Jump to content

KrupsDCA101

Henkilökohtaisen palautteen antaminen ja analysointi

Recommended Posts

Hei. En minä tätä pahalla, mutta palautteen kautta vois kuntit kehittyä paremmiksi ihmisiksi.

Pappa75 pystyis varmasti kirjoittamaan viestit selkeämmin. Nyt kuntin viestit todella raskasta luettavaa. Yleensä skippaan kyseisen nimimerkin viestit suoraan, vaikka sisältö voisi olla ihan laadukastakin (ainakin musklen asteikolla laadukasta). En nyt tarkoita tätä mitenkään kieliopillisesti, sillä eihän meistä osaa kuin ehkä alle 1% kirjoittaa "oikein". Esimerkki:

Moron...Mul on segge ollu,aina ? No yli viiskyvuotta, satunnaisii muotoilui ollu kyll.Nytki on semmone 5-6millin hopeeharmaa sänki,ohimoilki snadist ihopeeta mut pohjaväri on vaalee ni ei hopee oikee näy.

"Tuo vanhus harmaja pää"..Silti täs vaa nuorentuu:fleda koht veke samoin leegot harvenee koht saa vaipan byysiin,hoitsut lykkää safkat munnarii.Kohta ihan vaunuasteella.

Pappa75

Tuokin teksti muuttuis lukijalle helpommaksi seuraavilla muutoksilla:

1. Pisteen, pilkun, kysymysmerkin jne. jälkeen väli, ei kaikkea yhteen.

2. Kirjoitus kirjoituksena ja puhe puheena. Vaikealukuista kun kaikki sanat on suoraan puhekielestä kopioituja.

3. Vähemmän slangisanoja. Kuten muukin kieli, slangi muuttuu jatkuvasti. Tulee uusia sanoja ja vanhat unohtuu. Helpottuisi kummasti jos ymmärtäisi kaikki sanat :Pentti Hilkuri:

Muutkin saa antaa tässä palautetta kenelle haluaa. Jos tahtoo kirjoittaa vaikkapa että Krupsi on mulkku, niin kirjoittakaa vaan. Muistakaa sitten perustella miksi Krupsi on mulkku ja antakaa kehitysehdotuksia, niin ehkä Krupsi kehittyy komeammaksi ja avoimemmaksi. Ehkä saantikin toden asia jokin Jumalan päivä :cool:

• Like 1

Jaa viesti

No mutta kuule.Meinaaks Krupsi et murteet pitäs sluuttaa jos sä et bonjaa ku kirjakiält.Mä starttasi skolan -46 syksyl ja vilt kasiluokkaan stoppas.Eikä duunitkaa ollu mitää pännähommii.Onks jotai outoo et harmaat sumuu lykkää jo monee mestaa.Skrivatkaa te jangerit putsii tekstii mä treenaan niist jotai minnaa..Jännää on silti näit stoorii bluggaa ,vaik snadii pilkku fibaa onki. Eiks je ?

Pappa75

• Like 2

Jaa viesti

Moron Welho.Minun slangi on viisikymmen luvulta Hesasta Vallillan kulmilta.Vanhin slangi mistä on jotain kirjoiteltu lienee vuosien 1900 alkupuolelta.Puhuttiin yleensä "työläis"kaupunginosissa.Kallio,Sörkka ym.Siitä vanhimmasta slangista vaikea löytää mitään kirjoitettuna paitsi uudempia tutkimuksia.Se mitä niitä päässyt lukemaan en ymmärtänyt kyllä "tuontaivaallista".Tämä-50 luvun slangi vielä jotenkin sujuu tosin joutuu välillä funtsimaan.On sanoja jo unohtunut.

Pappa75

PS:Krupsille.älä käytä slangia jos et osaa..ei ol kunti... vaan KUNDI..

Muokattu: , käyttäjä: Pappa79
unohtui pieni viesti
  • Like 1

Jaa viesti

Guest Jormatar

En osaa käsitellä henkilökohtaista palautetta. Raivostun siitä silmittömästi ja alan punoa koston suloista verkkoa.

Palautteen antaja on loppuelämänsä ajan mustaan vihkooni merkitty mies.

Jumalalta voi armoa anella. Mutta minä en sitä armoa anna, enkä pyydä.

BLAAD IN, BLAAD AUT.

Jaa viesti

Sitte on tämä musklen slanki missä esiintyy mm. kunti, önn, heilit ja muut sanat. Musklen slankkikieleen kuuluu myös tahalliset kirjoitusvirheet, jotka antavat kirjoittajastaan stereotyyppisen bodymunkin vaikutelman. Viittaan tällä osittain erääseen puolituntemattomaan, mutta kuitenkin mainetta niittäneeseen kehonrakentajaan, jonka maine internetissä levisi kulovalkean tavoin nimenomaan kirjoitusvirheiden ansiosta. Todellisuudessa tutkimusten mukaan noin 90% musklelaisista intellektuelleja, villaliivit yllään ja pyöreät silmälasit nenänpäällään kirjoittelevia perheenisiä.

Ei minua papan viestit häiritse, eihän minun niitä tarvitse edes lukea vasten tahtoani. Yleensä luen kaiken. Näitä viestejä on vaan mukavampi selailla jos kirjoitusasu on edes jokseenkin selkeä.

Jos itsekin alkaisin kirjoittamaan omat viestit yhtälailla putkeen,enusko että niitäluettaisiin yhtään senenempääkuin aikaisemminkaan.Eihän minun viestejä lueta muutenkaankun niissäonvaannatsijuttuja ja epäasiallisuuksia.Toine jutskajos kuntitlaittasstemuifikkaajamenis hakeepostista senherapaketinja salilekasalilvikapenkkipaikallenostaapunttiijabuildaalihaa. Jawohl!

P.S. Toi hesan slanki on puhuttuna aika dorgaa, mutta kun kuntit sitä scgriivaa, on se vielä torgempaa :cool:

Jaa viesti

Guest anton petter

Edes menneellä ufs-forumillakin kirjotteli eräs äikän opettaja ja silti aika lailla oli kirjoituksen virheitä.

Silti luin ne kaikki viestit:cool:

Jaa viesti

Haluan antaa nimimerkille Hullu inkkari henkilökohtaista palautetta:

Pärjäät oikein hyvin. Mitään ei tarvitse muuttaa.

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

7 minuuttia sitten, Jarmo Yläkääpä kirjoitti:

Haluan antaa nimimerkille Hullu inkkari henkilökohtaista palautetta:

Kaikkiin vaatimuksiisi on suostuttu

Minä en suostu ennenkuin minun vaatimuksiin suostutaan 

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti