Jump to content

PPS-Shop

PPS Nutrition - A-1, 40 servings

Recommended Posts

Paljonko tuote sisältää DMHA:ta per annos?

Emme tällä hetkellä julkaise tarkempia tietoja sekoituksista koska niitä on aikaisemmin kopioitu rankasti. A-1 on ensimmäinen laatujaan Euroopassa ja haluamme suojata sisältöä, ainakin tällä hetkellä.

www.pps-shop.fi

PPS-Shop

Sinikalliontie 1, 2 kerros

02630 Espoo

Jaa viesti

Tuotekehittely on varmasti paljon aikaa vievää hommaa + tarvii olla asiantuntemusta rajusti.

Viisainta siis salata tälläsen erikoisen, ensimäistä euroopassa laatuaan olevan tuotteen yksityiskohdat julkaisuun asti.

Saa ainakin edes vähän etumatkaa kopioihin.

Yleinen asia lisäravinnemaailmasta:

En tiedä onko jengi huomannut, mutta "metallihohto" on ollut nyt lisäravinnelookissa se tän hetken juttu.

manninen, mass, fast ja moni muu firma siirtynyt niihin. Iso vaikutus paketin ulkonäöllä kuluttajien ostopäätöksiin, vaikkei äkkiä moista luulis.

A-1 näyttää olevan samaa metallihohtolookkia

pps_a1_3017.jpg&w=225&h=240

Jaa viesti

Niinhän sitä äkkiä vois luulla, mutta hommahan menee todellisuudessa aikalailla noin:

Ne ainesosat ja niiden määrät täytyy suunnitella niin, että ne ei "vaimenna/blokkaa toisiaan pois".

Hyvät teharit on suunniteltu vielä portaittain toimiviksi, siellä on hitaampia aineosia ja nopeempi ainesosia. Yksi lopettaa, toinen aloittaa...

Kun noi asiat on toteutettu oikein, tehari antaa hyvät kyydit.

Ei toi ole niin yksinkertaista touhua, että laitetaan vaan purkkiin jotain mikä näyttää hyvältä ja sillä selvä.

Noissa painaa vielä lisäksi vastuu, että mitä ja millasia määriä laittelee noihin purkkeihin. Täytyy tietää niistä yhdistelmistä ja niiden määristä, ne voi yhteiskäytössä aiheuttaa terveysongelmia. Onhan näit lähtenyt markkinoilla pois paljon viime vuosina.

2013 vedettiin pois esim. tuotteet joissa oli samassa paketissa kofeiinia ja synefriiniä. Sitä ennen kymmeniä muita ainesosia.

Sitten tuossa kehitettelyssä on vielä sekin, että noi tehtaat ei ihan pientä määrää noit purkkeja ala tekee. Mitään perus-skeidaa ei taas kannata alkaa tekemään nykypäivänä, kun ne jää hyllyyn. Markkinoilla on ainakin 200 eri tehonlisääjää, jotka ei toimi oikeestaan millään tavalla kummosesti. Sinne ne hukkuu toistensa sekaan.

Nää puhetta herättävät oikeesti kehutut tehonlisääjät on kokonaan eri juttu ja niiden toteutus vaatii duuunia ja tietämystä.

Lisäksi pitää olla askeleen edellä muita ja löytää niitä uusia ainesosia/comboja. Tääkin pps a1 on nyt ensimmäinen euroopassa.

Lähi -takavuosien mahtivalmistaja Driven sports löi miljoonia crazen ja muutaman muun driven sports-sarjalaisen suunnitteluun.

Driven Sportilla ei montaa tuotetta ole (7), mutta ne on ollu markkinoilla jo vuosikausia ja myyvät maailmanlaajuisesti kokoajan.

Markkinointi on sitten kokonaan eri juttu, siihen uponnut driven sportilla varmaan muutama kertaa enemmän ku tuotesuunnitteluun.

tC14v-521x300.png

13118057_992675654121125_464543222_n.jpg?ig_cache_key=MTI0NjA0MTM2ODIxOTM1NzMxOA%3D%3D.2

Jaa viesti

Guest Vierailija

"ensimmäinen laatujaan Euroopasssa"

Tietääkö kukaan minkä nimisiä ne jo markkinoilla olevat tuotteet on? Ilmeisesti siis jenkkituotteet.

Jaa viesti

Tuotesuunnittelu on siis kustu kun mm. Craze ja Attitude Black Edition väsyttää mulla oli annoskoko minkä tahansa vaikka vaan puolikas puolesta tai three scoops? :D

Ei se ole vaikeeta laittaa toimivia aminohappoja ja erikoisaminohappoja kofeiinin kanssa samaan purkkiin. Kaikenlaiset kasvistiivisteet ja vuoden päästä kiellettävät synteettiset kemikaalit voi jättää pois.

Jaa viesti

Tuotesuunnittelu on siis kustu kun mm. Craze ja Attitude Black Edition väsyttää mulla oli annoskoko minkä tahansa vaikka vaan puolikas puolesta tai three scoops? :D

Ei se ole vaikeeta laittaa toimivia aminohappoja ja erikoisaminohappoja kofeiinin kanssa samaan purkkiin. Kaikenlaiset kasvistiivisteet ja vuoden päästä kiellettävät synteettiset kemikaalit voi jättää pois.

Mä olen taas sitä mieltä kaiken muun paitsi nuo voisi jättää pois. Aminohapot yms. otan mielummin omista purkeistaan ja laitan intrajuomaani.

Jaa viesti

Black oli selkeästi PWO:n buusteri. Itte laitoin heti Attitude+Black ja Old-school+Black ja toimi helvetin hyvin. Jälkimmäinen on mun lempparibuusteri, parempi jopa ku jenkkireseptin Mr.Hyde.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Joo blacki oli hyvä ku ei meinannu päivällä saada nukuttua päikkäreitä ni veti scoopillisen ni johan sai parin tunnin päikkärit vedettyä :nannaa:

Hahaha, aika jännää miten toisilla ei futaa toi Black. Mulla ainakin nostaa mielialaa ihan törkeästi. Hyvää musaa soittimesta niin nousee karvat pystyyn ja vois kävellä karmit kaulassa penkille.

Jaa viesti

Mä en huomaa eroa toimivuudessa blackin ja perusversion välillä. Kummatkin toimii ok 2x annoksella. Triple-x on vaikutuksiltaan voimakkaampi ja miellyttävämpi, siksi odotan innolla tätä uutta dmha:han pohjautuvaa tuotetta.

Jaa viesti

Mulla on jännä homma että mulla toimii kaikki. Ei tartte ottaa tuplia. Ihan särkylääkkeistä lähtien, mulla riittää särkyynkin 400mg burana.

Jaa viesti

Täytyy muistaa tehareista se, että ne toimii kaikilla yksilöllisesti. Pääosin kohtuu samalla tavalla.... mutta aina joillakin ei toimi juuri mitenkään ja jollakin yllin kyllin. Sama homma se on lääkkeissäkin ja muissa piristeissä.

Jokaisen tehonlisääjiä käyttävän pitää löytää itselleen se sopiva/toimiva. Ne jotka ei toimi jätetään hyllyyn.

Tuo c4 oli 2012 erittäin hehkutettu tuote maailmalla. itselläni ei toiminut edes 3x annostuksella.

51iobZoD2qL._SY355_.jpg

Jaa viesti

Mulla on jännä homma että mulla toimii kaikki. Ei tartte ottaa tuplia. Ihan särkylääkkeistä lähtien, mulla riittää särkyynkin 400mg burana.

Nähtävästi sulla psykosomaattista tuo toimivuus:)

Jaa viesti

Nähtävästi sulla psykosomaattista tuo toimivuus:)

Ei ole. Kyllä mun kroppa on vastaanottavaisempi ku tavan jampalla. En tiedä mistä johtuu.

Jaa viesti