Jump to content

Guest Jormatar

Hyvät nappikuulokkeet

Recommended Posts

Guest Vierailija

Mulle ei perinteiset korvanapit ole koskaan istuneet.

Aikoinaan löysin KOSS in-earit joiden korvatulppamainen vaahtomuovi sulautui korvakäytävään ja näin myös äänieristi sen.

Tämä toi MOJOVAT bassot.

Pitääpä käydä tarkistelemassa olisiko uutta versiota saatavilla, kun vanhat ovat jo aika törkyiset (joku 10v vanhat)

Jaa viesti

Itse en ostaisi. Ero huonon ja ihan ok kuulokkeen välillä on todella pieni.

Sitten kun kuuntelee musiikkia hyvistä kuulokkeista sen tajuaa.

Kuulokkeita on pakko käydä koittamassa, ei se laatu muuten selviä.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Nuo on ihan ok kuulokkeet. Mulla oli tuollaiset mutta oli huonoa tuuria kun sain maanantaikappaleet. Lopetti lataamisen ja sain toisen malliset takuuseen. Nuo pysyi ihan hyvin päässä tuon lisälipareen ansiosta.

Noissa muuten koko hämää kuvissa. Nuo on melkoisen pitkät tötteröt livenä. Semmoinen jonkun sentin pituinen murkula. Makuullaan kyljellä noita ei voi pitää.

Jaa viesti

Joo täytyy käydä kokeilemassa Gigantissa kuulokkeita. Tähän asti menty Samsungin puhelimen omilla kuulokkeilla, jotka ihan hyvin soittaa musaa kanssa mutta vituttaa se johto ja välillä tippuu korvista.

Jaa viesti

Joo täytyy käydä kokeilemassa Gigantissa kuulokkeita. Tähän asti menty Samsungin puhelimen omilla kuulokkeilla, jotka ihan hyvin soittaa musaa kanssa mutta vituttaa se johto ja välillä tippuu korvista.

No sitten suosittelen kyllä, että käyt parempia katsomassa nimittäin mulla on noi Samsungit (laatikossa) ja onhan ne loppupeleissä tosi paskat kuulokkeet. Kyllä niistä musan kuulee mutta kunnollisten kuulokkeiden kanssa alkaa seisomaan kun se basso hakkaa niin hyvin!

Jaa viesti

No sitten suosittelen kyllä, että käyt parempia katsomassa nimittäin mulla on noi Samsungit (laatikossa) ja onhan ne loppupeleissä tosi paskat kuulokkeet. Kyllä niistä musan kuulee mutta kunnollisten kuulokkeiden kanssa alkaa seisomaan kun se basso hakkaa niin hyvin!

Ei taida napeissa löytyä kunnon basson jytkettä ja mitään isoja sanka tötteröitä en päässä ala pitämään :)

Jaa viesti

Ei taida napeissa löytyä kunnon basson jytkettä ja mitään isoja sanka tötteröitä en päässä ala pitämään :)

Saatat yllättyä. Kyllä niitä löytyy.

Jaa viesti

Tinnitus time, niin ei kehtaa bassonrytkettä suoraan korviin tuuttaa.

Sen takia tollaset paskanrimpulanapit ihan jees.

Kyllä mulla pysyy ihan juostessa korvissa napit (ei ole kertaakaan tippunu), eikä se johtokaan isommasti vituta.

Salila myös käytössä.

KISU MISU MIU

Jaa viesti

mikä sun budjetti on? ja millasta saundia kuuntelet? omien kokemusten perusteella kaikki muut paitsi Sennheiserit on paskaa. tai no jos kuuntelet jotain euroteknoa niin paskalta se kuullostaa oli kuulokkeet mitkä tahansa.

Jaa viesti

Tuli taas ostettua nappikuulokkeita Sulo Vilen tyyliin.

Jos normi nappikuulokkeita hakee hyviä hinta-laadultaan niin verkkokaupassa on tarjouksessa 10€ JBL. Ihan hyvä ääni ja noita voi pitää nukkuessa kun tuo nappiosa on taivutettu eikä paina korvaa.

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/45409/hmvvf/JBL-T110-nappikuulokkeet-musta

Toiset ostin XXL-kaupasta kun rispaantuneen paketin takia kun sai 60€ hintaan satasen luurit. Äänen laatu yllätti noissa ja hyvä akun kesto. Vähän liian isot murkulat omaan makuun mutta menee lenkillä. Pysyy ihan hyvin päässä kun laittoi sopivan kokoisen koukkuosan ja tulpan. Tuossa on heijastavaa materiaalia tuo johto.

https://www.xxl.fi/kygo-headphone-kygo-e7-800s-korvakuulokkeet/p/1128253_1_style

Klipschit edelleen parhaat ykkosluurit itsellä ja noita halpaluureja pidän sitten eri käytössä. Tuli muuten mieleen että kun noihin Klipscheihin piti hommata uudet nappien kumiosat niin erikoistilauksena piti tilata ja liki 30€ hintaa. Joten olis saanut kolmet tommoiset JBL kuulokkeet sillä hintaa :lol:

Jaa viesti

Guest Jormatar
mikä sun budjetti on? ja millasta saundia kuuntelet? omien kokemusten perusteella kaikki muut paitsi Sennheiserit on paskaa. tai no jos kuuntelet jotain euroteknoa niin paskalta se kuullostaa oli kuulokkeet mitkä tahansa.

Minulla on Sennheiserin kupit ja on todellakin hintansa väärtit. Napeista en ihan samaa viitsi maksaa koska hajoavat n. vuodessa urheilukäytössä. Viimeeksi käytössä ollut sonyn jotkut xtrabassit hinta 50-60€.

Musana ihan laidasta laitaan bläckmetallista ysäriteknoon.

Jaa viesti

varmasti toimivat kuulokkeet. kaveri joka toimii miksaajana ja on pahemman luokan musahifsitelijä omistaa mielestäni vastaavat ja voisin niitten tässä tapauksessa olevan parhaita mitä rahalla saa. urheilukäytössä et varmaankaan noita käytä? etenkin noissa alemman hintaluokan - alle 100e - napeissa oon huomannut sen että sennheiserit ihan ylivoimaiset hintalaatusuhteltaan muihin verrattuna. ikuisia noi ei ole mutta säilytä takuukuitti. mulla oli mielestäni noi punapiuhalliset sennheiserit, tosin ostettuna pari vuotta sitten ja aika identtisen näköiset, pitkään uhreilukäytössä. maksoin niistä joku 50e, erittäin hyvät kaikinpuolin kuuntelinpa Zeppeliniä tai gangsta rappia. toinen nuppi alkoi leviimään ja ostin treenikäyttöön tollaset 100e hintaiset NERO supra cables - kuulokkeet. piti olla hyvä saundi ja kestävä piuha. ihan vitun huonot. saundit on niin tuhnuset ja huonot että kaveritkin nauro. piuhat kyllä varmasti kestää.

Jaa viesti

Kiinan sälää kattelin tuossa niin löytyi Xiaomin pienikokoiset ja mielenkiintoiset vastamelunappikuulokkeet. Pitäisköhän tilata laatikon pohjalle entisten seuraksi.

https://www.e-ville.com/fi/113-nappikuulokkeet/25525-xiaomi-type-c-anc-vastamelunappikuulokkeet.html

Oikeaoppiset katu-uskottavat salimallin kuulokkeet toki olisi jotkut tämmöiset

1more-mk802-langattomat-kuulokkeet.jpg

somic-g923-kuulokkeet-mikrofonilla.jpg

Jaa viesti