Jump to content

100%Fitness

100% Fitness blog

Recommended Posts

Moikka

Elikkä nimeni on Kristo

Ikä 36

Treenanut n. 18 vuottaa.

Paino 82kg (dieetti tällä hetkellä, aloitin 1kk sitten ja alkupaino oli 88kg, eli 6kg pudotettu:)

Pituus 177cm

Monet mitat myös:

Rinta 119cm

Kädet 45cm

Vyö 80,5cm

Reidet 59cm

Niska 43cm

Monet max tulokset:

Penkkipunnerrus 175x1

Maastaveto 180x1

Dips , lisäpaino 105kg x3

Eli olen virolainen ja asunnut suomessa jo yli 6 vuotta :)

Olen LVI urakoitsija ja elokuussa aloitan FAF Foundation, FAF Gym Instructor ja FAF Personal Trainer kursseja, josta saan sit toivottavasti PT lisenssini ja paperit joten saan aloittaa töitä valmentajana ja treenarina.

Mulla on oman blogi kuitenkin myös fb-ssa osoitteessa http://www.facebook.com/kristofit

Joka on kirjoitettu englanniksi, jota kaikki varmaan ymmärtää ja myös viroksi.

Löyty kaikenlaista, videoita, valokuvia ja päivittään joka päivä jotakin lisää :)

Myös youtubesta saa katsoa mun videoita treenauksista ja teen melkein joka kerta lisää :)

Tuben osoite on : https://www.youtube.com/channel/UCMTZ00a47J9GWhRXaiRh4-w

Eli siitä osoitteesta löyty kaikki mun videot, saa tykkää ja jaa kaikkea :)

Tässä myös muutaman kuvaa, ensimmäinen on mun eka dieetin tulos, joka alkoi viime vuonna elokuun lopussa ja kesti 9,5 viikkoa ja 10,2kg pudotettu :)

Toinen valokuva on ekadieetin sekä nyt tokan alkukuvat. Ja viimeinen kuva on noin viikko sitten otettu, sillä olen n 83kg :)

[ATTACH=CONFIG]6546[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]6544[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]6545[/ATTACH]

Tällä hetkellä kaikki, toivottavasti mun suomen kieli ei ole liian huono ja kaikki ymmärtää :)

Toivon kaikille parasta :) !

Jaa viesti

:) kiitoksia kiitoksia :)

No en nyt muista enää tarkkaan, mutta varmaan ehkä vähän aikaisemminkin sai jo aloitettu, olin ehkä noin 16-17, mutta varmuuden vuoksi laitoin 18vuotta kokemuksia :)

Jos oikein muistan nyt, sitten treenasin käsipainoilla himassa jo silloin, kuin kävin toisessa luokassa :)

On myös nyrkkeily sekä thainyrkkeily treenausta ollut aika monta vuotta ja australiassa sain sellaisen todistuksenkin, treenasin siellä vain 6 kk, eli siihen se päättyi :)

[ATTACH=CONFIG]6549[/ATTACH]

Tein just myös sellaisen motivaatiovideon, kyllä taas englanniksi, mutta varmaan kelpaa senkin :)

https://www.youtube.com/watch?v=eC7aOMusTTw

Mutta nyt syömään ja myöhemmin salille taas :) Seljänpäivä tänään :)

Jaa viesti

Tuosta mä nostan kyllä peukkua.:tsemppiä: Aivan jäätävä tulos.:ihme: Ei taida kovin moni musklella saada tuota sarjaa pulkkaan.:hmm:

Hätäsesti katsottuna myös jalkoihin pitäis keskittyä...aika ohkaset ovat mitä videosta katselin.Tosin se omapainokin tulee nousemaan rajusti jalkalihasten kehittyessä.

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Hätäsesti katsottuna myös jalkoihin pitäis keskittyä...aika ohkaset ovat mitä videosta katselin.Tosin se omapainokin tulee nousemaan rajusti jalkalihasten kehittyessä.

Jalatkin sellanen jännä juttu että ne joko kasvaa tai ei. Itellä ei pohkeet kasva eikä edes läskitartu sinne. Reidet on aina olleet se parempi. 67cm on kintut. Pohkeet on pienet.

Voi olla myös siinäkin että maastaveto jäljestää että ei tee sitä tai on joku selkä ongelma että ei pysty tekee sitä. Eihän toi Allan Jokinen joka dippas 175kg lisäpainoilla ja heittelee 200kg penkistä vedä maasta kun sen 210kg. Mun treeni kaveri sano että hän ei osaa kyykätä. Mave 200kg ja kyykky 90kg x5 toistoo. Selällä vetäjä ilmeisemmin.

Kaikilla meillä heikkoutemme ja vahvuutemme. Mutta ei toi 180kg mave ole missään nimessä huono tulos 80kg kaverille. Mutta onhan se aika löysä kun katsoo penkin ja dipin enkka tulosta.

Mutta toisaalta kun sitten katsoo että eihän fitness urheilija tarvii sille maastavetoa kauheesti tehdä. En tunne edes kovia kehonrakentajia jotka mavettaa kovasti. Marjis oli ehkä yksi poikkeus joka veti isoja rautoja mutta sekin treenas näitä vetoja ilman kuoletusta, eli puhdas selällä vetäjä.

Jaa viesti

Moikka :)

Jalkojen kanssa on mulla sama ongelma kuin seljän kanssa, että alaselkä on noin 24/7 kipeä ja en pysty hyvin eikä kovin tekemään sekä maastavetoa että kyykkyjä, no yritän tehdä ja tiedän itsekin, että jalat eivät ole samalla tasolla kuin ylävartalo, mutta yritetään parastaa sitä parantamaan ja kyllä parannee, mutta hitaisesti, maastavetoa en tee ollenkaan enää ja kyykkyä yritään kuitenkid tehdä, mutta enemmän jalkaprässiä. Jaloissa olisi paljon voimaa, mutta alaselkä antaa joka kertä periksi.

Mutta kyllä hyvä tulos olisi maastavetole mun painolla noin 220-240kg ja kyykky n 200, mutta en ole voimanostaja eikä pyri siihen, ja jalkoja pitää saada isommaksi mutta selkä on ainakin mulle ihan ok :) Aina saisi kyllä olla parempi, mutta siihen pyritäänkin :)

Tällä hetkellä on dieetti käynnissä vielä noin kuukausi ehkä, mennään tiistaina espanjaan lomalle viikoksi ja kuin palaan jatkaan vielä ehkä noin 2-3 viikkoa ja sen jälkeen taas lisämään massaa. Kuin painoin 88kg olit reided n. 61cm. Kyllä pitäisi saada vähintään 65 päälle, mutta katotaan miten sujuu ja onnistuu :)

Tässä yksi seljän päivän video vielä lisäksi, lisää videoita saa kurkkaa jos klikkaat siihen viimeiseen linkkiin :)

https://www.youtube.com/watch?v=OoCan01wXpk

https://www.youtube.com/channel/UCMTZ00a47J9GWhRXaiRh4-w

Jaa viesti

Jalatkin sellanen jännä juttu että ne joko kasvaa tai ei. Itellä ei pohkeet kasva eikä edes läskitartu sinne. Reidet on aina olleet se parempi. 67cm on kintut. Pohkeet on pienet.

Voi olla myös siinäkin että maastaveto jäljestää että ei tee sitä tai on joku selkä ongelma että ei pysty tekee sitä. Eihän toi Allan Jokinen joka dippas 175kg lisäpainoilla ja heittelee 200kg penkistä vedä maasta kun sen 210kg. Mun treeni kaveri sano että hän ei osaa kyykätä. Mave 200kg ja kyykky 90kg x5 toistoo. Selällä vetäjä ilmeisemmin.

Kaikilla meillä heikkoutemme ja vahvuutemme. Mutta ei toi 180kg mave ole missään nimessä huono tulos 80kg kaverille. Mutta onhan se aika löysä kun katsoo penkin ja dipin enkka tulosta.

Mutta toisaalta kun sitten katsoo että eihän fitness urheilija tarvii sille maastavetoa kauheesti tehdä. En tunne edes kovia kehonrakentajia jotka mavettaa kovasti. Marjis oli ehkä yksi poikkeus joka veti isoja rautoja mutta sekin treenas näitä vetoja ilman kuoletusta, eli puhdas selällä vetäjä.

No kyllä siitäkin on kiinni ja mul jalat on aina ollut sellaiset ohkaset sääret ja reidet, mutta kyllä jos tehdä niin pitäisi saada nekin kuntoon :) Sanotaan vielä näin, että eikä mä aikaisemmin tehnyt jalkoja ollenkaan ja siitäkin on se ero tullut varmasti, mutta nyt noin viimeinen vuosi ehkä olen treenanut niin hyvin kuin mahdollinen sillä heikolla alaseljällä, eli vähän on parantunut varmaan :) Aikaisemmiin olit reidet n. 56-57 elikkä joku 3-4cm olen saanut lisää :)

Jaa viesti

Nuorekkaan oloinen kundi 36 vuotiaaksi. siinä on parikymppiset sällit ihmeissään ku sanoo että treenitaustaa on 18 vuotta.

Moni ei käsitäkkään kuinka pitkä aika tuo on käydä salilla. Itsellänikin jo kohta 12 vuotta.

Natuna treenatessa se on niin, että kondis heittelee panostuksen mukaan. Nytkin paskemmassa kunnossa ku tyyliin 5 ekan treenivuoden jälkeen.

Niin se vaan meneen.

Jaa viesti

Nuorekkaan oloinen kundi 36 vuotiaaksi. siinä on parikymppiset sällit ihmeissään ku sanoo että treenitaustaa on 18 vuotta.

Moni ei käsitäkkään kuinka pitkä aika tuo on käydä salilla. Itsellänikin jo kohta 12 vuotta.

Natuna treenatessa se on niin, että kondis heittelee panostuksen mukaan. Nytkin paskemmassa kunnossa ku tyyliin 5 ekan treenivuoden jälkeen.

Niin se vaan meneen.

Sama se on vaikka roinaisi :))

Jaa viesti