Jump to content

Pappa79

Papan seikkailut rautojen maassa..

Recommended Posts

Morjens...Tästä se taas alkais..treenit.Perjantaina eka treeni 10 kuukauteen.Varovasti kuin siilien parittelu.Selkä ei kestä vapaita rautoja eli mennään pääasiassa koneilla,taljoilla,penkillä.Pumppu sekoaa aerobisista,pitkistä raskaista sarjoist... aut....Treeni oli lepsuttelua kumeilla,kepillä ja koneilla.

 

Jaloille;ojennus,koukistus,pohkeita.

Käsille:taljahauis,taljapunnerrus,,

Olkapäät:kuminauhaa eteen ,taaakse,sivuille..

Rinta:peck deck.kuminauhoja..penkki tangolla.

Selkä;ylätalja,kulmis tuettu..

 

Siinä niitää..Pumpun lääkitys beetasalpaaja rajoittaa pahasti (turbo pois) happivaje tosiasia.Tällai loppukuu 2/viikossa,helmikuun aliusta 3/viikkoon.Katotan kuin äijän käy toipuuko vai lähteekö henki..

 

Pappa75

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

TERE VM..Alimmat nikamat kuluneet välilevyt hyvin vähissä 4-5 välissä ahtauma + iän tuomat rappeumat ???? -kele nyt JO.Mitå meinaat tankojumpalla..mulla keppijumppaa + lankua eriversioilla+voimapyörä varoen.Mave sun muut jää nyt pois...Koska selkää ei toistaiseksi ainakaan ei operoida...käsky oli kova ..halvaantumisen vaara olemassa.Vapailla painoilla ei arva treenailla...

 

Pappa75

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eli tangolla mavea, kyykkyä ym. ja siitä maltilliset painon lisäykset tarpeen vaatiessa.

 

Onko lääkäri kieltänyt mave ym. treenit? mieti että jos sulla kulumia ja sit käsketään lopettamaan treenit niin, että myös lihakset jotka oikeasti tukee sitä selkää surkastuvat ja heikentyvät, niin mikä sen jälkeen pitää selkää pystyssä? Ei mikään ja kohta olet pyörätuolissa.

 

Kannattaa oikeasti keskustella vakavasti sen lekurin kanssa asiasta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moron VM..Selkä pitäis treenata lankun eriversioilla..voimapyörä,punnerrukset,ja etunojan eri versioita,mahd selän ojennus BW.Oistko sitä mieltä että mavea ja kyykkyä voisi jatkaa??Mites vyön käyttö,tähän mennessä en ole vyötä käyttänyt.

 

Pappa75

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eiköhän ne vatsalihakset kuitenkin ole se must jota pitää yllä pitää pitkän tauon jälkeen...tukevat kuitenkin parhaiten keskikroppaa.Papalle kuitenkin tsemejä treeneihin...älä yritä edes ylittää vanhoja tuloksia koska se terveys on kuitenkin pääasia.


Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tottakai siis kropan oma korsetti kuntoon eli vatsat, selkä, pakarat jne. Niistä se korsetti tehdään ja se vaatii mm. maastavetoa vaikka ihan tangolla aloittaa. Kyykkyä sama ja vatsoja paljon eri versioina.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Aika karua luettavaa, mutta ei kun tsemppiä treeneihin.:tsemppiä:

 

Olen itekkin sitä mieltä että vapaat painot kunniaan, vaikka sitten tyhjällä tangolla ja järkevän kivun rajoissa. Koneet jättää vähän heikosti tuon keskikorsetin treenaamatta. Etukyykkyhän voi olla hyvä aloitus liike selkää ajatellen. Toiminut itellä hyvin kun selkä on huonompana.:hmm:

 

Mites vyön käyttö,tähän mennessä en ole vyötä käyttänyt.

 

Ei kuulu oikein kuntouttavaan treenin noi vyöt. Se on mun mielipide. Silloin sulla liikaa painoa jos vyötä tarviit.:hmm:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morgen tämän päivän treenit..aamusta puntit ja vesijumppa iltasella.Perjantain jumpasta ojentajat ja tissit kipuili,sillä se paranee millä tulikin.Tämmöttis tänän.

Kyykky:10-8-6 x 50kilua.

Koukistus kone:3x10x30kg?

Peckdeck:3x1030kg?

----"------- käännetty:3x10x30kg?

Ojennus talja köydellä;3x10x10levyä.

Hauis ----------"---------;3x10x10levyä.

Lankkua eri versioita..

 

Pappa75

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moron tai ehtoota....Olihan se taas jumpanpäivä..Funtsi et viittiks lähtee 27 piirua kylmän puolella.Kumiskin menin ja hyväks oli,koko kropan treeni..

Jalkaprässii..3x10x100 kunta kilua.uusikone,luulen et siihe ei kovin isojarautoja tarvii..tuntuu välitykset senoloisilta.

---"----koukistus kone...3x10.painosta ei hajua.+

Pecdeck..eteen ja taakse..10x55>8x65>6x70>4x75>2x80..eteen/taakse samat temput,,rankka.

Vatsa..voimapyörä polvi as...3x5...lankkuja eri versioita..

Olkapäät...kuminauhoilla vaikka mitä..

 

Pappa75

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Moron tai ehtoota....Olihan se taas jumpanpäivä..Funtsi et viittiks lähtee 27 piirua kylmän puolella.Kumiskin menin ja hyväks oli,koko kropan treeni..

Jalkaprässii..3x10x100 kunta kilua.uusikone,luulen et siihe ei kovin isojarautoja tarvii..tuntuu välitykset senoloisilta.

---"----koukistus kone...3x10.painosta ei hajua.+

Pecdeck..eteen ja taakse..10x55>8x65>6x70>4x75>2x80..eteen/taakse samat temput,,rankka.

Vatsa..voimapyörä polvi as...3x5...lankkuja eri versioita..

Olkapäät...kuminauhoilla vaikka mitä..

 

Pappa75

 

Aika hyvät romut liikkuu. Toi prässikin vastaa keskikuntosen podi naisen tulosta. Kyllä se siitä kuntoon lähtee. Otat vaan rauhallisesti. Et hötkyile että ei tule takapakkia. Nyt vaan sitä Suomalaista sisua perkele.:tsemppiä::Bisley:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moron ternin päivä taas,par kertaa nyt viikossa helmikuun alusta lisätään kolmeen ja kaksijakoiseen.Vetävät /työntävät vuoro kerroin ja voimapyörä ja lankut joka kerta.Tän päivän rimpuilut.

Kyykky,,3x10x62,5kg

Pystypunnerrus koneessa..3x10x50? aika tappiin asti..

"Ylätalja"koneessa.3x10x60? -------"-------------

Peckdeck eteen ja taakse..3x10x55 ?tiukaks meni.

Taljapunnerrus köysi..3x9 80lbs.

Hauistalja köysi..3x12..+pakkotoistot 3x4..2x3 ..1x2

Lankkuja+voimapyörää3x5 +pirusti venyttelyjä..

 

Pappa75 PS:JOS sattuis Mode lukemaan vois vaihtaa nimpparia,,,vaikka Pappa76..ois taas se päivä.Kiitoksiiiii.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moron..Terninpäivä tänään,,vielä kokoraadon homma.Piru meinas käydä köpösti salin portaista alaspäin tullessa,petti jalat alta.Tais olla tiukka terni hih.

Jalat prässi.Pyramid 25 kilon levyillä korotuks 12>2 ja takaisin.

--"---koukistus kone:Pyramid 12>2 x40>ja takaisin.kympin korotuksin,,kiloista en tiedä.

Penkki istuen kone:pyramid 12>2..50>. 10 korotuksin ----"---------------

Pystäri kone..3x10x50>...kiloista ei tiedä..

Peckdeck Pyramid 12>2 ... 55>5 korotukset

------"----- ---"--------------taakse painot samat.

Ylätalja kone;3x10 x55 jotain.

Taljapunnerrus köysi..3x10x100lbs +rp 5+3+2

Hauistalja köysi..3x10x100lbs +rp 5+2

Vatsa :voimapyörä.lankkuja,rutistus pallonpäällä

 

Beetasalpaaja häirii,happivaje yllättä kun syke nousee toiselle sadalle.Hissunkissun ja hiljalleeen vanhaa pannaan,oikeen vanhaa ei ollenkaan..et sillee.

 

Pappa76

 

PS:4tuntia tyttären autoa korjasin tien päällä..onneks sain kondikseen,pääsivät lähtemään kotiin päin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morgen..Minä täält meiltä TERVE ????Vartti puhuttiin enkä tiedä kenen kanssa..vieläkään.Terninpäivä silti tänään,tein sopparin kuukausi kerrallaan.Piruko tietää kuinka kauan saa treenata ennekuin joku paikka taas prakaa.Yritys käydä 3/viikkoon kaksjakoisella vetävät/työntävät väliin liikkeitä vähän vaihdellen.Tällaisii tänäpänä..

 

Jalat koukistus kone: 3x10x 45jotain.

Ylätalja : 3x10x 10levyä,

Takaolat;kuminauha+peckdeck 3x10x45 jotain.

Sivuolat;kuminauha paljoon ja tappiin asti..

Kulmasoutu:3x10xtanko,,

SJMV.:Noin x20.25 en laskenut.

Hauis talja köysi:3x10x90lbstappiin asti meni +2xrp.

Alasveto talja;15-18x90lbs.

Vatsa rutistuksia pallon päällä:arviolta 2 x25.

Lankku pitoja 2x puolen minuuttia.

Voimapyörä polvi as: 3x5..Vuosi sitten 3x20 --tuttaa tää heikkous.

 

Hiljaa vanhaa pannaan eiks nii??

 

Pappa75 (76) oikeesti.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moron...pullistelut riehuttu tälle päivälle.Neekerismies tuli näyttämään mallia voimapyörälle HIH Olipas näytös,kiitttelin vain opista.En kehdannu miehen nähden tehdä,oottelin että poistui.Mikä siinä on tää husari oli jo toinen kun mua neuvoo,vuos puoltoista sitten sama uttu.Taidan olla jo niin vanhan olonen että pitää varoitella.Noh tuli sit työntävät riehuttua jotenkuten,täs näät ois.

 

Jalat prässi: Pyramidi 10x50..sitä 25kg+kelkka 25nousuilla 10-8-6-4-2+2xrp..=150+kelkka

--"----koukistus kone :3x10 + rpl

Pystäri kone:3x10x45 jotain..tiukka.

Prässi kone:2x10 1x8x85 jotain.

Peckdeck :pyramidi 10x55>2x95 jotain tiukka.

Ristitalja seisten: 3x10x40lbs?

Penkki: 8-6-6xtanko.

Talja punnerrrus;pyramidi 10x 60lbs >2x100lbs + 2rp.

Vatsa rutistuksia pallon päällä:paljon...en laskenut

Voimapyörä:3x10..oli olat loppu ei vaan jaksanut.

Vatsa lankkuja erilaisia.x4.

 

Täs oli 76v pullistelut.Kohta menee voimapyöräll' se 3x20 niinkuin vuosi sitten , meniskai nytkin jos ekana tekis...Pappa 75 (76)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Morgen...tuli se tänäänkin rimpuiltua.vetäviä läskejä kiusailin.Kuminauha lämppäreitä olkapäille ja tisseille ja haukkareille..pirun paljon.Hiljainen sali yli puolet ajasta yksin..

 

Jalat koukistus kone,,2x10x45 >2x65 pyramidi tiukkaa oli..venyt heti perään.

Ylätalja myötä ote:10x10levyä>2x14 levyä + 2xrp.

Kulmis tuettu kone:10x50>2x90 +2 rp..

Peckdeck taka olat:10x45>2x65.

Hauistalja köysi:10x50lbs > 2x90lbs +3rp.

Voimapyörä polvilta 3x10..

Vatsa:Lankkuja x3,+ ojennuksia,venyttelyjä monenmoisia.

 

Pyramidit tuntuis mukavilta,ainakun suht puhtaasti menee seraavalla kerralla vähän lisää jarkkua.Varoen pitää vaan tuohuta ettei katkea koko homma.Pikkuhiljaa,vielä ei selkä ole protetoinut HOPEHOPE..

 

Pappa75 (76) PS:noista koneiden numeroista ei arvaa kyllä kiloja,,milloin mitäkin..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moron...Hätäsen pikainen terni tänään,Mammalla Stadiin asioita...kuskia ..Punnerruksia ja työntöjä kaikenmoisia tuhrustin.Taas ypöyksin sain olla,hiljaista on salilla.

Lämppäreitä,Kuubalaisia,kuminauhoja olkapäille etu-taka -sivuille.Lonkan koukistajat ja pakarat venytetty..yms,yms.

 

Jalat ojennus kone:10x40 >2x80 pyramidi + 2 rp...10 korotuksilla

Pohkeet:2x25kiekko ..3x20 seisten...

Pystäri kone;10x40>2x60=5 korotuksilla.

Penkkikone istuen;10x40>2x60...5 korotuksilla+ 2xrp

Peckdeck: 3x7+7+7 =21 x 55 tappin asti.

Taljapunnerrus:10x10 >2x14 levyä + 3xrp....vuosi sitten oli viimeinen 2x18 levyä.

Vatsa voimapyörä polvi as: 3x10.................----------"-------3x20

Lankkuja ja venytyksiä pallon päällä.

 

Pappa75

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moron..Vetäviä treenailtu niin koneilla kun raudoilla ja kumeillakin.Ihmeen hiljaista on aamupäivän treeneissä noin klo 09

 

Jalat koukistus kone; 10x40 > 2x60 +3rp..korotukset

SJMV; 3x10x 22,5kg =tanko..

Ylätalja myötä ote:10x10levyä >2x18levyä + pelkkää olkien liikutusta 2x10x18levyä...18 levyä = 90kg (bw)

Kulmasoutu tuettu kone 1 käsi :10x60 >2x80..+1x10x 60 molemmille..

Peckdeck taakse;10 x40 >2x60.+7+7+7 klassikko 21 tais mennä failuun asti.

Sivu olat,taka,etu kuminauhoilla x kymmeniä toistoja.

Vatsa voimapyörä: 3x10 polvi as.+ lankkuja sivu/ normi/ variaatioita.

Venyttelyjä lattialla,pallolla.kumeilla,roikkumalla,,,mitä sit keksikään,

 

Minusta toi pyramidi hommelit tuntuu sopivilta,vika kakkonen kun tarpeeksi tiukka.Mitäs muut aattelee pyramidista,kehitys tässä iässä on +-0 tekee sitä mitenpäin vaan.

 

Pappa75 (76)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moron...kerpele..jä ternit tänään väliin.Vampyyrin oikea alakulmahampi tulehtui niin pahasti että antibiootti kuuri viikoks ja sitten poisto.Vitullinen särky ja turvotus leukaperissä.Huilitaan jos kivut loppuu nin maanantaina sali hommiin...HAISKAA VEEKENDIÄ..

 

Pappa76

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Luo uusi...