Jump to content

White Pale Punisher

Uudistunut Youtube kanava (White Pale Punisher)

Recommended Posts

Meen monesti itsekin pelkän kahvin voimalla duuniin aamulla mutta mulla tuppaa aamupala vaan lisäävän nälkää eli jos jotain koneeseen niin tuhdit kaurapuuromeiningit, se pitää sopivan kylläisenä ja sopivan aikaa. Jos aamulla taas erehtyy voileivän tai jotain muuta pientä syömään niin on kiljuva nälkä heti kun pääsen duuniin.

Nykyään mulla on aina smoothie aamupalaksi. Kauraa, rahkaa, banaani, mustikoita ja öljyä.

hh aamupalalla varmaan lisää nälkää. ite prode rasva linjalla aamut.

Jaa viesti

hh aamupalalla varmaan lisää nälkää. ite prode rasva linjalla aamut.

Paljon mahdollista mutta kauraa pitää vetääkkin kunnon satsi niin ei tule nälkä. Pointti oli se että kaikki pienet annokset vaan herättää mahan ja nälkä tulee nopeammin.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Paljon mahdollista mutta kauraa pitää vetääkkin kunnon satsi niin ei tule nälkä. Pointti oli se että kaikki pienet annokset vaan herättää mahan ja nälkä tulee nopeammin.

En allekirjoita. Mun aamupala on prode juoma ja kourallinen pähkinöitä. Sillä pärjää sen 3.5h

Jaa viesti

En allekirjoita. Mun aamupala on prode juoma ja kourallinen pähkinöitä. Sillä pärjää sen 3.5h

En hakenut hyväksyntää tälle vaan totesin että mulla se on näin. Jokaisen roppa toimii kuten toimii.

Jaa viesti

Juu 200g kaurahiutaleita kun keittää puurox ja raejuustot sekaan nii pärjää hetken aikaa :tsemppiä:

Jaa viesti

Juu 200g kaurahiutaleita kun keittää puurox ja raejuustot sekaan nii pärjää hetken aikaa :tsemppiä:

Joo, vähän tähän tyyliin.

Jaa viesti

En mä osaa itse sanoa videoista mitään, että mitä kannattais kuvata. Kuvaa jotain, mitä itsekin katsoisit ja sitten katsojia tulee, jos tulee?

Totuushan on, että valtaosan katsojista kerää fitnesspimut, joten sinänsä ei sitä hommaa kannata tehdä kuin itsensä takia. Johanna Hermanskin on tehnyt niin monta persevideota, että kyllä jokaisen katsojan pitäisi osata jo perseensä treenata..

Jaa viesti

Ei näissä videoissa ole bodailuforumille postattuna mitään järkeä.

Ketä kiinnostaa aamukävely lenkkipolulla? Jos lisäis siihen jotain vaik leuanvetoja tai tukkinostoja ni vois olla erijuttu.

Ilmeisesti idea kuitenkin että joku kattois noita ni treenivideoita varmaan jokainen kattois.

Jaa viesti

Ei näissä videoissa ole bodailuforumille postattuna mitään järkeä.

Ketä kiinnostaa aamukävely lenkkipolulla? Jos lisäis siihen jotain vaik leuanvetoja tai tukkinostoja ni vois olla erijuttu.

Ilmeisesti idea kuitenkin että joku kattois noita ni treenivideoita varmaan jokainen kattois.

Kyllä se jotain kiinnostaa, koska 133 näyttökertaa jo tähän mennessä. :)

Jaa viesti

Minun nimi ei ole Pouttu.

Minkä takia treenivideoita? Senkö takia että pääsette vittuilemaan tekniikoista ja treenipainoista, niinkö?

EIhän siitä sun satkun kisapenkistä kukaan vittuilut. Okei, TRIBAL, mutta se nyt sekoilee kaikesta :lol:

Päinvastoin, jos 150kg vetoja päivyrissäkin, niin videolla vaan nitä. Varmasti jengiä kiinnostaa :Bisley:

Jaa viesti

Ja minä myös. Kaikki mitä pouttu tarjoilee on kuin Jumalallinen johdatus tuhansulle ihmisille.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti