Jump to content

Guest Jormatar

156 oluen juonti yhden illan aikana

Recommended Posts

Täs ei nyt ollu uskomisesta kyse vaan siitä että työnnä se taulukko perseesees. Jokainen on yksilö ja noi taulukot ei toimi.

Uskomisesta ei nimenomaan ole kyse vaan faktoista.

Naurattaa tälläset typerykset jotka uskoo kaiken mitä netissä sanotaan ilman että kyseenalaistetaan tippaakaan.

Vitun hölmöläinen :D

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

En mä nää syytä miksei se pitäisi. Katsotaan, mä keksin jotain.

Ei sustakaan tunnu yhtään mahdottomalta juoda 73 litraa kaljaa yhden illan aikana?

Kokeilkaa juoda nyt viikonloppuna vaikka 20 litraa alkuun, koska eihän se nyt ole temppu eikä mikään.

Jaa viesti

Guest Jormatar

Andre oli friikki, painoi 240 kiloa ja toleranssi oli kova.

First, consider the number 7,000. It’s an important number, and a rather scary one considering its context, which is this—it has been estimated that Andre the Giant drank 7,000 calories worth of booze every day. The figure doesn’t include food. Just booze.

7,000 calories.

Every day.

Andre the Giant holds the world record for the largest number of beers consumed in a single sitting. These were standard 12-ounce bottles of beer, nothing fancy, but during a six-hour period Andre drank 119 of them. It was one of the few times Andre got drunk enough to pass out, which he did in a hallway at his hotel. His companions, quite drunk themselves, couldn’t move the big man. Fearing trouble with cops, they stole a piano cover from the lounge and draped it over Andre’s inert form. He slept peacefully until morning, unmolested by anyone. Perhaps the hotel people thought he was a piece of furniture.

Think about it: 119 beers in six hours. That’s a beer every three minutes, non stop. That’s beyond epic. It’s beyond the ken of mortal men. It’s god-like

Jaa viesti

Andre kasvoi koko elämänsä ajan kun sillä oli se sairaus. Painoi ennen kuolemaansa sen 240 kiloa, ei silloin kun tuo väitetty bissenjuontiennätys on tehty.

Johan tuon tekstin lopussa sanotaan, god like. Legendaa siis.

Andre joi siis kolmanneksen painostaan kaljaa, just just. Andrella ollu varmaan hiacen tankin kokoinen vatsalaukku. On on, kyllä kyllä.

Jaa viesti

Eikös Rambo ole uudella nimimerkillä täällä pyörivä jeppe, joka kuitenkin uskoo että venäjä hyvä ja Putin rauhan lähettiläs? Eli uskoo siis satuihin muuten, mutta tämä hiertää jotenkin?

No, jos olisitte lukeneet Tony Halmeen kirjan tietäisitte myös, että ko jättiläinen kärsi jatkuvasta ripulista. eli todennäköisesti paskoi suurimman osan tosta määrästä ilman että tuo edes imeytyi, siksi mahdollinen tuo ennätys ja moisilla taulukoilla ei merkitystä. Youtube videoista näkee hyvin miten valtava sälli oli kyseessä, mutta samalla todella kömpelö ja köpötellen liikkuva raihnas kuvatus.

Jaa viesti

Eikös Rambo ole uudella nimimerkillä täällä pyörivä jeppe, joka kuitenkin uskoo että venäjä hyvä ja Putin rauhan lähettiläs? Eli uskoo siis satuihin muuten, mutta tämä hiertää jotenkin?

No, jos olisitte lukeneet Tony Halmeen kirjan tietäisitte myös, että ko jättiläinen kärsi jatkuvasta ripulista. eli todennäköisesti paskoi suurimman osan tosta määrästä ilman että tuo edes imeytyi, siksi mahdollinen tuo ennätys ja moisilla taulukoilla ei merkitystä. Youtube videoista näkee hyvin miten valtava sälli oli kyseessä, mutta samalla todella kömpelö ja köpötellen liikkuva raihnas kuvatus.

Kyllähän sä näät tosta mun nikin alta olenko uusi "Jeppe". No ihan uusi en ole.

Politiikasta en ole puhunut, ei kiinnosta.

Eikä mua mikään hierrä. Mä en vaan usko että kukaan, oli minkä kokoinen tahansa, pystyy juomaan 70 litraa kaljaa yhden illan aikana. Ihmetyttää kyllä, että mikä kiima porukalla on saada mut uskomaan toisin. Joku uskoo, joku ei.

Itte pidän moista tarinaa kalajuttuna. Kyllähän noita tarinoita aika paljon kuuluisuuksien kuolemien jälkeen väritellään.

Toi ripuli muuttaa kyllä dramaattisesti asioita nimittäin se tyhjentää pakin aika huolella.

Jaa viesti

156 olutta alan miehille aika perus setti. Harvemmin vaan oluella tuon ottaavat mutta vastaava annos tulee kun viinaa alkaa menee.

Toleranssitkin kertoo aika paljon. Mäkin kun join 18 kaljaa yhden illan aikana niin oli vaan 0,89 puhaluksessa (toi puhallus tehtiin lääke övereitten takia lanssissa). Taulukkojen mukaan pitäis olla huomattavasti enempi ja jos vielä koko päivän tissuttelee niin sitä saattaa vielä 24 kaljankin jälkeen olla jopa ajonkunnossa ilman että edes perus rattijuopumus syyte tulee.

156 ihan kunnioitettava määrä. Ei siihen ihan kuka vaan pysty, vuosien treenien tulos 2-3x 24 lavaa vuorokaudessa ihan realistinen jopa 80kg kundille. 150kg toi ei olis mitään.

Jaa viesti

niin, sulla on kova kiima saada muut epäilemään tarinaa, eli et sinä tässä ole yhtään sen parempi ihminen. Toiset uskoo toiset ei.

Ei ole. Se uskoo ken haluaa.

Eiköhän tää ole tässä.

Jaa viesti

156 olutta alan miehille aika perus setti. Harvemmin vaan oluella tuon ottaavat mutta vastaava annos tulee kun viinaa alkaa menee.

Toleranssitkin kertoo aika paljon. Mäkin kun join 18 kaljaa yhden illan aikana niin oli vaan 0,89 puhaluksessa (toi puhallus tehtiin lääke övereitten takia lanssissa). Taulukkojen mukaan pitäis olla huomattavasti enempi ja jos vielä koko päivän tissuttelee niin sitä saattaa vielä 24 kaljankin jälkeen olla jopa ajonkunnossa ilman että edes perus rattijuopumus syyte tulee.

156 ihan kunnioitettava määrä. Ei siihen ihan kuka vaan pysty, vuosien treenien tulos 2-3x 24 lavaa vuorokaudessa ihan realistinen jopa 80kg kundille. 150kg toi ei olis mitään.

Joo mutta kyse ei ole viinapäästä vaan siitä, että mahtuuko ihmisen sisään 73 litraa kuohujuomaa. Tämä juotu illan aikana, mukamas. Ei vuorokaudessa.

Jaa viesti

oletko koskaan kaljaa juonut? se tulee kusena pois aika vitun nopeesti. eikai kukaan ajattele että sillä yhtä aikaa mahassa 70litraa kaljaa, tai no sinä ajttelet mutta muut. Ton kokoisella jätkällä tietty isot sususkalutkin niin eikähän sitä suodatuskykyä ole. ja ihan deekuhan tuo oli.

Jaa viesti

Okei kerran vielä. Tällänen ajatusleikki.

Hovimestari ja Andre lähtee baariin.

Sopivat että törmäävät paikallisessa vähän ennen klo 18:00. Kello kuudelta istuvat pöytään, pilkku tulee 02:00 koska kyse on paikallisesta.

Hovimestari alkaa tiputtamaan tuoppia kahden tuopin tuntivauhdilla.

Pilkkuun mennessä Hovimestari on juonut 16 tuoppia mikä on ihan hyvä tulos. Samassa ajassa Andre on juonut 150 tuoppia. Käynyt toki usein kusella ja paskantanutkin lattialle. Andre myös juo samalla kun kusee.

Kun asian laittaa näin perspektiiviin niin alat varmaan ymmärtämään ettei se ole mahdollista.

Jaa viesti

Tarinan mukaan. Noi nyt on karkeita keskiarvoja.

Laskin sullekin inhimillisiä taukoja, mm kusitauot ja kun haetaan uutta tuoppia. Pöydässä varmasti jutellaankin, tulee pitkääkin tarinaa.

Mutta mitä oot mieltä? Kuulostaako yhtään mahdottomalta?

Jaa viesti

en ole mikään juomamies, mutta helposti menee kolme tuoppia tunnissa. Ihan mahdollista tuo on ja uskon yhä, yrität vääntää asiaa miten haluat. miksi tämä on sinulle niin vaikea asia?

Ei kai sinua ole teininä kiusattu siitä ettei kalja uponnut? Me yhdelle Moilaselle rankasti vittuiltiin kun se ei saanut kaljaa alas, siideriä joi. Nyttemmin uppoo Moilaselle kaljakin aika hyvin, mitä olen torin nurkilla nähnyt miestä pyörimässä muovikassin kanssa.

Jaa viesti

Uppoo kalja, kyllä mä sun kyydissä pysyn.

Ei tässä nyt ole siitäkään kyse.

Kyllä mä uskon että menee sulla ja mulla alas neljäkin tuoppia tunnissa, ainakin jonkun aikaa.

Mutta Andre joikin 20 tuoppia tunnissa koko illan. Siihen me ei pystytä.

Voi Moilanen parkaa.

Jaa viesti

Hänellä oli kyllä alkoholiongelma ja kuulemma aika kova sellainen, taisi kuollakin viinanaiheuttamiin sairauksiin - Joten hänen toleranssi oli paljon suurempi kuin kohtuukäyttäjän ja lisäksi kuten edellä mainittiin kaverihan oli Jättiläinen isolla J:llä.

Jaa viesti

Guest Jormatar

Andre kärsi jatkuvista kivuista ja säryistä ja elinikää ennustettiin 40 vuotta sairauden vuoksi. Lääkäri oli sanonut, että mitään järkevää kipulääkitystä noihin vaivoihin ole tuon kokoiselle miehelle, siispä Andre käytti viinaa pystyäkseen liikkumaan ja elämään "normaalisti" mitä voi olettaa.

Andre valitsi elämän ja lääkitsi itseään viinalla.

Jaa viesti

Guest AK

Vuodessa jos saman määrän riipaisee tarkoittaa se noin 3 kaliaa joka päivä.

Eikäkun joka viikko 3 kaliaa . Olen vuodessa Andrén veroinen mies hiphei!

Jaa viesti

Uskomisesta ei nimenomaan ole kyse vaan faktoista.

Naurattaa tälläset typerykset jotka uskoo kaiken mitä netissä sanotaan ilman että kyseenalaistetaan tippaakaan.

Vitun hölmöläinen :D

Siis itse en ole väittänyt missään vaiheessa uskovani tuohon. Sanoin että se 56kpl esim. ei ole edes mahdoton ja sanoin myös että työnnä se taulukko perseesees.

Itseäs lainaten "Naurattaa tälläset typerykset jotka uskoo kaiken mitä netissä sanotaan ilman että kyseenalaistetaan tippaakaan", uskot johonkin helvetin taulukkoon itse ja haukut muita :tsemppiä:

Jaa viesti

Guest Jormatar

Jos minä pystyn riipaisemaan lavan 6 tunnissa ja olen omasta mielestä pelikunnossa niin totta hitossa uskon että joku 3 x painavampi juoppo imuroi 5 x määrän. En ymmärrä mitä tässä enää haetaan.

Jaa viesti