Jump to content

Giordano Bruno

MV-lehti

Recommended Posts

Mikä tuo toimittajan valheellinen pahoinpitely oli? Linkkiä?

Ja oliko se syyrialaisperhe feikattu? Vähän vaikea uskoa, että propagandatarkoituksessa olisivat valinneet perheen, johon kuuluu päälle 50-vuotias vaikeasti työllistettävä mies (kielitaidoton, ammatti(?)taidoton), työhaluton vaimo (suurin kunnianhimo oli saada olla kotirouva), eläkeikäinen mummo ja kolme kakaraa. Lisäksi tämä perhe sai verovaroilla siitä vaan asunnon, telkkarin ja puhelimet, mikä varmasti aiheuttaa kakkeruutta niissä, jotka ei noita saa. Jos oikeasti olisi feikattu jotain, oltaisiin valittu korkeastikoulutettu ja työhaluinen perhe, jotka maksavat kaikesta itse.

Saa sitä kriittisyyttä olla omiakin uskomuksia kohtaan.

Olihan se nyt feikattu. Se toimittaja lipsautti koko homman vahingossa kameran edessä. :hmm:

Vissiin enää ei ole Ylellä toimittajana.

Olennaista siinä oli se perhe, eikä haluttu haastatella kolmekymppisiä mies-elintasosurffareita, jotka on 17v.

Jaa viesti

Olihan se nyt feikattu. Se toimittaja lipsautti koko homman vahingossa kameran edessä. :hmm:

Vissiin enää ei ole Ylellä toimittajana.

Olennaista siinä oli se perhe, eikä haluttu haastatella kolmekymppisiä mies-elintasosurffareita, jotka on 17v.

Ne esiteltiin kiintiöpakolaisina, eikä rajan yli itse tulleena. Luuletko, että kiintiöpakolaisista ei olisi voinut saada lähetykseen oikeaa perhettä? Koko ajatus feikatusta perheestä on niin älytön, että vaikea uskoa, että joku lähtisi moista tekemään. Jos ne olis feikatun perheen sinne tuonu, tuskin olis miehen ja vaimon ikäerokaan ollut niin valtava kuin se nyt oli. Selvästi lapsivaimona ottanut sen vaimon itselleen jo vuosia sitten. Senkin luulisi sotivan propagandan ideaa vastaan, kun lapsivaimoja ja pakkoavioliittoja ei hyväksytä tässä yhteiskunnassa, niin kuin oikein onkin. Jos oikeasti oli feikattu perhe, niin :D:D:D:D:D

Jaa viesti

Ne esiteltiin kiintiöpakolaisina, eikä rajan yli itse tulleena. Luuletko, että kiintiöpakolaisista ei olisi voinut saada lähetykseen oikeaa perhettä? Koko ajatus feikatusta perheestä on niin älytön, että vaikea uskoa, että joku lähtisi moista tekemään. Jos ne olis feikatun perheen sinne tuonu, tuskin olis miehen ja vaimon ikäerokaan ollut niin valtava kuin se nyt oli. Selvästi lapsivaimona ottanut sen vaimon itselleen jo vuosia sitten. Senkin luulisi sotivan propagandan ideaa vastaan, kun lapsivaimoja ja pakkoavioliittoja ei hyväksytä tässä yhteiskunnassa, niin kuin oikein onkin. Jos oikeasti oli feikattu perhe, niin :D:D:D:D:D

Hohhoijaa, sulla kaali sekaisin Ylestä.

Jaa viesti

Hohhoijaa, sulla kaali sekaisin Ylestä.

No eikö tuo koko ajatus ole varsin naurettava? Noinko sinä hoitaisit propagandan, jos haluaisit saada ihmsiet omalle kannallesi? Jos siis oikeasti oli feikattu perhe, :D:D:D:D:D:D

Vai olisivatko olleet niin ovelia, että halusivat nimenomaan ottaa vieraaksi perheen, jonka integroiminen suomalaiseen yhteiskuntaan tulee olemaan äärimmäisen vaikeaa?

Jaa viesti

No eikö tuo koko ajatus ole varsin naurettava? Noinko sinä hoitaisit propagandan, jos haluaisit saada ihmsiet omalle kannallesi? Jos siis oikeasti oli feikattu perhe, :D:D:D:D:D:D

Vai olisivatko olleet niin ovelia, että halusivat nimenomaan ottaa vieraaksi perheen, jonka integroiminen suomalaiseen yhteiskuntaan tulee olemaan äärimmäisen vaikeaa?

Yle hoiti aika huonosti. Toimittaja paljasti vahingossa koko huijauksen. :D

Olis ollut propagandan kannalta paljon pahempi ottaa pari satunnaista kolmekymppistä 17v kundia kuin tuollainen perhe, joita vaikeampi löytää mukaan lähetykseen lyhyellä varoitusajalla. :D

Jaa viesti

perhe%2Bon%2Baito%252C%2Btottakai.png

Ajatusvirhe:lol: Miks tyttö ylipäätään vietiin eri suuntaan kuin muu perhe lähti?

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Toimittaja toistaa "ajatusvirheen" useamman kerran tuossa, vie lapsen täysin eri suuntan kuin muun perheen ja sai kenkää tuon jälkeen. Ei tuossa taida paljoa epäselvyyttä jäädä.

Jaa viesti

Guest Make72

MV on ihan hyvä vaihtoehtomedia, joka vaatii sisälukutaitoa, mutta kuitenkin vähemmän kuin valtamedian kohdalla.

MV on antanut huomattavasti todenmukaisempaa (tosin hyvin kärjistettyä) uutisointia maahanmuuttoon liittyvissä asioissa.

Valtamedia, vääristelee, kaunistelee, ja ihan suoraan myös valehtelee lähes jokaisessa maahanmuuttoon liittyvässä uutisoinnissaan,

ja silti se kehtaa syyttää MV lehteä samasta :hmm:

Toivottavasti kovasta prässäyksestä huolimatta Ilja jaksaa jatkaa lähes tovottomalta tuntuvaa taistelua nyky "diktatuuria" vastaan. :tsemppiä:

Jaa viesti

Tämänkin "perheen" äiti auttaa työvoimapulaa jäämällä kotiäidiksi loisimaan. Eihän sillä mitään koulutusta ole. Oletettavasti ei edes saa opiskella kotimaassaan.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Hiipunut Suomessa melko paljon tää pakolaiskeskustelu sitten syksyn ja talven. Ihmiset turtuneet.

MV-lehti pitää kyllä mekkalaa.

Katso Husseinin sosiaalietuudet suoraan dokumenteista

Tässä faktatietoa nykytilanteesta, olkaa hyvät.

21.03.2016 20:45, 132165 lukukertaa

http://mvlehti.net/2016/03/21/nyt-mvssa-katso-husseinin-sosiaalietuudet-suoraan-dokumenteista/

Jaa viesti

Ratto & jallu parhaimpia

parveke.jpg

näin on marjat saatana.

En jaksa lukea nyky lehtiä. Mulla on vanhoja Nyrkki posteja, Rattoja, Alibeja ja Jalluja monta laatikollista. Niitä aina lueskelen jos tiedon jano yllättää.

Jaa viesti

Guest Jormatar

http://mvlehti.net/2016/06/23/mv-lehti-muuttuu-maksulliseksi/

Julkaisua on kuitenkin mahdoton tehdä ilman tuloa. Jokainen on varmaan huomannut, että mainostajia EI OLE.

Siis näenkö minä harhoja vai eikö tuolla ole bannereita sivu pullollaan??

Olen KAKSI vuotta rahoittanut toimintaa niin omasta pussistani, että kirjoittajien palkkiot olen saanut maksettua lehden lahjoituksista/mainoksista, mutta itse en niistä penniäkään tai centtiä saanut

Millä tämä herra Janitskin elää??

Nyt haiskahtaa paskapuhe pahasti nokkaan.

Jaa viesti

Sananvapauden nimissä nyt ei kuitenkaan saa rikoksiin syyllistyä, luulisi olevan selvää kaikille. Pelkästään positiivista toki olisi, jos tämä sisäsiittoisten peräkammarinpoikien irrationaalisiin harhoihin nojaava hömppäjulkaisu tulisi tiensä päähän.

Jaa viesti

Nettisivut ei ole vastuussa käyttäjien kommenteista. Vihapuhetta on ollut kommenteissa.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti