu tämän palstan laittoi pystyyn ja tuollaiset aukojat laitettiin kuriin ja nuhteeseen.

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti

No joo,oon mä 187 pitkä ja nuorena sain lempinimen "lapio" kas kun noi kädet on niin suuret,vaaksa 27cm.

On sulla melkonen koura. Itellä oli vaaksa 19cm.

Pääsiäisenä tuli yhden lapiokouran kanssa testailtua vaaka puristusta mökillä. Vielä puntti miehiä oli ja 15 viikon roinakuurinkin vetänyt ja käsi oli jotain varmaan samaa kokoa kun sinulla. Mä ajattelin että toi äijä puristaa tuon mittarin 130kg asti. Mutta paras jäi 93kg ja kekiarvo oli 6 puristuksen kohdilla oli 88-90kg. Perhana nauro mun kourille ja sano että vauvan kädet. Perkele minulla meni kaikki 6 puristusta yli satasen. Jäin silti kauas parhaasta näppi voimista ja sarjasta. Mutta kyllä siinä lapio kouralla oli hetken ihmettelyä.

On sitten ollut joitain sellasia lapiokouria jotka nappasee vaaka mittarin pohjaan ja kokonaan ilman sali taustaa.

Tuli taas todistettua että ei noila kehonrakentajilla kauheesti ole sitä maksimi voimaa. Penkki kunnos sano 120kg. Sano että ei ole voimaa ikinä tehnyt, että ihan vaan massaa hakenut ja kyllä sitä sillä oli. Voimatasoissa aika heikko.

Jaa viesti

3 viikko edellisestä treenistä ja puristus vähän hukassa.

No metsurin hommia painettu möksällä sekä vitusti pihahommia muutenkin.

Rinta ja ojentajat tuli ternattua,kuitenkin penassakin 105kg liikkui kevyesti ja kapea penakin kulki erittäin hyvin :))

Hartiat tukossa noista mettähommista ja jätin suosiolla väliin,typeryyttä olisi niitä kiusata.

Puoli tuntia meni treenuleissa aikaa ja nyt mökille lompsis :cool:

Jaa viesti

Isänmaallisen treenaajan kämpän ja harjoitussalin seinällä on vain oikeaa taidetta :))

31957588_10211114950779840_7293693761052213248_n.jpg?_nc_cat=0&oh=0357530bf4039b0a72f62aa85d96684c&oe=5B9C8D45

Sekä möksän seinällä vaarini mitskuja jotka saatu urhoollisuudesta talvi ja jatkosodassa.Summan taisteluista ylimmät.

Sellaisia me matti ollaan me Suomalaiset,me ei lähdetä karkuun vaan taistellaan,nuo mitskut eivät ole ainoa muisto vaan on mulla jokunen pislarikin muistona.Toimivat piru vie ja panoksiakin riittää.

32155280_10211115144984695_6701430376662827008_n.jpg?_nc_cat=0&oh=2aa2be5265c18c5f07eb9716acb00ca9&oe=5B8A3F62

Jaa viesti

Salilla ei ole tullut käytyä mutta kesämökille valmistui autotalli johonka tulee pienimuotoinen salikin

Myöhemmin laitan kuvia salista ja myös juttua treeneistä,kohta ne nimittäin alkaa

[ATTACH=CONFIG]7992[/ATTACH]

Jaa viesti

4 KUUKAUTTA TOTAALISTA TREENITAUKOA.

No tänään kävin mökin salilla tekemässä ekat treenulit.

Sellaista kevyttä homopumppailua tein.

Elikkä 15 minsaa lämmittelyä.

mave: 20kgx10

40kgx10

60kgx10

penkki:

20kgx10

40kgx10

60kgx10

kulmasoutu:

20kgx10

40kgx10

60kgx10

pystypunnerrus

20kgx10

25kgx10

30kgx10

hauiskääntö:

10kgx10

20kgx10

30kgx10

penkki erittäin kapealla:

20kgx10

30kgx10

40kgx10

kyykky:

20kgx10

40kgx10

60kgx10

Vatsoja jumppapallon päällä ja sitten pois .

Itse tereenissä meni 40minsaa.

Juu,treenun alussa tein nämä lämmittelyt

Jaa viesti

Kuudes treeni aloituksesta

Mave 10x60.6x100,6x130

Pena 10x20,10x50,10x75

Kulmasoutu 10x20,10x50,10x75

Pystypunnerrus 10x20,10x30,10x40

hauskääntö 10x15,10x25,10x30

kapea pena 10x30,10x40,10x60

jalkaprässi 10x 80,10x120,10x160 vertikaaliprässi kyseessä joten suoraan ylöspäin liike eikä mikään 45 asteen prässi

Tuollainen prässi: https://wrange.fi/products/body-solid-powerline-jalkaprassi-vertikaali-1

No pumppailuahan tää on vielä.perjantaina vielä yhdet treenulit ja lauantaina suunta kohti Alanyaa.

Reissun jälkeen siirryn kaksijakoiseen treeniin.

Jaa viesti

No niin,treenit tuli heitettyä kesäsalilla eli autotallissa.

Yleisön pyynnöstä kuvia sieltä.

[ATTACH=CONFIG]8059[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]8060[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]8061[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]8062[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]8063[/ATTACH]

Jaa viesti

Lisää rautaa piti ostaa kun pidän prässissä pohjapainona 100 kg,ei niitä sieltä viitsi purkaa.

Kaksi 20 kilon levyä tuli ostettua.

Eivät ole hinnan kiroissa

https://gorillasports.fi/50mm-olympia-levypainot/10000819-50mm-olympia-levypaino-20kg.html

Nyt riittää maveenkin raudat ilman prässin levyjen purkua

Jaa viesti