Jump to content

Puuhelmipoju

Musklen kovimmat mavesonnit top5

Recommended Posts

En ainakaan viiden parhaan joukossa. Dedu ja viikatemies tietääkseni 280kg. Tosin en tiedä ovatko enää niin kovassa kunnossa. Dedullakin toi kunto vähän vaihdellut.

Marjis myös 270kg. Nykyisin joku 170kg. Riippu minkä hetkinen kunto lasketaan. En minäkään joka päivä 210kg ota mutta se on nyt enkas jäänyt ja ylpeä olen ja aion paranella sitä vielä siihen asti kun kulkee. 215kg seuraava tavote. Ei pitäis paha olla kun 210kg oli nopea veto eikä tökkässyt.

Aika monelle toi 230kg on rajas jäänyt kun sali kavereilta kysynyt. Noilta isoimilta joila penkki 150kg luokkaa. Suhteessa omaan penkkiin niin toi mave aika hurjasti edellä.

Jaa viesti

minusta se pitää ottaa top 5 TÄLLÄ hetkellä.

Mä mavetin 130kg jo silloin kun penkki max oli 55kg.:lol:

Jotenkin toi veto aina kehittynyt. Pari jumi vuotta oli välissä. Penkissä se on yhtä pään lyömistä seinään, mennään alas ja ylös ja jumitellaan. Ritsan jälkeen ne 10kg sain RAW tulokseen ja nyt olkapäät reistaillut.

Veto on nytkin 95kg nyt penkkiä edellä.

Jaa viesti

Guest Vierailijaa
Ilmoittaudun häpeilemättä 230,0kg vedolla. 227,5kg vedosta löytyy videotakin mahdollisille epäilijöille.

Epäilen

Jaa viesti

minä heikoin.

pystyn laskemaan mave treenini kahden käden sormilla. selkä, varsinkin alaselkä ollut nuoresta kossista lähtien ihan paska ja lähes joka kerta perinteistä mavea tehdessä on sattunut. 150 kg enempää en oo uskaltanut ees koittaa.

suorinjaloin huomattavasti vähemmän sattuu ja sitä oon sit vähän nyt koittanut pumppailla samalla kun olen aloittanut jalkojenkin treenaamisen pikkuhiljaa.

"En tiedä siitä"

- Eevert 12/2014-

Jaa viesti

Thompzon heittämällä foorumin kovin mavesonni. Taitaa olla jopa Suomen kovin tällä hetkellä.

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Tuo on jo Suomen mittapuussa ihan kärki tulokssii, eiköhän tuo vielä tuon maagisen 400kg riko, jos paikat kesttää..

Mutta aktiivisista musklen ukoista tuo Donan 300kg on vitun kova, vähättelemättä paria muuta ukkoo jotka sen 270kg +- on ottanneet, se vaattii jo voimmoo..

Ite kun silloin joskus 2005 vuonna joka viikko mavvee tein, niin tein sitä treennii boddaus tyylillä, joka sarja failurreen ja ei sitä voimmoo sillä tavalla tule..

Jos ois koettanu eritavalla treenata, niin ehkä ois ollu mahollisuukksii joku kymppi lissee suaha, mutta eipä sitä tiiä varmaks kun ei tullu tehtyy silleen...

100kg painoin silloin kun 200kg nostin, eihän tuo ole tulos eikö mikkää..

Joku 250kg jos ois noussu, niin ois ollu ihan ok tulos jo..

Jaa viesti