Jump to content

White Pale Punisher

Uudistunut Youtube kanava (White Pale Punisher)

Recommended Posts

kyllä hyviä videoita kaupallisesti ja ammattilaisen kädenjälki näkyy laadussa selvästi. Nyt tulee rahaa pote-shopista ja videoista. Voin antaa sijoitusvinkkejä pientä provikkaa vastaan jos haluat.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Miten kehtaat kutsua itseäsi bodariksi?

Ei edes alalta vetäytyneet ex bodarit ole sellaisessa kunnossa kuin te olette herra Poutianen.

Mutta toinen huono puoli olisi siinäkin se, että olet ainakin fyysisesti terve, tuskin haluaisit olla päivän tälläinen monster ja sitten loppuiän kärsiä elinten toiminnan hiipumisista ja munuaisvaihdoista, sen takia vain että olin bodari.

Terveellisempää on kuvitella olevansa bodari, kuin olla oikeasti tuollainen ihmisraunio bodari, aivotkin on sitten kuin ylimielisellä narsistilla, nimiä mainitsematta, eräällä toisella forumilla näitä ilkkujia on lukuisia, tiedät varmaan kenestä puhun

9-ex-bodybuilders-who-changed-drastically3.jpg

Jaa viesti

Guest Jormatar

Toi noita akka joka soitti runnarin yölinjalle ihan kuin jostain sketsisarjasta saatana.

Jaa viesti

Melkein taas osasit selittää voimanostosta ja kehonrakennuksen eroista.... Melkein taas saa semmoisen kuvan että sä tiedät mistä sä selität...

Tossa sulle kuva kanssa voimanostajasta

http://beastmotivation.com/wp-content/uploads/2013/10/%C3%A41.jpg

Kukas se siellä huutelee? Kyllä minä tiedän mistä minä puhun.

Jaa viesti

Guest Vierailija

Mitä järkeä on tehdä keskitettyä hauiskääntöä ja vetää ropalla? Eikö kyseistä liikettä tehdä juuri sen poistamiseksi?

Norki kääntöi tehään jos ropalla cheatataan!

Jaa viesti

repesin. ei mulla muuta.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Guest Jormatar
Siinähän repeilet. Mä treenaan.

Oletko nyt jo pitkään treenannu volyymitreeniä, mistä toisessa (volyymin jaksoittamis) ketjussa puhuttiin? Onko lähtenyt volyymitreenit puremaan?

Jaa viesti

Kai Pode teet kevyempiäkin/pidempiäkin sarjoja hauiksille etkä vain pelkästään liian isoilla painoilla 2-3 toiston sarjoja ?

Teen toki. Esim. 10 kg käsipainoilla otan joskus 21:siä, eli liikkeen toista puolikasta 7 toistoa, toista puolikasta 7 toistoa ja vielä lopuksi täyttä liikerataa 7 toistoa.

Kuormat hauiskäännöissä vaihtelee 10-20 kg käsipainojen välillä. Välillä pumppaan 10-12 toistoa ja välillä sitten raskaampaa 3-5 toiston runnomista.

Jaa viesti

Teen toki. Esim. 10 kg käsipainoilla otan joskus 21:siä, eli liikkeen toista puolikasta 7 toistoa, toista puolikasta 7 toistoa ja vielä lopuksi täyttä liikerataa 7 toistoa.

Kuormat hauiskäännöissä vaihtelee 10-20 kg käsipainojen välillä. Välillä pumppaan 10-12 toistoa ja välillä sitten raskaampaa 3-5 toiston runnomista.

Tämä kuulostaa hyvältä. :tsemppiä: Olis kiva nähdä enemmänkin reenivideoita, siis ihan kaikenlaisia reenivideoita. Varsinkin nyt kun oot selkeästi tuloksia saanut.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Minkäslaista treeniä Pode tällä hetkellä tekee? Ei täysin tarvitse avata jos haluat pitää tarkat metodit salassa mutta jakoa, erikoistekniikoiden käyttöä, sarjamäärää jne. jos viitsit avata. Selkeästi joku homma toimii kun hanska kasvaa.

Jaa viesti

Minkäslaista treeniä Pode tällä hetkellä tekee? Ei täysin tarvitse avata jos haluat pitää tarkat metodit salassa mutta jakoa, erikoistekniikoiden käyttöä, sarjamäärää jne. jos viitsit avata. Selkeästi joku homma toimii kun hanska kasvaa.

No, sen verran voin kertoa treenistäni, että tuolla minun volyymitreeniketjussa joku suositteli tekemään Starting Strengthia. Otin sitten selvää minkälaisesta ohjelmasta on kyse, ja minun yksinkertaiselle luonteelleni tuollainen äärimmäisen yksinkertainen ohjelma vaikutti sopivalta.

Eli olen treenannut Starting Strengthin ohjeiden mukaisesti, mutta hieman sovellettuna. Vaihtelen liikkeitä jonkun verran. Lisäksi teen määrällisesti enemmän kuin sen 3 kertaa viikossa. Mutta se 3*5 toistoa on vakio, sen teen joka liikkeessä paitsi tietysti mavessa vain 1*5. Rippetoe on melkoinen guru, hattua nostan!

Jaa viesti

Rippetoe on kyllä kova. Kannattaa tutustua myös Bill Starrin 5x5:seen tai vaihtoehtoisesti GreySkull LP:hen josta löytyy ohjeet täältä. Samat periaatteet, mutta pitkäkestoisemmalle kehitykselle tarkoitettuja ja enemmän avustavia sallivia ohjelmia molemmat.

Jaa viesti