Jump to content

Anssi Manninen

Markkinoiden ainoa vakavasti otettava auto

Recommended Posts

Niinpä niin...kun asuu epsanjassa turistikohteessa niin ei tiedä mitään tekniikasta
C-Mersussa on rellun dieseli.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Bemarilla ajelen, ei ole ollut maineensa veroinen auto. Ei ole pillua tullut ovista ja ikkunoista. Auto kulkee kivasti 250hepan voimin ja värivalot ja kilkatukset ilmoittavat ihanasti tulevista ja olevista vioista. Subaru on miesten auto. En sano muuta.

Ei ole helppoa ei... :wilbertti:

Jaa viesti

Markkinoiden vakavimmin otettava auto:

Tai vielä vakavimmin otettava, mutta liian kallis:

Omaan silmään nuo uudet SL.t näyttää oudolta. Etu ja taka ylitys liiän pitkä wheelbaseen nähden, tekee jotenkin oudon vaikutelman. Mukava nuilla on varmasti körryytellä, ei siinä. Mutta hitto noita Smeen clippejä on kyllä raskas katsoa tuo sössöttämisen takia...

Itse ottaisin samalla rahalla tällaisen: https://www.porsche.fi/mallit/911/911-carrera-gts-cabriolet

Tuota saa vielä nelivetona, niin menee talvellakin hienosti.

Jaa viesti

Moro.. Joko Holomesin sitruuna käypi elikkä kehrääpi?? Jos käypi nin mikä oli vikana. Käpyjä karporaattorissa??

Pappa78

Ei siinä mitään vikaa ollut,,,,kunhan kirjoitin että ei käy niin saivat bemaristit ja mesemiehet hyvän mielen siittä että citroen käyttätyy samallalailla kun heidän kotterot :wink2:

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Bemari on varmatoiminen peli. Omassa ei mitään vikaa. Perkeleen mukava ajaa eikä nitise ja natise niinkuin ranskalaiset muovilaatikot. Rattikin lämpeää, ei tarvitse mitään saatanan "ajohanskoja"

Jaa viesti

BMW paras ajella, Rampe nyt asian ytimessä.
No siis kieltämättä. Mulla on sporttipenkit joissa on säätöä joka suuntaan. Aktiivinen jousitus ja automaatti on kyllä nannaa. Todella mukava ajaa.

Kyllä mun mielestä bemari on hyvä auto, halvemmilla oon ajatellut paljon. Tietysti joku pukumies voi haukkua 3-sarjan bemarit, eihän ne ole mitään verrattuna Rollsiin tai Audin Q7 mutta tälläselle perus duunarille tuo on erittäin pätevä vehje. On se ajajan auto.

Jaa viesti

BMW paras ajella, Rampe nyt asian ytimessä.

AK lla siis paljonkin kokemuksia muista autoista.

Joo,aika tuoreella 5 sarjan bemulla olen ajanut ja ei ne ajominaisuudet niin ihmeelliset ole

Ei muuten natise munkaan citikka pätkääkään,toki 35 donaa uutena maksanut auto ei saa natistakaan:cool:

Edit:Onko rambon bemussa hierova kuskinpenkki sähköisesti säädettävä?

Mul on citikassa ja tietysti penkit aitoa nahkaa

Jaa viesti

AK lla siis paljonkin kokemuksia muista autoista.

Joo,aika tuoreella 5 sarjan bemulla olen ajanut ja ei ne ajominaisuudet niin ihmeelliset ole

Ei muuten natise munkaan citikka pätkääkään,toki 35 donaa uutena maksanut auto ei saa natistakaan:cool:

Edit:Onko rambon bemussa hierova kuskinpenkki sähköisesti säädettävä?

Mul on citikassa ja tietysti penkit aitoa nahkaa

Jos ihan totta puhutaan niin Citikka on muovilelu verrattuna Bemariin. Oon ajanut ds4 automaatilla ja siinä on planeetan paskin automaatti. Se jostain syystä ottaa tyhjää kierrosta vaihteiden välissä reilun sekunnin. Talvella toi on ihan helvetin vaarallista kun se nostaa rundit kolmeen tonniin ennen vaihteen vaihtoa. Bemarilla hädin tuskin huomaa vaihtoa koska on tuplakytkinvaihtoautomatiikka ja yhdeksän lovea.

Kyllä se nyt vaan on niin että kuudella kympillä saa auton ja kolmella kympillä saa auton, joka menee eteenpäin.

Jaa viesti

Jos ihan totta puhutaan niin Citikka on muovilelu verrattuna Bemariin. Oon ajanut ds4 automaatilla ja siinä on planeetan paskin automaatti. Se jostain syystä ottaa tyhjää kierrosta vaihteiden välissä reilun sekunnin. Talvella toi on ihan helvetin vaarallista kun se nostaa rundit kolmeen tonniin ennen vaihteen vaihtoa. Bemarilla hädin tuskin huomaa vaihtoa koska on tuplakytkinvaihtoautomatiikka ja yhdeksän lovea.

Kyllä se nyt vaan on niin että kuudella kympillä saa auton ja kolmella kympillä saa auton, joka menee eteenpäin.

Nelosessa ilmeisesti eri loota kun vitosessa.Ihan kivasti vitosessa automaatti toimii.

Et siis ole ajanut citikoilla joiden hinnat alkavat +30 tonnista.

Mulla 2 kamulla bemarit alla ja kiroovat ne syvimpään helvettiin.Ihan vitusti niissä vikoja on mitä olen heiltä kuullut.

Joo ,on mullakin ollut bemu ja iso audikin,Ikinä en enään koske sakemannien aikaansaannoksiin koska niitä vikoja oli runsain mitoin

Jaa viesti

Nämähän on pitkälti uskonto-asioita nämä autoväittelyt. Nykyään modernit autot on järestäin ihan hyviä merkistä riippumatta. Ennen vanhaan bemarit, mersut, audit sun muut on erottuneet laadulla kun muut on olleet kuplia ja trabantteja. Nykyään asia ei ole ollut näin enää vuosikymmeniin.

Niin sanottua badge-engineering-tuotantoa VAG yms. Sama laitos, samasta tehtaasta eri merkillä ja pienillä eroilla. Ja puhun nyt käyttöautoista/perus-perheautoista, mitä suurin osa ketjun autoista edustaa.

Oikeat urheiluautot onkin sitten erikseen. Vaikka olisi hieno mersu tai uus "sportti-audi" isolla moottorilla, niin se ei valitettavasti ole urheiluautoa nähnytkään, vaikka omistaja kovin haluaisi näin uskotella.

http://www.scch.fi/

Jaa viesti

Sama laitos, samasta tehtaasta eri merkillä ja pienillä eroilla. Ja puhun nyt käyttöautoista/perus-perheautoista, mitä suurin osa ketjun autoista edustaa.

On näissä nyt melko lailla eroja - eritoten ajomukavuudessa. Sen huomaa kunnolla vasta, kun joutuu yhtäkkiä "normiauton" rattiin. Varsin selvä oli Oulun mukukivitiellä ero ajattaessa CLS500:lla (ilmajouset vakiona) vs. huollon perusperheauto. Saman huomasin, kun lainasin Hannan autoa. Tuntui, että ikkunat selällään, kun niin hirveä sisätilamelu.

DOMINUS NUTRITION OY

www.dominusnutrition.fi

Jaa viesti