Jump to content

White Pale Punisher

Uudistunut Youtube kanava (White Pale Punisher)

Recommended Posts

Hyvä video 5/5.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Haters gonna hate etc.
Ei ole heittaamista vaan ihan rehellistä palautetta. Bisnesmiehenä varmaan ymmärrät ettei tuotteista, tässä tapauksessa videon sisällöstä, aina anneta pelkästään ylistävää palautetta. Negatiivinen palautekin on monesti rakentavaa, jolloin tuottava osapuoli osaa oppia virheistään ja tehdä tuotteestaan entistä paremman.

Tosiaan, ihmettelin miksi pakkaat yksittäiset hedelmät pusseihin ja aikuinen äijä vetää herneen nenään. Mielestäni ihan validi kysymys, videossa kumminkin näytetään ostoksia.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Luulen pode haluaa edistää kansakunnan tuhoa muovipussien kulutuksella \,,/ Ehkä se on vaan VL-tapa. Ei mene likaiseksi tai sotke muuta sisältöä? Itse otan noita pusseja aina ostaessani hedelmiä että saan eväsrasiaan back-up planin jos esim vanha salaatti vuotaa kannesta tai muuten vaan aukeaa. Helvetin hyvä video pode! Hinnat vielä tiskiin niin 5/5.

Harrastukset: Musklen chat, reeni ja aggressiivinen säästäminen

Jaa viesti

Kauppakassi oli videon otsikko ja kauppakassi oli hyvin esillä koko ajan, ei edes tuotteiden ottaminen kauppakassista vienyt kuvaajan huomiota itse kauppakassissa.

Myös lopussa kauppakassi hyvin esillä, eli videolla täyttyi kyllä hyvin otsikon mukainen kuvaaminen.

Jaa viesti

Käytkö joka päivä kaupassa hakemassa sen päivän eväät kun noin vähän kerralla kaupasta haet ? Eikö kerralla voisi ostaa vähän enemmän niin ei joka päivä tarvii kaupassa käydä ?

Videota on aina mukavia katsella 3/5 :tsemppiä:

Jaa viesti

Guest AK

Tuolla lailla saa hyvää kokemusta tulevista työ tehtävistä kaupassa kun asiakkaana ensin rehvastelee.

Jaa viesti

Ei kalju ole paha, sopii monelle äijälle. Ite vedän heti kaikki pois jos letti alkaa lähtemään.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti