Jump to content

J.Stallion

Titta Ratinen - Uran kehitys & Analysointi Ketju

Recommended Posts

Guest Jormatar

Motivaatiomies mohikaani laittanut titan alle parissa vuodessa kuntoon.

Mahtava tuo tarakka kylllläh!

Jaa viesti

Hyvin se mohikaani on työstänyt tyttösensä pakaroita. Blogikirjoituksen perusteella Titta vaikuttaa olevan asiallinen ja määrätietoinen mimmi muutenkin, varsinainen pt:n unelmatapaus.

Btw. Naisten fitnesslajeissa "persposet" menevät juurin lajin ytimeen, toisin kun ns. "oikeissa" urheilulajeissa, joissa huomio pitäisi ansaista lajikohtaisilla suorituksilla, eikä "persposeilla".

Jaa viesti

Guest Vierailija

Treenan itse samalla kuntosalilla kyseisen neidon kanssa ja en asiaa sen enempää aio kommentoida mutta järkytyin kun kuulin hänen äänensä...todella harmi

Jaa viesti

Ei kai mohitsu douppia nuorelle tytölle sentään syöttäs?

Titan taustalla ovat olleet mm. Bulli, Satu K., Sampo K. ja mohikaani. Tarvittava tietotaito on ainakin ollut saatavilla, mikäli jotakin olisi käyttänyt. Mutta nykyisin on niin, että noita douppiasioita mietitään muijienkin puolellla melko varhain ("oikeassa" urheilussa siinä on jo vanha rutiini). En tiedä onko kukaan mitään hälle syöttänyt tai onko edes ottanut mitään, mutta ikänsä puolesta voi jo itse päättää asioistaan. Joillakin voi myös ääni olla luonnostaan vähän miehekkäämpi, ellei siten yhtäkkiä ole muuttunut. ;)

Jaa viesti

Ei tässä näillä tiedoin kannata alkaa mitään spekuloimaan, sen vaan sanon että pari tyttöä olen nähnyt jotka alkanet douppaamaan ja ääni kyllä muuttuu niin selvästi ainakin stanozololilla että ei voi erehtyä. Muitakin muutoksia tulee ja ne on ikävä kyllä pysyviä, joten tässä menee mun raja kun sanon että hullua touhua.

There are many here among us

Who feel that life is but a joke

Jaa viesti

Se on gimmoille vielä arempi paikka koska androgeenisiä hormooneja enempi tai vähempi kaikki. Muutokset sen mukaisia kropassa ja intiimialueilla.

Jaa viesti

Ei tässä näillä tiedoin kannata alkaa mitään spekuloimaan, sen vaan sanon että pari tyttöä olen nähnyt jotka alkanet douppaamaan ja ääni kyllä muuttuu niin selvästi ainakin stanozololilla että ei voi erehtyä. Muitakin muutoksia tulee ja ne on ikävä kyllä pysyviä, joten tässä menee mun raja kun sanon että hullua touhua.

Joo eipä sitä kannata liikaa vähillä tiedoilla spekuloida. Mutta ihmisillä on tietty taipumus tehdä "hulluuksia", usein myös omasta näkökulmastaan täysin perustellusti: sukupuolen vaihdokset, silppomiset (jalat, kädet, ulokkeet, peniksen tai kielen halkaisut yms.), itsekuohinnat, kaikki extremelajit, naisten roinaus (pysyvät muutokset) jns. Itse en pidä naisten roinausta pahimpana "hulluutena", jos vain pää sen kestää. Mutta en voi sitä myöskään suositella. Kilpailun kannalta se voi kuitenkin olla joillekin välttämätöntä.

Jaa viesti

Muijat ei koskaan puhu noista. Doupeista puhuvat käyttäjät on aina äijiä.

Lähes joka salilla törmää muijiin, joita voi epäillä miehistävien lääkkeiden käytöstä. Mutta muijien osallistumien foorumien roinakeskusteluihin on todella harvinaista, elleivät jotkut sitten esiinny "kundeina".

Jaa viesti

Sellanen hiljainen ja kimeähkö kuin jollakin lelu vauvalla, joka vedetään narulla ääntelemään? On toki jonkinlainen turn off.

Tässä varmaan vihjattiin madaltuneeseen ääneen

Jaa viesti

Sellanen hiljainen ja kimeähkö kuin jollakin lelu vauvalla, joka vedetään narulla ääntelemään? On toki jonkinlainen turn off.

:musti:

On keskustelut mennyt sitten roinaamiseen.

a.) Miten noin nuorella neidillä olisi rahaa moiseen?

b.) Hänellä on lisenssi joten pakko olla natikka Lähde: http://suomenfitnessurheilu.fi/wp-content/uploads/2016/07/Kilpailijarekisteri-2016.pdf

c.) Mohikaani on naturaali. Lähde: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001252885.html

:törkysonni:

Jaa viesti

No tuli nimetön vihje..:lol: eiköhän nämä keskustelut voi jättää omaan arvoonsa. Ei kelpaa a -näytteenä.

Jaa viesti

No tuli nimetön vihje..:lol: eiköhän nämä keskustelut voi jättää omaan arvoonsa. Ei kelpaa a -näytteenä.

Suomen WADA käyttää tätä sivustoa tietolähteenä. Kohta testit tosiasia :törkysonni:

Jaa viesti

On kyllä ottanut lihasmassaa mukavasti keväästä :tsemppiä:

[ATTACH=CONFIG]6832[/ATTACH]

Ainakaan noiden vertailukuvien perusteella ei ole aihetta kaivaa roinakorttia esiin. Kyllähän tuolla natikoitakin kilpailee. ;)

Jaa viesti

En fanita.

Mun mielestä inkkari on feikin lisäksi musklen parhaat kommentaattorit. Tinkimättömiä anti-faneja ja juoksupoikia tarvitaan aina.

Fanitan. Ehdottomasti. :tsemppiä:

Jaa viesti

En näe tuossa muuta kuin helvetin laihan naisen!

No, I'm not on steroids...but thanks for asking!

"Lifetime natural"

Jaa viesti

Oletko sarkastinen?

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti