Jump to content

PPS-Shop

PPS Nutrition - Old School

Recommended Posts

Tiedote: PPS Nutrition - Old School

- tehonlisääjä joka sisältää ainoastaan tutkittuja ja toimivia ainesosia.

Old School on suunniteltu tehostamaan suorituskykyä, samalla antaen tehokkaat pumpit lihaksiin. Kaikki ainesosat ovat tarkasti valikoitu jotta aikaansaadaan kokonaisvaltainen tehonlisääjä. Ainesosat ovat tutkittuja ja doping vapaita, joten tuotetta voi hyvin käyttää myös kilpaurheilijat. Old School lanseerataan lähipäivinä.

Old School-tehonlisääjää voi myös “piristää” sekoittamalla 1/2-1 annoksen jauhetta joistakin muista tehonlisääjistä kuten: Defy, Attitude tai myöhemmin markkinoille tulossa Attitude Black Limited Edition.

11064809_10153327305223432_6018132132525703543_o.jpg

www.pps-shop.fi

PPS-Shop

Sinikalliontie 1, 2 kerros

02630 Espoo

Jaa viesti

Tää ei oo ollenkaan paskempi. Kofeiinin määrä ok.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

saiskos isomman kuvan kun en nää mitään? Onko tuo black label siis maustamaton versio?

Old School 1 annosmitallinen (n. 27g) sisältää:

Citrulline Malate 5000mg

CreaBlend 5000mg

- creatine monohydrate 2500mg

- creatine akg 1500mg

- creatine magnesium chelate 1000mg

L-Leucine 5000mg

ElectroBlend 4000mg

- magnesium

- sodium

- potassium

- calcium

Beta-Alanine 3500mg

AAKG 3000mg

Betaine Anhydrous 1500mg

Taurine 1000mg

N-Acetyl L-Tyrosine 500mg

Caffeine Anhydrous 125mg

Attitude Black Limited Edition on täysin uusi tehonlisääjä joka lanseerataan myöhemmin tämän vuoden aikana. Kyseessä on todellinen tehonlisäjä pommi ja tuotetta saadaan ainoastaan rajoitettu erä. Attitude Black Limited Edition on ainoastaan suunniteltu kokeneille tehonlisääjien käyttäjille ja sisältö on täysin energiaan ja fokukseen pohjautuva.

www.pps-shop.fi

PPS-Shop

Sinikalliontie 1, 2 kerros

02630 Espoo

Jaa viesti

Attitude Black Limited Edition on täysin uusi tehonlisääjä joka lanseerataan myöhemmin tämän vuoden aikana. Kyseessä on todellinen tehonlisäjä pommi ja tuotetta saadaan ainoastaan rajoitettu erä. Attitude Black Limited Edition on ainoastaan suunniteltu kokeneille tehonlisääjien käyttäjille ja sisältö on täysin energiaan ja fokukseen pohjautuva.

joka lanseerataan myöhemmin tämän vuoden aikana. Kyseessä on todellinen tehonlisäjä pommi ja tuotetta saadaan ainoastaan rajoitettu erä.*Attitude Black Limited Edition*on ainoastaan suunniteltu kokeneille tehonlisääjien käyttäjille ja sisältö on täysin energiaan ja fokukseen pohjautuva.

Jaa viesti

Caffeine Anhydrous 125mg tätä kofeiinin muota ilmestynyt muutama vuos boostereihin. Ei oo sama mitä perus kofeiinitabuis. Vissii nopeemmin vaikuttaa tms.

Jaa viesti

Miks ei etiketis oo old school fysiikkaa vaa tollanen gh-monsteri 901.gif ?

Etikettiähän on helppo muuttaa nykypäivänä. Mutta purkkiin tuskin saa laittaa ihan ketä tahansa jamppaa kuvaan.

Mutta ääriviivat voi piirtää esim arskan malliin :kahvi:

faces oli kanssa näemmä yksi kommentti tuotteesta

Tuotteen nimi "Old School" ja kannes tollanen "uuden" sukupolven luonnoton monsteri grinhymiö . Frank Zanen tai Arnoldin mallinen kroppa ois ollu osuvampi

piti oikein kattoa mikä toi fran zane on

frank-zane-young.jpg

Jaa viesti

Minulla on Zanen vartalo, vielä jonain päivänä, pituus on sentilleen sama mut raamit puuttuu

Toi nimi old school on kans vähän harhaan johtava, esim noit aineksii ole olle olemassakaa ko muutama vuosi, esim sitrulliini, akg ja beta alanine

Mut toi etikkaketti on kyl jeezh

Jaa viesti

piti oikein kattoa mikä toi fran zane on

Sinähän et tiedä mistään mitään. :ihme::ihme:

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

juu en ole bodauskisoista liiemmin kiinnostunut, en ole seurannut lajia vaikka salilla käynkin.

Zanen statistiikkaa katoin vielä.

18 tuuman kädet, eli vaan noin 45 :ihme: kisapainokin ollu vaan 86kg

Frank-Zane-body-stats.jpg

Jaa viesti

Caffeine Anhydrous 125mg tätä kofeiinin muota ilmestynyt muutama vuos boostereihin. Ei oo sama mitä perus kofeiinitabuis. Vissii nopeemmin vaikuttaa tms.

täh??

kyllä tämä hienosti sanottu "vedetön" kofeiini on just sitä itteensä

"En tiedä siitä"

- Eevert 12/2014-

Jaa viesti

Minulla purkki Old-Schoolia. Vedän kohta satsit huiviin ja lähen reenaa, raporttia tulee myöhemmin. :tsemppiä:

Jaa viesti

Minulla purkki Old-Schoolia. Vedän kohta satsit huiviin ja lähen reenaa, raporttia tulee myöhemmin. :tsemppiä:

Mistä sie saist kun ei ole vielä ies myynnissä???

Jaa viesti

Nonii poijaat, unohtu eilen laittaa raporttia mutta aika hyvin on tuoreessa muistissa. Eilen siis penkki-haukkapäivä. Otin kauhallisen n. 30 min ennen reeniä. Maku oli yllättävän hyvä, kirpeän marjaisa. Mua ei yleensä noi maut haittaa, juon vaikka kissan kusta jos toimii. Tämä maku oli yllättävän hyvä, uskon että moni tykkää. Laitoin kolmeen desiin vettä, vois laittaa ehkä neljään desiin niin vähenee kirpsakkuus.

Otin testiä varten ihan kellolla aikaa, että millon alkaa toimimaan. Kämmenselissä alkoi kihelmöimään 7 minuutin kohdalla, ei niin paljon ku attituden kanssa mutta hitusen. Salilla reeni kulki tosi hyvin ja sekosin itseasiassa sarjoijen välissä laskuista, että mones on menossa kun oli niin hyvä fiilis ja reeni kulki. Pistän kyllä osin musan piikkiin, laitoin aika paljon Sabatonia soittimeen mukaan. Missään vaiheessa ei tuntunu mitään potkua eikä tukka noussu pystyyn niinku attituden kanssa mutta perkele että jaksoi nostella, antoi sellaista pitkää tasaista virtaa. Tein useammassa sarjassa enemmän toistoja ku oli tarkoitus. Tosi hyvä fokus, kattelin penkissä maatessa katon yhtä pistettä. Hikeä tuli vähän normaalia enemmän, ei samalla tavalla ku hanasta niinku muiden tehonlisääjien kanssa. Tää on maltillisempi, pitkää tehoa antava PWO. Ei tärinöitä eikä vapinoita. Ei huonoa oloa. Tulee mulla olemaan attituden kanssa kyllä ne tuotteet mitä otan ennen reeniä. Uskon että vanhemman liiton sonnit tykästyy tähän kun ei anna pirifiilistä.

Tämä 10/10.

Huomenna yläselkä/hartiat. Laitan nopean raportin miten toimii sen kanssa. Viikon päästä saa nähdä onko toleranssit noussu. Se on ainoa miinus mun mielestä attituden kanssa.

Jaa viesti

Mistä sie saist kun ei ole vielä ies myynnissä???

Mä tunnen kaverin joka tuntee oikean kaverin. Mutkien kautta sain.

Jaa viesti