Jump to content

White Pale Punisher

Uudistunut Youtube kanava (White Pale Punisher)

Recommended Posts

Rippetoe on kyllä kova. Kannattaa tutustua myös Bill Starrin 5x5:seen tai vaihtoehtoisesti GreySkull LP:hen josta löytyy ohjeet täältä. Samat periaatteet, mutta pitkäkestoisemmalle kehitykselle tarkoitettuja ja enemmän avustavia sallivia ohjelmia molemmat.

Juu. Vaikka myönnänkin olevani jästipää, niin otan kyllä hyviä neuvoja vastaan mielelläni. En halua hakata päätä seinään loputtomiin. Eli neuvot on tervetulleita, koitan oppia virheistäni.

Jaa viesti

Minullakin on tuollaiset puntit jossain. Noita samanlaisia myydään joka marketissa.

Ihan hyvät peruspainot alkuun mutta levyt loppui kesken oitis. Yks levy 2.5kg joten tuossa on päälle 10kg. Onkohan tuon tangon halkaisija muuten jotain standardi-kokoa jos ostais jostain isompia levyjä?

Jaa viesti

Minullakin on tuollaiset puntit jossain. Noita samanlaisia myydään joka marketissa.

Ihan hyvät peruspainot alkuun mutta levyt loppui kesken oitis. Yks levy 2.5kg joten tuossa on päälle 10kg. Onkohan tuon tangon halkaisija muuten jotain standardi-kokoa jos ostais jostain isompia levyjä?

On se standardi, 30 milliä. Gorillasportsista saa lisää kiekkoja edullisesti.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Toinen käsi saa huilata sarjan välissä sen aikaa kun väännäät toisella kädellä ;) . Tee tuo yhden käden tuettu hauiskääntö ja sen jälkeen sillä samalla kädellä seisten yhden käden hauiskääntöä heti perään, sit toisella kädellä sama :Bisley: .

Jaa viesti

Loistava video. Tilaan kanavan.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Guest Vierailija
Komee on kevätilta mut oisko huono idea kuvata treenivideoita? Vaik semmonen pidempi salilta missä ois eri liikkeitä.

Tässä enemmän kaupallista potentiaalia. Odotan jatkoa aamu- aamupäivä- ja iltapäiväkävelyistä ja mitä silloin näkyy.

Jaa viesti

Ihmettelen miten tolla saa päivän käyntiin. Mulla olis kiljuva nälkä ennen kuin pääsisin työmaalle.

Jaa viesti

Nyt on kova! LUA:n koutsaus mennyt perille. Kaikesta näkyy että Podessa voima jyrää ja treeni kulkee.

No, I'm not on steroids...but thanks for asking!

"Lifetime natural"

Jaa viesti

Ihmettelen miten tolla saa päivän käyntiin. Mulla olis kiljuva nälkä ennen kuin pääsisin työmaalle.

Mulla ei nälkä vaikka paastoaisin aamupalan. Paastosin muuten aminoilla 24h ihan testiksi, eikä tullu nälkä.

Jaa viesti

Mulla ei nälkä vaikka paastoaisin aamupalan. Paastosin muuten aminoilla 24h ihan testiksi, eikä tullu nälkä.

Meen monesti itsekin pelkän kahvin voimalla duuniin aamulla mutta mulla tuppaa aamupala vaan lisäävän nälkää eli jos jotain koneeseen niin tuhdit kaurapuuromeiningit, se pitää sopivan kylläisenä ja sopivan aikaa. Jos aamulla taas erehtyy voileivän tai jotain muuta pientä syömään niin on kiljuva nälkä heti kun pääsen duuniin.

Nykyään mulla on aina smoothie aamupalaksi. Kauraa, rahkaa, banaani, mustikoita ja öljyä.

Jaa viesti