Jump to content

Puuhelmipoju

Musklen kovimmat mavesonnit top5

Recommended Posts

Mitäs kundit mieltä.

onko 120 kilolla mavea 8 toistoa, 5 sellasta sarjaa.... Millanen tulos 100 kg sonnille.

Itse en maveta ikinä (selkä paskana), mutta tiedän yhen kundin joka moisia nostelee.

Jaa viesti

Ei Ole kummonen tulos satakiloselle 8x120kgx5...lonkkarangan takia tällä hetkellä mave pannassa mut vielä vuos sitten vetelin 100 kilosena 170x10 mikä sekään ei ole kummonen tulos, paras maksimi mulla ollu 220kg satakilosena vaikken maastavetoa ole paljoa treenannut.

There are many here among us

Who feel that life is but a joke

Jaa viesti

Mitäs kundit mieltä.

onko 120 kilolla mavea 8 toistoa, 5 sellasta sarjaa.... Millanen tulos 100 kg sonnille.

Itse en maveta ikinä (selkä paskana), mutta tiedän yhen joka moisia nostelee.

En kuitsuis edes treeniksi 5x8 120kg

No, I'm not on steroids...but thanks for asking!

"Lifetime natural"

Jaa viesti

Mitäs kundit mieltä.

Itse en maveta ikinä (selkä paskana), mutta tiedän yhen joka moisia nostelee.

Pitäs onnistua tuommonen kaikilta vähänkään urheilullisilta junnuilta aina hiihtäjästä lähtien. Ei mikään kovin ihmeellinen tulos..

Jaa viesti

ilman remmejä se nostelee. ristiotteella kuitenkin.

lauantaina keskusteltiin lähinnä remmien käytöstä yleisesti ja se kysy neuvoa, että kannattasko remmit jossain liikkeissä. (tietää että olen tässä foorumissa mukana).

mave tuli puheeksi sivukautta ja se sano, että noin liikkuu mave hänellä. En oikein osannut kommentoida tulostasosta mitään, ku ei oo mavesta kokemusta.

Joskus taannoin siirsin tässä 125 sivuun ku joku oli jättänyt sen keskelle kulkuväylää.

terveisiä miksalle jos luet ketjua joskus :)

Jaa viesti

En tekisi edes lämmittelyä noin pienillä :ei:

Oikeasti selkätreenin loppuun toi olisi ihan hyvä, oikealla tekniikalla tehtynä. Joka toistolla lavat taakse vietynä. Ei ne painot aina vaan miten niillä tehdään.

Jaa viesti

Mitäs kundit mieltä.

Itse en maveta ikinä (selkä paskana), mutta tiedän yhen kundin joka moisia nostelee.

Eka vuosina olis ollut ihan kova setti toi 80kg:selle sonnille.

Noi yli 5-6 toiston sarjat pitäis melkein aina tehdä podaus tyyliin, eli ilman lattiaan kuoletusta. Jotenkin niissä tuntuis saavan enempi irti silloin. Lyhyemmät sarjat taas aina lattiian kuoletettuna.

Kyllä noi nykyään menis lämmittely treenistä kun max kunto on 215kg ja painoakin vielä alle satasen. Riippuu siitä maximista että onko toi hyvä tulos.:hmm:

Jaa viesti

Bodarit tekee bodaustyyliin ja voimailijat voimatyyliin, ei pidä sekoittaa pitkiä sarjoja tehtäväksi bodaustyyliin jos voimailee. Kaikki voimanostajat tekee myös pitkät sarjat kuoletettuna kaikki toisto.

120x8 ei ole mikään kova tulos vaikka tekis viisi sarjaa. 160x8 ja siitä ylöspäin ovat jos ihan ok sarjoja.

Jaa viesti

En tekisi edes lämmittelyä noin pienillä :ei:

Oikeasti selkätreenin loppuun toi olisi ihan hyvä, oikealla tekniikalla tehtynä. Joka toistolla lavat taakse vietynä. Ei ne painot aina vaan miten niillä tehdään.

Toki kaikki musklen sonnit tekee 200kg loppusarjat OIKEALLA tekniikalla....jopa ikämiehet kuten minäkin

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Bodarit tekee bodaustyyliin ja voiKaikki voimanostajat tekee myös pitkät sarjat kuoletettuna kaikki toisto.mailijat voimatyyliin, ei pidä sekoittaa pitkiä sarjoja tehtäväksi bodaustyyliin jos voimailee.

120x8 ei ole mikään kova tulos vaikka tekis viisi sarjaa. 160x8 ja siitä ylöspäin ovat jos ihan ok sarjoja.

Vaikka voimailijat monesti pääsääntöisesti tekevätkin sarjat kuoletuksella, on kosketuksella tehty mave myös helvetin pätevä työkalu arsenaaliin. Jos nostajalla ei ole irrotuksessa mitään ongelmaa tai haluaa vaan yksinkertaisesti liikkeelle ylimääräistä overloadia ilman räkkivetoja, kannattaa vedot tehdä ilman kuoletusta. Voimailijoista esim. George Leeman tekee vetoa ainoastaan kosketuksella.

Jaa viesti

Vaikka voimailijat monesti pääsääntöisesti tekevätkin sarjat kuoletuksella, on kosketuksella tehty mave myös helvetin pätevä työkalu arsenaaliin. Jos nostajalla ei ole irrotuksessa mitään ongelmaa tai haluaa vaan yksinkertaisesti liikkeelle ylimääräistä overloadia ilman räkkivetoja, kannattaa vedot tehdä ilman kuoletusta. Voimailijoista esim. George Leeman tekee vetoa ainoastaan kosketuksella.

Itellä on vedossa myös sen vera jämerä läht ö että teen välillä kosketus sarjaa (ite jätän jopa sen kosketuksen pois). Niisstä toisto välit 5-10. Monesti etukyyky apuliike. Voin sanoa että huomattavasti räkkivetoa parempi treeni muoto. Räkki vedossa saa muuta kun lantion paska tukkoon. Selkää on parempi vahvistaa pummpaus vedoilla jos se jälestää ja lähtö on hyvä.

Itellä esim hyvä lähtö ja jalkapainotteinen. Mulle pumppi/romanialais vedot on hyvä työkalu käytettäväs.

Pääsääntösesti en tee kuoletetussa vedossa ikinä sarjoja yli 5-6 toiston. Romanialaisessa eli apuliike vedossa niin sarjat aina 5-10 väliltä ja etukyykky yksi sellanen päälike että jos ottaa apuliikkeen niin pumppiveto tai julle apuliikkees. Hyvä vastapaino kropalle.

En voi olla kovin väärässä 215kg maximilla jolla lähtö vieläkin edellä loppua.

Muokattu: , käyttäjä: poijankossi88

Jaa viesti

Itellä on vedossa myös sen vera jämerä läht ö että teen välillä kosketus sarjaa (ite jätän jopa sen kosketuksen pois). Niisstä toisto välit 5-10. Monesti etukyyky apuliike. Voin sanoa että huomattavasti räkkivetoa parempi treeni muoto. Räkki vedossa saa muuta kun lantion paska tukkoon. Selkää on parempi vahvistaa pummpaus vedoilla jos se jälestää ja lähtö on hyvä.

Itellä esim hyvä lähtö ja jalkapainotteinen. Mulle pumppi/romanialais vedot on hyvä työkalu käytettäväs.

Pääsääntösesti en tee kuoletetussa vedossa ikinä sarjoja yli 5-6 toiston. Romanialaisessa eli apuliike vedossa niin sarjat aina 5-10 väliltä ja etukyykky yksi sellanen päälike että jos ottaa apuliikkeen niin pumppiveto tai julle apuliikkees. Hyvä vastapaino kropalle.

En voi olla kovin väärässä 215kg maximilla jolla lähtö vieläkin edellä loppua.

Jos kyse on varsinaisesta vedosta pääliikkeenä, kannattaa se kosketus ainakin ottaa aina vaikkei se olisikaan kuin hipaisu. Kokonaan ilman kosketusta tehty pumppausveto on helvetin hyvä apuliike, mutta jos haluat kehittyä itse vedossa, tee itse vetoa. Yksi mitä voi kokeilla on, että tekee perusvedon kerran viikossa ja jonkin avustavan variaation kerran viikossa. Itsellä tällä hetkellä normaali veto kuoletuksella + sjmv korokkeelta yhtenä päivänä ja normiveto kuoletuksella korokkeelta toisena.

Jaa viesti

100kg painoisena vedetty 230kg ei ole mikään ihmeellinen. 250 ylöspäin alkaa olemaan ihan hyvä tulos jo.

Kukaan ei pidä omia tuloksia hyvinä.

En itekkkää tyytyväinen 215kg vetoon ja kaiken lisäs olin varma että 220kg olis tullut, mutta selkä venähti. Päätin siirtyy etukyykkyyn hetkes ja ensi vuona uudestaan. Mutta kieltämättä 150kg etukyykky oli tosi hyvä saldo tähän vuoden päättes. Ei olis muuten varmaan tullut tehtyä jollen olis vedossa venäyttänyt selkää.

Jaa viesti

Kukaan ei pidä omia tuloksia hyvinä.

En itekkkää tyytyväinen 215kg vetoon ja kaiken lisäs olin varma että 220kg olis tullut, mutta selkä venähti. Päätin siirtyy etukyykkyyn hetkes ja ensi vuona uudestaan. Mutta kieltämättä 150kg etukyykky oli tosi hyvä saldo tähän vuoden päättes. Ei olis muuten varmaan tullut tehtyä jollen olis vedossa venäyttänyt selkää.

Reilu 200 veto alkaa olemaan sellainen että sillä erottuu normisalilla porukasta, mutta siinä se. Tähtään ite nyt ensi vuoden SM:issä 260 vetoon niin sitten aletaan puhumaan jostain.

Jaa viesti

Reilu 200 veto alkaa olemaan sellainen että sillä erottuu normisalilla porukasta, mutta siinä se. Tähtään ite nyt ensi vuoden SM:issä 260 vetoon niin sitten aletaan puhumaan jostain.

Toivotan tsemppiä.:tsemppiä: Ite ajattelin tähdätä 230kg sali vetoon ensi vuona. Ja mielellään alle 100kg.:nice:

Jaa viesti

Toivotan tsemppiä.:tsemppiä: Ite ajattelin tähdätä 230kg sali vetoon ensi vuona. Ja mielellään alle 100kg.:nice:

Saat sen kyllä todella helposti jos panostat vetoon kunnolla ja ruokapuoleen vähän enempi mm. alkoholin jättämällä. Voin auttaa ohjelman kanssa jonkun verran jos tarvitsee.

Jaa viesti

Saat sen kyllä todella helposti jos panostat vetoon kunnolla ja ruokapuoleen vähän enempi mm. alkoholin jättämällä. Voin auttaa ohjelman kanssa jonkun verran jos tarvitsee.

No joo en usko että ruokapuoli mulla huono, mutta viinan juontia vois vähän rajottaa.:nice: Vittu kun on sellanen tuurijuopp kuitenkin.:lol:

Sulla kyllä niin hyvät treeni ohjelmat ja päivyrit ja samoin Humulla. Mahdollisemman paljon järkevää rasitusta kerralla. Seuraan ainakin teiän päivyreitä joka kerta. Kieltämättä jos en kopioinut niin ottanut oppeja. Monet ihmiset luulee että hirveillä överi treeneillä saa tulosta.

Esim oma etukkyykky 150kg tuli vaan tehtyä. Treeni painot oli aina 95-122.5kig välillä. Mutta treeneissä ei ollut vyötä. Samoin vetokin niin ei oikeastaan kovin usein 180kg+ vetoja vaan sitä nopeutta mitä hain ja 215kg sitten tuli.

Jaa viesti

No joo en usko että ruokapuoli mulla huono, mutta viinan juontia vois vähän rajottaa.:nice: Vittu kun on sellanen tuurijuopp kuitenkin.:lol:

Sulla kyllä niin hyvät treeni ohjelmat ja päivyrit ja samoin Humulla. Mahdollisemman paljon järkevää rasitusta kerralla. Seuraan ainakin teiän päivyreitä joka kerta. Kieltämättä jos en kopioinut niin ottanut oppeja. Monet ihmiset luulee että hirveillä överi treeneillä saa tulosta.

Esim oma etukkyykky 150kg tuli vaan tehtyä. Treeni painot oli aina 95-122.5kig välillä. Mutta treeneissä ei ollut vyötä. Samoin vetokin niin ei oikeastaan kovin usein 180kg+ vetoja vaan sitä nopeutta mitä hain ja 215kg sitten tuli.

Viina rajoittaa palautumista aika pahasti niin se kannattaa jättää varsinkin jos yhtään korkeamman frekvenssin treeniä meinaa tehdä. Itellä löytyy tuosta täällä pidetystä päivyristä helvetin monta ohjelmaa ja vain pari niistä on sellaisia joita ihan tosissani suosittelisin kellekään. Nykyinen nyt 2vk 4x viikossa tehty ohjelma on helppo suunnitella itse RTS-manuaalin avulla, jonka muutenkin suosittelen lukaisemaan.

Jaa viesti

Viina rajoittaa palautumista aika pahasti niin se kannattaa jättää varsinkin jos yhtään korkeamman frekvenssin treeniä meinaa tehdä. Itellä löytyy tuosta täällä pidetystä päivyristä helvetin monta ohjelmaa ja vain pari niistä on sellaisia joita ihan tosissani suosittelisin kellekään. Nykyinen nyt 2vk 4x viikossa tehty ohjelma on helppo suunnitella itse RTS-manuaalin avulla, jonka muutenkin suosittelen lukaisemaan.

Mä olen ainoastaan kokeillut virallista 5/3/1 ohjelmaa. Aika huono oli se. Siinä ei ollut joustoo. Paska päivä kerran sattu niin mitään tolkkua.:ei:

Mä kyllä kannatan ohjelmii missä järkevä treeni jousto. Ite kuunellut kroppaa paljon että jos ei kulje niin anna olla ja tee helppo treeni. Sitten kun kulkee ota kovemmin. Maastavedon ja kyykky sarjoja tarvii ikinä tehdä loppuun. Penkki sarjat helposti tulee tehtyä. Sitten kun mulla pysähty kehitys niin vetelein sotilaspenkkiä 80-90kg perkele. 120kg lähti kun kunnolla pienenti painoja ja palautu ja volyymi kohdalla. Mä uskon oikeesti että sulla on hyvät ohjelmat. Se on sitä voimailuu.:tsemppiä:

Jaa viesti