Jump to content

TRIBAL

olenko kehittämässä itselleni taas päihdeongelmaa?

Recommended Posts

Minä en tajua napeista mitään, niin miten teille varaa niihin vai onko halpaa kuin maksalaatikko?

Respat on ilmasii. Muut keskikaljan tasolla.

Mulla sossun maksu sitoomus kaikki on ilmasta. Yli oman tarpeen kun ostaa niin joutuu maksaa hieman.:nice:

Jaa viesti

Pitkään sulla maksa-arvot koholla siitä epistä. Milloin sä vedit sitä, joskus marraskuussa?

Kaveri sai rankan 6kk ryyppyputken päättees noi maksat 400. 100 kait se on suositus rajojen paikkeilla.

Pitäis kyllä itekkin käydä ottaa maksat (yli vuosi sitten otettu viimes). Mä en muista ottiko ne sairaalassa maksa arvoja. Munuaisarvot otettiin. Luulis että myrkytys tapauksissa olisivat ottaneet myös maksa-arvot? Hitto kun ei ole missään tietoa ylhäällä.

:hi:

Marraskuun viimenen päivä viimeiset napit epiä auuhuni laitoin, sen jälkeen en oo koskenu. Siitä 2 1/2 kuukauttaa taaksepäin meni 40mg ed.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Tänäänpä ei sitten ollakaan mitään otettu, ei huvittanut, terve tauon paikka vaikka 1 päivä onkin vaan. Huomisesta en taas tiedä.:ei:

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Tänäänpä ei sitten ollakaan mitään otettu, ei huvittanut, terve tauon paikka vaikka 1 päivä onkin vaan. Huomisesta en taas tiedä.:ei:

Mulla oli 2. päivää kaljasta totaali taukoa. No nyt meni sitten tänään 5 olutta, vittu että nousi päähän, ensimmäiset 2 täysin selvää päivää koko vuona (0 oluttua).:nice: Pienet bentsoit vois tuossa vielä yömyssys nappasta ja lähtee huomenna puntille.

Käsi on puoli kuntonen mutta jalat ja selkä toimii oikein mainiosti.

Jaa viesti

Minä en tajua napeista mitään, niin miten teille varaa niihin vai onko halpaa kuin maksalaatikko?

suhteilla halpaa kuin irtokarkit. ja sihen pääle omat respat.

Jaa viesti

Guest Jormatar

Mitäs jos sä amino siirtyisit benzoissa vähemmin päihdyttäviin niin voisit päästä viimein eroonkin niistä? Tuskin taidat edes haluta lopettaa tokkurameininkiä?

Jaa viesti

Mitäs jos sä amino siirtyisit benzoissa vähemmin päihdyttäviin niin voisit päästä viimein eroonkin niistä? Tuskin taidat edes haluta lopettaa tokkurameininkiä?

Ihmsethän saatana joutuu riippuvaises ihan kaikkeen. Jenkit vetä roskaruokaa. Vittu jotkut jää riippuvaises suuveden juontiin.

Minulla pieni riippuvaisuus myös yskänlääkkeeseen. Ihminen jää aina koukkuun kaikkeen. Dugalla taas paha ortoreksia

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ortoreksia

Jaa viesti

pystyisin olee ilman jos haluaisin, uskoo ken tahtoo. Muutaman yön on levottomia ja pätkä unia mutta siinä ne viekkarit sitten bentsojen osalta ohi. En minä joka päivä nitä ota muutenkaan. Tällä hetkellä vaan toi opiaattipohjasten kipulääkkeiden ja bentsojen ym. yhdisteleminen kivaa, kun pysyy vaan parina päivänä viikossa(tällä viikolla ollutkin tähän asti 2 päivää). Jotkut vetää kapakassa perseet pe ja la. Minä otan nappikännit pari kertaa viikko, eikä oo aamulla krapula. Rahaakaan ei pala kun muutamia euroja. Kumpi siis pahempi loppujen lopuks?

Jaa viesti

Guest Jormatar

Jengi ei taida edes tajuta minkälainen mahtaa pami koukku olla. Lähinnä nämä vähåttelijät.

Jaa viesti

Mulla menee yskänlääkettä pullo kuussa ja nenäsumuketta purkki viikossa. Sitten mä olen riippuvainen sivelee itseeni rasvalla kerran vuorokaudessa. Minulla oli myös huulirasva riippuvaisuus mutta korvasin sen käyttämällä kosteus voidetta. Mulla myös riippuvaisuus käydä kuseella monta kertaa yössä vaikka ei kusettais. Sellasii pakko neurooseja.

Niin ja astma lääkettäkin menee kun sitä on ja sitten vedän välillä myös allergia lääkkeitä ja välillä närästys lääkkeitä tosin korvasin ne nykyisin soodalla. Sitten mulla on pakko mieli rämpätä jotain kahvaa tietyn määrän kertaa, nykyisin tosin päässyt vähän niistä yli. Mä olen on ollut tällänen sekopää viimeiset 10 vuotta.:lol:

Niin hullulta kun toi kuulostaa niin kaikki totta. Ja eikä tuossa vielä koko totuus tullut.

Tuosta syystä syön unilääkkeitä ja bentsoja että pysyn jotenkin housuissani. Mulla oli joku vuosi sitten niin karmeet pakko neuroosit.

Jaa viesti

Guest Jormatar
No sä voit siten kertoa kun kokemusta on?
onneksi ei ole henkilökohtaista kokemusta, mutta miltä kuulostaisi pahimmillaan yli vuoden prosessi kaikkine unettomuuksineen, mielialavaihteluineen, masennuksineen ynnä muine sivuvaikutuksineen?

Jaa viesti