Jump to content

soccerman

Giannis Magos sekosi - Väkivalta kehonrakennuskisoissa

Recommended Posts

Mielenkiintoinen tuo englanninkielinen teksti. Henkilöä ensinnäkin kutsutaan urheilijaksi. Toiseksi siinä selkeästi ehdotetaan, että henkilö lopetettaisiin. Kenties se olisikin oikein, eikä pelkästään kirjoitusvirhe.

Jaa viesti

Guest Jormatar

Yksittäistapaus.

Roinasikojen juttuja kuuntelee niin kuorossa saarnaavat että ei pitäis vaikuttaa muuta kuin parantavasti mielentiloihin. Urbaanilegendaa tämä että roinaporsas kilahtaa :tsemppiä:

Jaa viesti

Guest Jormatar

Ja on syytä muistaa, että natut ne vasta kilahteleekin.

Testo parantaa mielisairaudesta lähtien kaikki vaivat.

Jaa viesti

Mielenkiintoinen tuo englanninkielinen teksti. Henkilöä ensinnäkin kutsutaan urheilijaksi. Toiseksi siinä selkeästi ehdotetaan, että henkilö lopetettaisiin. Kenties se olisikin oikein, eikä pelkästään kirjoitusvirhe.

Tämä kommentti ei oikein avautunut minulle, olen kuitenkin suomentanut toistakymmentä englanninkielistä kirjaa. Viittaan kohtaan ...että henkilö lopetettaisiin...

Jaa viesti

Tämä kommentti ei oikein avautunut minulle, olen kuitenkin suomentanut toistakymmentä englanninkielistä kirjaa. Viittaan kohtaan ...että henkilö lopetettaisiin...

"Life suspension"

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

= Elinikäinen kilpailukielto.

Kyllä sitä tuossa tarkoitettiin, mutta ilmeisesti SeñorGlutes tulkitsi sen elämän lopettamiseksi.

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Guest Jormatar

Life = elinikäinen

Suspension = kilpailukielto

Ja tossa yhteydessä "Commission has open a file for the life suspension..."

Jaa viesti

Nyt kun kun puhutaan väkivallasta kehonrakennuskisoissa - joka mielestäni on erittäin tuomittavaa - , niin on hyvä heti muistuttaa, että kehonrakennus on lajina äärimmäisen väkivallaton. Lajin harrastajien keskuudessa on kuitenkin henkilöitä joilla voi olla alttiutta väkivaltaan ja on myös lääkkeitä, jotka voivat joillakin ihmisillä madaltaa kynnystä väkivaltaan, mutta on hyvin harvinaista, että salilla tai kisoissa tilanne eskaloituu väkivaltaiseksi, toisin kuin monissa muissa lajeissa. Näin äkkiseltään muistellen, että olen salilla nähnyt vain kaksi kertaa natujen välisen melkein tappelun ja vain kerran nähnyt roinaajan potkivan penkkejä nurin. Ja kerran kuullut kun roinari uhkasi vetää natua turpaan. Mutta kun näiden asioiden taustat tuntee, niin ne muuttuu melko ymmärrettäviksi, vaikkaan ei hyväksyttäviksi.

Toisaalta ns. "roinarage" ja väkivallalla uhkailu esimerkkejä löytyy kyllä enemmänkin, jos alkaa etsimään, mutta oman kokemukseni ja tietämykseni mukaan näiden henkilöiden ongelmien juuret ovat jossakin muualla, kuin roinissa. Mutta en kuitenkaan muista kuulleeni, että bodari olisi suutuspäissään lyönyt kisatuomaria. Arnold ja Mentzer tosin meinasivat käydä toisiinsa käsiksi 1980 Olympiassa. Mutta silläkin tarinalla on taustansa.

Jaa viesti

Ja on syytä muistaa, että natut ne vasta kilahteleekin.

Testo parantaa mielisairaudesta lähtien kaikki vaivat.

Juu, Sailori on ihan oikeassa: testo on mielisairaiden ja kaikkien muidenkin paras - ja joskus ainoa ystävä. Hallelujaa. :tsemppiä:

Itse voisin kirjoittaa loputtomat hyllymetrit natujen kilahteluista maailman historian alusta lähtien. Kuuluiko Aatu muuten natujen vai roinareiden joukkoon? :))

Jaa viesti

Juu, Sailori on ihan oikeassa: testo on mielisairaiden ja kaikkien muidenkin paras - ja joskus ainoa ystävä. Hallelujaa. :tsemppiä:

Itse voisin kirjoittaa loputtomat hyllymetrit natujen kilahteluista maailman historian alusta lähtien. Kuuluiko Aatu muuten natujen vai roinareiden joukkoon? :))

Aatulla oli yksi kives, toinen ei koskaan laskeutunut, ja kärsi maanisdepressiivisyydestä jota lääkitsi "vitamiiniruiskeilla". Luultavasti amfetamiinia ja muuta nopeeta.

Antoihan Aatu melko mahtipontisia puheita. Hieno mies puutteistaan huolimatta. Kansa kaipaisi tuollaista johtohahmoa eikä mitään vitun sipilöitä.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Aatu oli vissiin maailman ensimmäisiä testopiikkiä käyttäneitä ihmisiä.

Se "vitamiiniruiske" oli jotain muuta kuin testoa koska Aatun kerrotaan "piristyneen silminnähden".

Saattoi saada testoakin tietty.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti