Jump to content

sadisti666

Sadistista ruumiinkulttuuria

Recommended Posts

No niin, tavoitteet ensi kesäksi on asetettu. Elokuussa maraton alle 4h, cooper yli 3000 ja kyykky 200kg. Nuo juoksut hoitaa jokainen perusterve mies, jos on elämässään tehnyt muutakin, kuin lihonut sohvalla ja tehnyt salilla keskitettyä hauiskääntöä. Kyykky on haaste. Joskus olen ottanut 190, mutta reilusti painavempana. Eilen koetin lähtötason, ja 165 kohtuullisen helppo ykkönen. Tarkoitus kyykätä 3-5krt/vk. Huomenna alkaa, tänään mussutan kebabbia ja poltan pilveä, en tosin synteettistä sellaista, kuten foorumin tapoihin kuuluu.

Jaa viesti

Pistetääs seurantaan. Meinasitko bulgarialaista tai Smolovia hakata jos 3-5x viikkoon meinasit kyykätä?

Alkuun ihan fiilispohjalta lähden totuttelemaan pienen tauon jälkeen suurempaan volyymiin. Smolovia meinasin, siinä vaan intensiteettikin sellainen, että täytyy hieman ajaa sisään.

Jaa viesti

Pari kaveria on Smolovin aloittanut samaan aikaan kuurin kanssa ja yksi teki saman bulgarialaisen metodin kanssa ilman sisäänajoa. Luonnollisesti ei mitään jakoja suorittaa loppuun ja kaikki paloivat loppuun.

Ite meinasin jossain vaiheessa kokeilla T-Nationin versiota bulgarialaisesta jossa tehdään kaikki isot nostot muistaakseni 4x viikkoon tai ainakin jokin variaatio niistä. Tällä hetkellä kroppa on tottunut 3x viikossa kyykkäämiseen ja penkkaamiseen joten Sheiko, bulgarialainen tms. korkean volyymin ohjelma olisi ihan hyvä jatko tuohon.

Jaa viesti

Paljon sadistin penkki? Pakko kysyä koska pakko. Paljos pituus ja paino?

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Joo, varsinkin isommalle nostajalle tulee äkkiä äitiä ikävä. Itse tein jokunen vuosi sitten samaan aikaan penkille ja kyykylle Smolovin. Ei mikään miellyttävin kokemus, vaikka oma paino oli vain 75kg ja raudat sen mukaiset, sekä peruskunto kova. Lopussa oli kroppa aivan sekaisin, mutta parin viikon keventelyn jälkeen tuli varsin kohtuullinen tulosparannus. Itse en ole koskaan saanut mitään aikaan jollain 1krt/vk kyykkäämisellä tai penkkaamisella. Penkki kehittynyt parhaiten oikeastaan, kun nostin 5krt/vk oteleveyksiä vaihdellen.

Jos viitsit, niin linkkaa tuo T-Nationin bulgaari-homma. Hyvä kuulla, että joku puuhaa täälläkin jotain muuta, kuin sitä perinteistä, minun näkökulmastani pirun tylsää bodyjunnaamista.

Jaa viesti

Teitkö ihan täyden 12vk Smolovin vai sen lyhyemmän Smolov Juniorin mitä useimmiten penkkiinkin suositellaan?

Tuuuosta bulgarialaista. Vaikuttaa konseptina todella mielenkiintoiselta ja näyttää hyödyntävän aika paljon Westside Barbellin eri liikkeiden periaatteita, jossa max effort treeniä tehdään enemmänkin muilla kuin itse pääliikkeillä. Ite sain bodytreenistä tarpeekseni jo parin vuoden sisällä ja aloin tekemään ihan puhdasta voimanostotreeniä.

Jaa viesti

Teitkö ihan täyden 12vk Smolovin vai sen lyhyemmän Smolov Juniorin mitä useimmiten penkkiinkin suositellaan?

Tuuuosta bulgarialaista. Vaikuttaa konseptina todella mielenkiintoiselta ja näyttää hyödyntävän aika paljon Westside Barbellin eri liikkeiden periaatteita, jossa max effort treeniä tehdään enemmänkin muilla kuin itse pääliikkeillä. Ite sain bodytreenistä tarpeekseni jo parin vuoden sisällä ja aloin tekemään ihan puhdasta voimanostotreeniä.

Täyden smolovin tein. Sitä ennen tein sen juniorin muistaakseni kahdesti kyykylle ja kerran penkille. Täytyy tutustua tuohon bulgarialaiseen. Kilpailetko muuten voimanostossa?

Noihin esitettyihin kysymyksiin.

Pituus 174

Paino 85

Penkki 120-130

Kunnolla en ole treenannut nyt oikeastaa sitten kesäkuun, nyt taas muutaman treenin kerennyt ottamaan. Jouksukunto täysi mysteeri tällä hetkellä. Olen aikaisemmin juossut silloisen lajini oheistreeninä paljon. Esim. mara 3.29 hyvin vähäisellä lajispesifillä harjoittelulla. Myös voimailutulokset ovat olleet jonkin verran kovemmat.

Jaa viesti

Kaksi kertaa olen kilpaillut. Ensimmäistä kertaa 2013 voimanostossa ja 2014 push & pull kisoissa. Tämän kuun lopussa Juvalla penkki ja veto erikseen ja osallistun molempiin + ensi vuonna WPC:n SM:t. Tuloksilla ei paljoa kehuta, mutta kisaan omaksi ilokseni eikä kiinnota vittujakaan voitanko vai en. Voitan sitten kun rikon Turtiaisen 400,5kg vetoennätyksen joskus hamassa tulevaisuudessa :mrgreen:

Jaa viesti

Ikää on 32 vuotta. Kuureja ei ole aloitettu, eikä aloiteta. Läski bulkille en ryhdy, ei ole voima niin tärkeä asia minulle.

Nuori/vanha vielä ja kunnon sika bulkki olis helppo vara ei tarvii roipetta. Ruokaa syöpi ja tekööpi mettä hommii ja juopii viinaa.:Bisley:

Jaa viesti

Nuori/vanha vielä ja kunnon sika bulkki olis helppo vara ei tarvii roipetta. Ruokaa syöpi ja tekööpi mettä hommii ja juopii viinaa.:Bisley:

Olisihan se hienoa olla vahva, mutta merinorsun ulkonäkö on vähän liian kova hinta maksettavaksi.

Jaa viesti

Keskityt lihan kasvatukseen ja jo omistettujen ja tulevien lihojen hermotukseen -> et tarvitse mitään sikabulkkeja. Täältä löytyy n. 666 litraa infoa sekä voimatreenistä, sen jaksottamisesta ja volyymistä, että ruokavalion, dieettailun sun muiden suunnittelusta. Tekniikka-analyysejä löytyy myös ja helvetin tarkkoja sellaisia.

Jaa viesti

Itse en tahdo saada läpi kans smolovin lyhyttä tai pitkää ohjelmaa. Tahtoo aina rintalihakset tulehtua niin, että joutuu pitämään taukoa penkistä viikkosta pariin viikkoon. Sitten se menee ihan vituralleen. Mitä itse olen saanut läpi palautuspäivät on venyneet 2-4päivää niin silti on kyllä saanut hyvää kehitystä. Tuo ei vaan tahdo riittää enää loppupuolella ohjelmaa ja kiinnitys kohdat tulee niin kipeäksi ettei uskalla tehdä.

Jaa viesti

Keskityt lihan kasvatukseen ja jo omistettujen ja tulevien lihojen hermotukseen -> et tarvitse mitään sikabulkkeja. Täältä löytyy n. 666 litraa infoa sekä voimatreenistä, sen jaksottamisesta ja volyymistä, että ruokavalion, dieettailun sun muiden suunnittelusta. Tekniikka-analyysejä löytyy myös ja helvetin tarkkoja sellaisia.

Mä tiedän, että tarkoitat hyvää mutta mistä sä tiedät mitä sadisti haluaa? Noilla mitoilla se on ku Pekkis. Tuskin on mikään amatööri tämä kaveri. Eikä kaikki halua olla sikaniskoja, niinku en minäkään. Ehkä sadistii penkkaa sen 120, vetää 50 leukaa minuutissa ja kyykkää 150kg. Niin se on hyvä.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Yli 3000 cooperilla pitäis mennä alle 3:20 maraton.

Joo, varmaan McMillan tai vastaava laskuri noin sanoo, mutta onko sillä mitään tekemistä todellisuuden kanssa? Kuitenkin ihan eri ominaisuuksia mittaavista suoritteista kyse. Esim. juoksin intissä cooperissa 3250. Tuolloin treenilenkkini eivät juuri koskaan olleet yli 10km, enkä kertaakaan elämässäni ollut juossut yhtäjaksoisesti yli 15km. Tuskin olisin selvinnyt maralla edes loppuun asti, mistään tuloksista puhumattakaan.

Jaa viesti

Itsellä meni cooperissa toissa kesänä yli 3000, mutta tuskin olisin maratonia jaksanu edes juosta tällä massalla. Kauan siinä olis ainakin mennyt.

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Yli 3000 cooperilla pitäis mennä alle 3:20 maraton.

Haha. Itse kun juonsin 3000 cooperis, niin puolen vuoden kuluttua suht aktiivista lenkkeilyä takana juoksin yli 4.30 maran... on kyllä ihan eri laji. Olisin kyl itse olettanut juoksevani alle 4h. Päivässäkin oli kyl joku vialla, maravauhdilla olis tehny mieli keskeyttää jo puolvälissä, vaikka muutamia 20km lenkkejä olin juossu treeneissä ihan mukavaa vauhtia... muistaakseni 25km lenkki oli pisin mitä harjotuksissa sillon juoksin...

“Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general.”

Mark Rippetoe

Jaa viesti