Jump to content

Guest Jormatar

156 oluen juonti yhden illan aikana

Recommended Posts

Jos minä pystyn riipaisemaan lavan 6 tunnissa ja olen omasta mielestä pelikunnossa niin totta hitossa uskon että joku 3 x painavampi juoppo imuroi 5 x määrän. En ymmärrä mitä tässä enää haetaan.

Ei, arvoisa Seilori, ei 5 x määrän vaan yli 10 lavaa.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Siis itse en ole väittänyt missään vaiheessa uskovani tuohon. Sanoin että se 56kpl esim. ei ole edes mahdoton ja sanoin myös että työnnä se taulukko perseesees.

Itseäs lainaten "Naurattaa tälläset typerykset jotka uskoo kaiken mitä netissä sanotaan ilman että kyseenalaistetaan tippaakaan", uskot johonkin helvetin taulukkoon itse ja haukut muita :tsemppiä:

No 56 tuoppia ei ole mahdoton mutta 156 tuoppia on.

En usko sokeasti siihen taulukkoon, se on suuntaa antava. Pakkohan se on johonkin mittasuhteisiin laitettava tuo väitetty uroteko.

Jaa viesti

eikö kukaan kyseenalaista juotua määrää nesteenä.

Ihmiselle on vaarallista juoda jo esim. 15-20 litraa pelkkää vettä vuorokaudessa. (ilman että et ole jossain saharassa 45 asteen paahteessa).

30 litraa vrk vie jo varmaan hautaan.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/97088-ala-juo-liikaa-vetta-vakava-seuraus

Vesimyrkytys.

Jos vettä juo liikaa, munuaiset eivät pysty poistamaan riittävän nopeasti ylimääräistä vettä elimistöstä. Tällöin verestä tulee ohuempaa ja sen suolapitoisuus vähenee.Vähäsuolainen vesi on vaarallista aivoille juuri siksi, että aivot turpoavat

toi 156 tuoppia (vaikka pikkusena 0,33l).... 51 litraa :hmm:

Jaa viesti

Ihmiselle on vaarallista juoda jo esim. 15-20 litraa pelkkää vettä vuorokaudessa. (ilman että et ole jossain saharassa 45 asteen paahteessa).

30 litraa vrk vie jo varmaan teholle tai hautaan.

No tätä mä olen yrittänyt selittää.

Tarun mukaan ne tuopit oli jotain jenkkiunsseja eli 470ml.

Jaa viesti

Guest Jormatar

30 litraa vrk vie jo varmaan teholle tai hautaan.

Andree ei ollut ihminen

Jaa viesti

Andree ei ollut ihminen

Niin, puhutaan kaikin tavoin erittäin poikkeuksellisesta yksilöstä joten normaalit luonnon lait ei päde kylläkään tähän jättiläiseen.

Tarinoihin tulee yleensä sitä legendan lisää aikalailla ja tällaisen jättiläisen ollessa kyseessä sitä varmaan tulee vielä enemmän. Varmaa on se että hän on juonut niitä tuoppeja enemmän ku muut ja enemmän ku yksikään tällä foorumilla pystyy.

Itse olen nähnyt tyyppien pystyvän vetämään uskomattomia määriä kaljaa ja viinaa, ja jos katsoo mittasuhteita niin Andreille 0,5l tuoppi tais olla yks tai kaks huikkaa. Siitäkin voi jo lähteä arvailee että kyllä se paljon on juonu :kahvi:

Jaa viesti

minäkin join kerran noin 120 kiloisena 2 x 24-pack, että kyllä se Andren juttu on ihan totta

Paitsi että on paskapuhetta. Joit 14 litraa, Andre 73 litraa. Eikö ole huomattava ero tuossa?

Jaa viesti

Paitsi että on paskapuhetta. Joit 14 litraa, Andre 73 litraa. Eikö ole huomattava ero tuossa?

No, mietitäänpäs. Minä 120kg, Andre tuplat.

14 litraa x 2 = 28 litraa jos oltais samanpainoisia.

Mutta minä en ole juonut joka päivä, joten toleranssin ansiosta voidaan kertoa taas kahdella, 28 x 2 = 56

56 vs 73 ei ole niin suuri ero etteikö joku friikki voisi tehdä sitä

Jaa viesti

Kyllä kaljaa pystyy kauniina kesäpäivänä kaks lavaa juomaan.

Dedu maalaa aika isoja linjoja. Ihan ku se olis ihan sama juoda 28 litraa tai 56 litraa. Ja siihen vielä 17 litraa päälle, no big deal.

Andren kaverit on keksinyt tän legendan. Ja hyvin näyttää uppoavan. Hyviä kavereita.

Jaa viesti

näille juomaennätyksille on silminnäkijätodistajia, eikö sekään riitä nimimerkki Rambolle? Ja ylipäätään, turha näitä superfriikkien tekemisiä on omiin tavis saavutuksiin verrata, Ihan sama kun kiistäisi vaikka jonkun syömisennätyksen sillä perusteella, ettei itse jaksa syödä kuin kaksi hod dogia yhteen menoon.

Jaa viesti

Siellä mitään luotettavia silminnäkijöitä ole. On nähty että Andre joi paljon mutta 156 tuoppia se ei juonut.

"Silminnäkijätkin" ovat kännissä olleet. Kavereita vieläpä.

Miksei ole muita todistajia? Miksei ole valokuvaa siitä tuoppimerestä? Kyllähän nyt jokainen paikallaolija tajusi, että friikki tekee maailmanennätyksen.

Johan se on kaikkien luonnonlakien vastaista juoda tuoppi per 3 minuuttia, koko illan, 8 tuntia.

Ei ei ei pojat, nyt järki käteen.

Jaa viesti

ai että jos on kaveri ja juovuksissa ei voi olla lainkaan todistajana? Suomessa on oikeusistuimissa sitten aika iso haaste koska useimmiten silminnäkijätodistajat tuntee asianosaisia ja ovat juovuksissa. Rambolle se ei tietty riitä...

Ja nää on tapahtunut vuosikymmeniä sitten, ei silloin vielä käytetty puolta vapaa-ajasta kuvien räpsimiseen. Ja miten sinusta kuva tyhjistä tölkeistä on luotettavampi todiste kuin nuo kertomukset?

Jaa viesti

Ne on showmiehiä kaikki. Todistajina on ollu Ted Dibiase ja joku toinen jantteri jota en nyt muista.

Ne on päättänyt ton legendan keksiä. Päättivät heittää jonkun ihan älyttömän luvun, mahdotontahan sitä on todistaa vääräksi jos suorittaja makaa haudassa.

Olisihan se siistiä pitää bissenjuontiennätys maailman tappiin asti. Eihän tuota määrää tule kukaan ikinä juomaan.

Andren legenda siis elää ikuisesti, tästä tässä on kyse.

Jaa viesti

Halmeen kirjassa oli muistaakseni, kuinka Giant imi itseensä 24 isoa pulloa viiniä lentokonematkalla..oliko nyki-> losi. Kun jutut karkaavat niin liioitellaan törkeästi. Sehän on sääli, koska kyllähän tuollainen pystyy paljon imemään, mutta tuskin aivan tuollaisia lukuja. Itse olen seurannut joskus netistä syöntikisoja. Tämä laji olisi todellista urheilua, johon saisi vaikka mitä erilaisempia sarjoja jne. Äärilajit, kuka söisi kokonaisen hevosen nopeimmin tai joisi 10 mäyräkoiraa nopeimmin kiinnostaisi valtavaa urheilukansaa...

Muistatte varmaan legendan missä jostain syystä keban-paikan pahastuttanut asiakas hotkii sapuskansa tietämättömänä, että siihen kävi ruiskimassa spermansa baarin syövereissä majailevat 10 ählyä...tätäkin sai kuulla tositarinana yhteen aikaan lähes jokaisen suusta...kuinka kaverini.....

Toinen tarina oli kuinka joku nai jotain julkkisnaista, joka sitten tokaisi.."voit sinä sen sinne persläpeenkin tunkea"..

Jutut ovat usein juttuja....

Jaa viesti

Halmeen kirjassa oli muistaakseni, kuinka Giant imi itseensä 24 isoa pulloa viiniä lentokonematkalla..oliko nyki-> losi. Kun jutut karkaavat niin liioitellaan törkeästi. Sehän on sääli, koska kyllähän tuollainen pystyy paljon imemään, mutta tuskin aivan tuollaisia lukuja. Itse olen seurannut joskus netistä syöntikisoja. Tämä laji olisi todellista urheilua, johon saisi vaikka mitä erilaisempia sarjoja jne. Äärilajit, kuka söisi kokonaisen hevosen nopeimmin tai joisi 10 mäyräkoiraa nopeimmin kiinnostaisi valtavaa urheilukansaa...

Muistatte varmaan legendan missä jostain syystä keban-paikan pahastuttanut asiakas hotkii sapuskansa tietämättömänä, että siihen kävi ruiskimassa spermansa baarin syövereissä majailevat 10 ählyä...tätäkin sai kuulla tositarinana yhteen aikaan lähes jokaisen suusta...kuinka kaverini.....

Toinen tarina oli kuinka joku nai jotain julkkisnaista, joka sitten tokaisi.."voit sinä sen sinne persläpeenkin tunkea"..

Jutut ovat usein juttuja....

Nimenomaan.

Toisaalta, mitä vähemmän nestettä näissä legendoissa on, sitä uskottavampi se juttu on. Toi viiniläppä on jopa uskottavan rajalla, viinilekat on yleensä 0,75 eli ei tossa niin paljoa nestettä ole etteikö alkoholisoitunut jättiläinen pystyis sitä juomaan.

Lennot itä-länsirannikon välillä kestää nykyään kuutisen tuntia, siihen aikaan varmasti pidempään. Eihän se ole "kuin" 4 pulloa viiniä tunnissa...Kuulostaa hurjalta määrältä tavalliselle kuolevaiselle mutta voisin perkele väittää, että on jopa mahdollista.

Jaa viesti

Guest Jormatar

No meikäläinen imailee laatikon (4 pulloa) viiniä illassa kun huvittaa. Enkä ole edes kova juoppo. Salettii jättiläinen pystyy imailee 24 pulloa pikku janoon.

Jaa viesti

Ei pysty. Halme höpötti isoista pulloista.

Jos pullot olisivat olleet vain pieni 0,75 l ja alkoholiprosentti talavallinen mieto 12 %.

Alkoholimääränä Giant olisi tässä miedossa (ei kerrotussa vaan ajateltaessa edes jotenkin uskottavaa tapausta) tapauksessa kertynyt yli 11 kossupullon verran. Toki vaikuttaahan miedommin kuin kosander. Käytännössä 100 kg miehet, jotka juovat 12 pulloa (vain 0,75l) viiniä 6 tunnissa ovat aika vähissä. Alkoholimäärä pitäisi kestää myös, eikä vain pystyä ryystämään neste pötsiinsä. Jossain sellainenkin on, mutta tuskin Andre jonka olisi pitänyt juoda 24 isoa pulloa. Mikä on iso pullo, kyllä se siinä kirjassa kerrottiin mutta en muista. Ei se ollut 0,75 l...mutta mieluusti näkisin senkin asian paremman puutteessa.

Mikä oli Giantin oikea koko, se on eräs asia, joka on ollut liioittelun kohteena. Hulk Hoganin syliinhän mies hyppäsi, josta Hulkki heitti hänet maahan. 250 kg kilon paino lienee liioittelua. Aivan ennätyksellisen vahva Hulk ei ole voinut olla.

Jaa viesti