Jump to content

rautanyrkki

Sokeri se vasta pasketta on, ei se kova rasva vaan sokeri

Recommended Posts

Siis noi kundit ottaa tietonsa Netflixistä? Ette ole tosissanne.

En nyt yleisesti Netflixistä jaksa katsoa mitään muuta kuin viihdettä. En kuitenkaan näe mitään syytä, miksei Netflixissä voitaisi näyttää laadukasta, uusien tutkimusten faktoihin perustuvaa laadukasta dokumenttia.

Jaa viesti

Mä uskon siihen mihin mä uskon. Ite en syö juurikaan huonoa rasvaa mitä ny lihassa jne jonki verran tulee. mutta sokeria herkku päivinä kuluu kyllä offilla. Huomenna ajattelin pari lettusatsia vetästä kinuskikastikkeilla, vaahtokarkeilla jne. Puhdasta sokeria tulee varmaan vajaa puoli kiloa siinä rytäkässä. Kyllä sen nyt kerran vkossa kestää :)

Jaa viesti

Flixissä oli se dokkari jossa paljon tästä puhuttiin. Jenkeissä tuntui olevan jo aika iso ongelma. Kouluissa juotetaan lapsille cokista ja pepsiä.

Mä oon nähnyt saman dokkarin ja lukenut aiheesta netistä. Nyt on Seilori oikeassa ja Enver väärässä.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Nestmäiset kalorit ainakin turvottaa. En mä tiedä tuoko ne sillei pysyvää painoo. Moni deeku on helvetin laiha. Esim mun veli, joka kiskoo enempi varmaan kun minä ja painaa alle 50kg.

Viikon ryyppäsin hanakasti niin 5-6kg nousi paino. 3. päivässä nyt tippunut saman verran. Sai vähän ravata kuseella pari päivää.

Rasva tahtoo helpommin jäädä tuone kroppaan ja sitä sieltä huomattavasti vaikeempi pudottaa ja vaikka vedän vähän rasvasta ruokaa ja pehmeitä rasvoja niin kolet kuitenkin 6.8. Sinänsä kuitenkin hyvät kun joskus saman verran oli mutta painoo 15-20kg vähempi kun nyt. Että jotain hyötyä ollut tuosta rasvanlaadun muuttamisesta, Olis varmasti lähemmäs 9. kolet muuten.

Sokeri arvot aina olleet hyvät.

Muokattu: , käyttäjä: poijankossi88

Jaa viesti

Mä oon nähnyt saman dokkarin ja lukenut aiheesta netistä. Nyt on Seilori oikeassa ja Enver väärässä.

Faktat tiskiin, eikä mitään epämääräisiä mainintoja jostain Netflix-dokkarista.

Jaa viesti

Faktat tiskiin, eikä mitään epämääräisiä mainintoja jostain Netflix-dokkarista.

Faktat näet kun katsot dokkarin. Google jeesaa kanssa.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Guest Vierailija
Siis noi kundit ottaa tietonsa Netflixistä? Ette ole tosissanne.

Aika monet linkit Enver laittanut tälle palstalle MV-lehdestä :D

Jaa viesti

Mie tuossa lopetin osittain sokerin imemisen aamutuimmaan..

Ennen join sellasen kookkaan lasin, joko omena tai appelsiini mehhuu kaurapuuron kanssa, ihmettelin kun aina vitun väsyny ja vetelä paska olo tulloo, no eipä tarvia ihmetellä miksi, sokeria 50g kertaheitolla että posahttaa, ei hyvä ei...

Nyt veden kanssa puuron upotan kurkkuun ja olo on ihan eri...

Omenamehu vielä pahempi kuin appelsiini, siinä senttää on C-vitamiinnii, omenassa vaan sokerii...

Jaa viesti

Guest Vierailija

ja youtubesta..

ei kai sillä alustalla ole väliä mihin se tieto on tallennettu. Itse median tekijää voi sitten pilkata, jos siihen on aihetta.

Jaa viesti

Yksikään niistä muutamasta linkistä ei koske ravintoasioita.

MV:n ravintojutut aivan roskaa. :D

Jaa viesti

ja youtubesta..

ei kai sillä alustalla ole väliä mihin se tieto on tallennettu. Itse median tekijää voi sitten pilkata, jos siihen on aihetta.

Youtubessa on akateemisia luentoja yms. todella asiallista faktaa.

Jaa viesti

Edellisestä artikkelista lainaten:

Suomalaisprofessorien mukaan lisätty sokeri on ihmisen elimistölle täysin tarpeeton.

SOKERI on paljastumassa vieläkin haitallisemmaksi kuin mitä aiemmin on arvioitu.

Emeritusprofessori ja sisätautien erikoislääkäri Jussi Huttusen mukaan viimeisten viiden vuoden aikana on julkaistu suuri joukko seurantatutkimuksia, joissa on selvitetty ihmisten ravintoa ja ravitsemuskäyttäytymistä.

– Tällaisissa tutkimuksissa on nyt osoittautunut, että sokeri on haitallisempaa kuin mitä välillä arveltiin.

SOKERIN runsas käyttö vaikuttaa muun muassa kakkostyypin diabeteksen, sydän- ja verisuonitautien ja metabolisen oireyhtymän eli aineenvaihduntahäiriön syntyyn.

Syynä tähän on sokerin tapa alentaa hyvän HDL-kolesterolin määrää, lisätä huonon LDL-kolesterolin määrää, vaikuttaa veren rasva-arvoihin ja aiheuttaa matala-asteista lievää tulehdusta.

Jaa viesti

Pitäskö lopettaa maitorahkan syöntikin. 4palaa sokeria yhdes 250g maitorahkas. Vai onko se maidon sokeri niin paha. Onhan sitä maito purkissakin.

Jaa viesti

Syynä on se lihominen. HDL.n lasku on lihomisen seuraus. Samoin on pitkälti tuo LDL:n nousukin.

Hoikalle, jonka hammashygienia on kunnossa, sokerin kohtuukäyttö ei ongelma.

Jaa viesti

Syynä on se lihominen. HDL.n lasku on lihomisen seuraus. Samoin on pitkälti tuo LDL:n nousukin.

Hoikalle, jonka hammashygienia on kunnossa, sokerin kohtuukäyttö ei ongelma.

Kyllä Enver joudut vielä myöntämään sokerin lähes kaikkia muita ravintoaineita haitallisemmaksi, kymmenen vuoden päästä ole muuten aivan yksin päähänpinttymäsi kanssa.

Selvääkin selvempää on ettei täysin keinotekoinen kokonaan puhdistettu sokeri sovi ihmisen ravinnoksi, lisäksi olemme saaneet puhtaana vasta pari sataa vuotta ihmisen kymmenien miljoonien vuosinen kehityksen aikana.

Mulla on kaikki arvot parantuneet sokerin hylkäämisen jälkeen, myös verenpaineet ja kole ja arvojen parannus on ollut nopeampi ja suurempi kuin mihin lääketieteen avulla on mahdollista päästä.

Lisäksi sokerin totaalinen hivenaineettomuus ja vitamiinittomuus hävittää jo kehoon hankittuja näiden kyseisten aineiden varastoja kuluttaessaan palaessaan energiaksi.

Jaa viesti

Pitäskö lopettaa maitorahkan syöntikin. 4palaa sokeria yhdes 250g maitorahkas. Vai onko se maidon sokeri niin paha. Onhan sitä maito purkissakin.

Ei ole puhtaassa muodossa, voit jättää murehtimisen vain puhdistettua sokeria sellaisenaan pitää välttää.

Jaa viesti