Jump to content

sadisti666

Sadistista ruumiinkulttuuria

Recommended Posts

Kyykystä vaaditaan sit videotodiste, että menee kisasyvyyteen, eikä ole mikään lätkänpelaajien niiaus....

Sovitaan näin. Kyykkään aina kapealla ja pohjista. Jollain leveällä hokipyllistyksellä voisi tulla jo nyt se 200

Eilen kyykkäsin ja penkkasin. Tänään pitäisi mennä kaverin kanssa boulderoimaan, siitäkin puuhasta taukoa yli 6kk. Jos huomenna taas ainakin kyykkäisi, ja jos oikein ponnistelisi, ja saisi kirjattua treenin myös tänne.

Jaa viesti

80kg painavalle 200kg on jo 2.5 kertaa omapaino. Se on kova tulos se. No sulla paino hiukan päälle, mut tuskin tulee kauheesti nousee jos maratonille treenaaat samalla..

“Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general.”

Mark Rippetoe

Jaa viesti

80kg painavalle 200kg on jo 2.5 kertaa omapaino. Se on kova tulos se. No sulla paino hiukan päälle, mut tuskin tulee kauheesti nousee jos maratonille treenaaat samalla..

Tässä nykyisessä painossa pystyn hoitamaan nuo juoksut kohtuu vähäisellä, ja erityisesti matala tehoisella treenillä. Uhosin treenikaverille ottavani tuon kyykyn lisäksi 250 vedon ja 150 penkin. Kundi oli sitä mieltä, että muut hoituvat, mutta penkki ei ole realistinen. Tiedä sitten mikä tuossa niin ylitsepääsemätöntä olisi, olen kuitenkin ottanut 150 92-93 kiloisena. Onhan tuo toki merkittävä ero painossa. No jää nähtäväksi, kunhan nyt saa treenattua taas muutaman kuukauden kovaa. Täytyy ottaa jotain videoita, kun on jotain näytettävää

Jaa viesti

Eilen tehtiin uusia ennätyksiä sekä penkissä että kyykyssä. Penkki 1*137,5 ja kyykky 185. Coopperi menee 5km:n väliajan mukaan kevyesti, noita pidempiä repäisyjä ei oikein ole jaksanut tehdä, joten maraton homma on hieman kyseenalainen. Leukoja omalla painolla tein yksi päivä 22, ennätys sekin.

Jaa viesti

Hyviä tuloksia! Varsinkin toi Coopperi jos viiden kilsan kohdalla kattellaan väliaikoja. Ajanottaja huutaa "Kolme minsaa jäljellä! Jaksaa, jaksaa!!"

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Tsemppiä täältäkin! Kovassa tikissä olet kun ottaa huomioon, että liki ikämies-sarjassa mennään.

Onko urheilutaustaa nuoruudesta? On meinaan tuo cooperi ja aerobinen kunto kyllä kova noinkin isoja rautoja nostavalle. Harvempi pystyy moiseen joten en kyllä puhuisi lahjattomasta.

Jaa viesti

Kyllä Sadisti tekee G4P hommia mutta ei todellakaan ole halvimmasta päästä.

Jaa viesti

Tsemppiä täältäkin! Kovassa tikissä olet kun ottaa huomioon, että liki ikämies-sarjassa mennään.

Onko urheilutaustaa nuoruudesta? On meinaan tuo cooperi ja aerobinen kunto kyllä kova noinkin isoja rautoja nostavalle. Harvempi pystyy moiseen joten en kyllä puhuisi lahjattomasta.

On urheilutaustaa. 5-vuotiaasta jalkapalloa.10-vuotiaasta nyrkkeilyä, jossa kilpailin yli 20-vuotiaaksi. Sitemmin olen harastanut potkunyrkkeilyä, ja vähän kilpaillut siinäkin. Voimailussa olen kyllä lahjaton. Nostin aikoinaan penkistä 150, kun lihotin itseni yli 90 kiloiseksi. Välillä 100-150kg kesti n. kuusi vuotta. Monet ottavat tuon vuodessa tai parissa.

Jaa viesti

On urheilutaustaa. 5-vuotiaasta jalkapalloa.10-vuotiaasta nyrkkeilyä, jossa kilpailin yli 20-vuotiaaksi. Sitemmin olen harastanut potkunyrkkeilyä, ja vähän kilpaillut siinäkin. Voimailussa olen kyllä lahjaton. Nostin aikoinaan penkistä 150, kun lihotin itseni yli 90 kiloiseksi. Välillä 100-150kg kesti n. kuusi vuotta. Monet ottavat tuon vuodessa tai parissa.

100-150kg. 6 vuotta on aika nopea aika. Socceri/musu tavotellut tuota koko ikänsä eikä ole vieläkään saanut. Tuskin itekkään tulen noin ylös pääsee vaikka paikatkin kestäis. Mutta mulla meni 3 vuotta 105kg enkan rikkomisessa. Sen jälkeen penkki lähtikin tasaseen nousuun ja siinä nousussa ollut nyt syksystä. Kunto jouluna 120kg ja nyt vois sarjojen perusteella arvella että enmpi. Tän vuoden loppuun 130kg tavoite. 10kg vuodessa maximiin alkaa olee kova jo näissä romuissa penkissä.

Jaa viesti

Üskon että Kossi ottaisi 150 jos nostaisi painoaan 10kg, ja panostaisi kovasti penkkiin. Sokkeri taas ei kai ota treeniä kovinkaan vakavissaan. Tunnen henkilöitä, jotka ovat vuodessa kehittyneet 120-150 natuna. Tosin omalla kohdalla kehitystä on hidastanut se, etten ole koskaan tahtonut nostaa painoaan hirveästi yli 90kg. Olen kuitenkin 174cm tappi.

Jaa viesti

Avoimena kundina teen, jos korvus on kohdillaan.

Mitä mä sanoin :)

Jaa viesti

Aika surkeita tuloksia matumatilla.Kossikin pieksee nuo tulokset jo lämmittelyissä.

Mutta kossi onkin äijä ja Mehmed on akka joka voi vetää hameen päällensä.

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti