Jump to content

White Pale Punisher

Uudistunut Youtube kanava (White Pale Punisher)

Recommended Posts

Jos oikeasti haluaa katsojia kanavalle niin pitää tehdä jotain mielenvikaista. Esimerkiksi kissaruokamakutesti, koko kropan Brasilialainen vahaus tai vaikka toi Velhon ehdottama poppers-testi.

Ei Duudsonit tai Jackassin ukot tulleet kuuluisiksi syötyään vaniljajäätelöä tai makarooniboksia. Vähän greisi meininkiä nytten.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Aivan paskaa noi makutestit...Varsinkin kun tekee makutestit ihan perus safkasta minkä jokainen tietää miltä maistuu...

Otat maailman tulisimpia chilejä tai sitä ruotsalaista lipeäkalaa makutestiin niin olisi erilaista. ..

Jaa viesti

Aivan paskaa noi makutestit...Varsinkin kun tekee makutestit ihan perus safkasta minkä jokainen tietää miltä maistuu...

Otat maailman tulisimpia chilejä tai sitä ruotsalaista lipeäkalaa makutestiin niin olisi erilaista. ..

Noi chilit on tehty jo miljoona kertaa mutta hapansilakan vois maistaa, siitä tulis hauska.

Jaa viesti

Hahahahahahhahahaha! Mä vasta nyt katsoin ton videon. Mikä vittu tuossa makaroonin ja jauhelihan maistamisessa on pointti? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Jaa viesti

Se että sinä saisit miettiä.

Toi kysymys oli lähinnä retorinen.

Mutta pointsit annan kun jaksat jatkaa tuolla trollauksen tiellä. Eikös se niin mene, jos et voi olla paras niin ole paskin. Saihan Sepi Kumpulainen ja Kola-Ollikin suosiota olemalla todella huonoja. Kyllä porukka tollasta katselee, katsoinhan minäkin ja hyvät naurut sain. Kyllä huumoria maailmaan mahtuu :tsemppiä:

Jaa viesti

Hyviä videoita on ja kukaan ei voi tietää miltä Poden kokkaama makaroni/jauheliha ruoka maistuu, voi vain arvailla.

Joten makutesti paikallaan. Kateelliset vaan itkee, kun eivät itse osaa tuottaa sisältöä.

Ei onnistu kumpikaan..tollanen kokkaus tai sen maistaminen videolla.Voin tietysti uskotella itselleni ja muskleyhteisölle että lahjani ovat jossain muualla mut kylmä totuus on että se tekee joka osaa.:mosh::mosh:

There are many here among us

Who feel that life is but a joke

Jaa viesti

Katso ihmeessä, se on jo nyt ehdoton klassikko. Taidan katsoa sen nyt uudestaan.

"Maukasta ja ravitsevaa".

Poden keittiössä. 4 tähteä viidestä._thats good. Huippu video. Tämä on makutestien kickback videon tasoista kamaa. Tuo kickback videohan on jo kulttimaineessa, salilla ei muusta puhutakaan.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Ehkäpä jotain lisäravinne testejä?

Pitäisi ottaa joku uusi tulokulma.normitestejä netti täynnä. Vaikka prodejauhetestejä raakana..ilman vettä lusikalla vaan ääntä kohti tms neroutta.

There are many here among us

Who feel that life is but a joke

Jaa viesti

Pitäisi ottaa joku uusi tulokulma.normitestejä netti täynnä. Vaikka prodejauhetestejä raakana..ilman vettä lusikalla vaan ääntä kohti tms neroutta.

Siinä olisi kova veto kun testaisi miten pärisee attitude tms. hihaan vedettynä? Pouttu, onko rohkeutta?

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Tämän vuoten eka viteo, olkaa hyvät:

Pakkaa nyt jokainen yksittäinen hedelmä omaan muovipussiin :D

Jaa viesti

Ihan oikeesti, eikä sulla oo parempaa sanottavaa? Mitä helvetin väliä tollasilla jutuilla on? Oot vähän väsyny tapaus.
Vaikea sun kondista on kommentoida jos kuvaat KAUPPAKASSIA. Mikä tän sun videon idea oli? Oot vähän väsynyt tapaus.

Kommentoin ostoksiasi koska niitä kuvasit.

Jaa viesti

No ei tietysti mutta jos kuvaan mun autoa ja joku kommentoi mun autoa niin mitä ihmeellistä siinä on? :D

Jaa viesti