Jump to content

TRIBAL

olenko kehittämässä itselleni taas päihdeongelmaa?

Recommended Posts

On alkanut silä vaikuttaa vahvasti. Eli niinkuin olen kertonut jätin tosiaan alkon pois 1 11/2 vuotta sitten, se oli se mun pahin juttu joka johti sekakäyttöön, häätöihin kämpästä, linnaan ym. ihmissuhteet tulehtu, osa poikki kokonaan. Muutama todella hyvä ystävä on joka käynyt saman paskan läpi.

Nyt on sitten muutaman kuukauden kiihtynyt tahti erilaisten huumaavien lääkkeitten kanssa. Mulla respat tennareihin ja pameihin. Aluksi meni kohtuullisesti monta kuukautta juomisen lopettamisen jälkeen, otin tennarin vaan sillon kun ei oikeasti nukuttanut , muutaman pamin viikossa jonakin päivänä, kun heikko hetki.

Nyt sitten monta kuukautta mennyt silla ett katon lääkkeitten käytön sillai että pystyn vetää letkeet olot jos ei sali seuraavana päivänä, jos sali niin sittenihan kevyesti vaan ei ihan tokkuraan. Saan siis ostettua erilaisia vahvoja huumaaavia kipulääkkeitä helposti, just one phone call ja vaihtokaupparuljanssikin pyörii. Nytkin kaapissa sellanen huumaava särkylääke jota ei määrätä kuin äärimmäisiin kipuihin kun ei enää tramalit ym. auta. suunnitelmat jo kovat testata se ens viikolla, oikein oottaa sitä kolinaa ja oloo...

kyllä tämä jo kuulostaa siltä että nyt pitäs jarruja iskee päälle ja kunnolla mutta tosi vaikeeta. eukko ei tiedä tästä mitään koska kun nähdään niin en oo vielä hirveessä(ja tole selanen että ei ulkopuolinen huomaa mitään) letkeessä sitten omalla kämpillä purkille ja nappia naamaan erilaisia komboja. tällä viikolla ottaanut 2 päivänä(tämän päivän perustelin itselleni että salilla kevyt viikkoo ja kevyt treeni huomenna, voi ottaa aika lötköt olot).

Treenannu en oo mömmöissä ikinä vaikka onhan niitä elimistössä aamulla 3-4 valvotun yön jälkeen. Treeniin ei oo vielä vaikutanut, tosin kerran kun söin trampoja ja pameja 3päivää kunnolla putken niin silloin meni treeni kyllä ihan perseelleen.

Tässä vaikka tän päivän satsi, vähän vähemmän kuin eilen mutta ei merkittävästi:

2 tram 100mg + 5 lyrica 75mg (jauheena suuhun että kolisee nopeemmin) +3 2mg rivaa. näitä aloin ottaa joskus 15.00 jlkeen pitkän taistelun jälkeen.

On käyny jo mielessä että rupee jauhamaan ja vetää nokkan että kolahtaa kovemmin, ihan viime aikoina tullut tällaisia ajatuksi. ollaan jo vaarallisella aluella koska mulla rankka sekakäyttö tausta kuitenkin. Ainut hyvä puoli on etä alkoo ei te enää tähän mieli päälle enää ollenkaan mutta onko tämä loppujen lopuksi sen terveellisempää kuitenkaan. Multa kun ei todellakaan ryynit lopu, aina saa lisää huokeella niinkuin sanoin. Perustelen tämän itselleni sillä että valitsin kahdesta pahasta pienemmän eli viina lähti ryynikännit tuli ohjelmistoon. Henkinen koukku alkaa olla jo todella kova näihin, taas ajattelen etä huomenna sitten riitti tälle viikolle. ens viikolla rentoutus taas uudestaan. Mutta salin jälkeen sitä sitten aattelee että pitäskö vähän rentoutua, menee loppupäivä nopeemmin ja on energiaa asioihin. Elämässä ei nyt mitään ongelmi, en sen takia vetele. Tää on vaan nyt tullut tavaksi. Moni taistelee päihteitten kanssa, alkoholin, pirin, pillerriden ym joten tälläkin foorumilla alan tuntemusta. Mitä muskle ystävät mieltä tästä mun hommasta?

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Se sun epin käyttö lähti ainakin lapasesta. Ihme että et maksaa paskonut kertalaakista. 900 arvot oli aika rumat. Mutta hyvä että seurasit tilanetta.

Eipä toi minusta hirveen pahalta kuulosta vielä. Jos pystyt toimimaan normaalistin niin ei se vielä pahasti ole karannut.

Mulla toi alkon käyttö meinas täälä kämpillä lähtee lapasesta, joka päivä join ainakin 3-5 kaljaa ja viikonloppuna enempi (välillä meni 3. päivänä viikossakin isompi setti). Nyt olen pari päivää ollut täysin nollilla alkon suhteen. Nappeja tosin yös otan nyt mennyt klotriptyliä parit illalla.

Mullahan karkas sen synteetti kannabis kokeilun jälkeen kokonaan melkein kaikki lapasesta. Lähti oluen juonti ja bentsoja meni suuria määriä. Taisin 60 tennariakin aika nopeassa ajassa käyttää. Onnes pääsin pahimmasta koukusta yli, siinä oli vielä bentson viekut päälä. Pitkään se ottikin. Nyt pysynyt määrät jokseenkin järkevällä tasolla. Heti tulee jotain stressiä niin tahtoo mennä alkoa ainakin päivittäin.

Mutta sitä synteetti kannabioidista tullutta "krapulaa" ei voi verrata kyllä mihinkään tilaan. Se oli jotain aivan hirveetä monta viikkoa.

Mutta oma tilanne se että yritän kontrolloida. Yritä sinäkin. Henkistä koukkuhan noi lääkkeet lähinnä aiheuttaa. Aika lujaakin. Välillä pakko vähentää ja valvoa joku yö. Perseestä tämä hieman on.:ei:

Jaa viesti

No nyt en oo valvonu kylä moneen yöhön, iskee toi sekakäyttö semmosen väsymyksen päälle jossain vaiheessa. Se siinä ihme että aamulla kuitenkin täysin virkee 4-5 tunnin unien jälkeen ja tosiaan pystyn aloittaman päivän täysin normaalisti. tottakai seuraan tilanneta ja kirjoitan ylös määrät aina ku otan jotain. siitähän sen näkee sitten kuukauden kahden päästä miten usein on on retkahtanut. Yritetään vaan rajoittaa, ei tässä muuta.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Jumalauta mikä kysymys, luepa tuo sun oma tekstis niin ei tarvi kysellä. Olet todellakin kehittämässä vakavaa päihdeongelmaa (oikeestaan sulla on se jo kehitettynä), mitä siitä on apua että kirjailet käyttöäs ylös, ei se sitä vähennä, sulle tulee vain harhainen tunne siitä että jotenkin muka hallitset käyttöäsi. Hakeudu hoitoon ennen kuin on myöhäistä, päihdeongelman voi hankkia itselleen omalla tyhmyydellään kuka vaan, heikot ihmiset ei pysty tekemään asialle mitään, ole sinä kova jätkä ja pelasta itsesi hakemalla apua, terveyskeskuksesta sitä saa, täytyy vaan olla lääkärille rehellinen.

Jaa viesti

ei vttu mitä jengii, täs kyl kaks forumi pahinta sekavekkaa:ihme:

no totta kai sä ny lopetat to pillereide vetämise, vai et vielä nokkaa:facepalm:

siihe sua pitäs vetää et tajuisit mitä paskaa sä oot tekemäs, herää ny hyvä mies ennen ku olet montus.

sä oot yhtä loco ku tää vtu daiju fäg

Jaa viesti

Moron..Niin Kossi kuin Aminokin ainoa neuvo teille kummallekin. STOP tykkänään.Kummallakaan ei homma pysy hanskassa.Turhaa selittelyä molemmilla.Hakeutukaa hoitoon,funtsikaa jos tätä menoa jatkuu vaikkas 10 vuotta mikä on tilanne ? Oletteko hengissa vai jossain huumekämpässä tolkku pois.Ei ole kuin yksi elämä eikä saa uudestaan aloittaa viisaanpana.Minua voitte haukkua moralistiksi ja miksi kukkahatuksi,se ei muuta asiaa.Teillä on hyvät alut tosi rappiolle.Lopettakaa hyvät ystävät tuo leikki,se ei enää ole hallussa mitenkään.

Isot tsempit parannukseen molemmille.

Pappa75

Jaa viesti

Ei toi nyt kovin hyvältä kuulosta. Noita on niin helppo vetää tilanteessa, kuin tilanteessa. Ja nopeasti keksii uusia syitä vetää, jos alkaa miettiä, et pitäiskö vähentää.

Toi on paha, jos saat ryynejä noinkin helposti. Vaatii tosi jykevää selkärankaa lopettaa toi touhu. Hyvä että tiedostat kuitenkin missä mennään ja ilmeisesti haluat vähentää. Ja tiedät mihin toi voi johtaa.

Kannattaa pitää päihteet sillä tasolla, ettei tuu muijalta valitusta. Olettaen ettei muija ole nisti :D

Jaa viesti

Kuulin että Suomessa paljon narkeilta ampudoidaan sormia koska paljon keksitään sen jauheen suhun laittamisen

sijaan alkamaan tykittää lääkeitä itseensä ja elimistö sanoo poks.

Sitten kunnon kamoihin ja kerrasta on selvää kamaa jos ei pelastaja ole vieressä oikeian ampullin kera.

Jaa viesti

eilen näin yhen tutun 23v naisen jota en ollut nähnyt 2 vuoteen. pahemman luokan sekakäyttäjäksi oli muuttunut. pahaa teki kattoa ja sano, että ei edes halua kuiville. Lapsuudessa sitä käytetty seksuaalisesti hyväksi. Hänen veljensä oli kanssa huumeriippuvainen. Molemmat vetää kaikki lääkkeet ja kamat mitä vaan käsiinsä saavat.

Kokoajan ku se jutteli mun kanssa niin yritti että mä hommaan sille nyt jostain jotain kamaa. Ihan mitä vaan. Yritti seksin mahdollisuuttakin käytää eräänä keinona saada haluamansa. Että minä oisin saannu seksiä ja sille ois hommattu kamaa.

Sanoin, että never :kahvi:

Jaa viesti

eilen näin yhen tutun 23v naisen jota en ollut nähnyt 2 vuoteen. pahemman luokan sekakäyttäjäksi oli muuttunut. pahaa teki kattoa ja sano, että ei edes halua kuiville. Lapsuudessa sitä käytetty seksuaalisesti hyväksi. Hänen veljensä oli kanssa huumeriippuvainen. Molemmat vetää kaikki lääkkeet ja kamat mitä vaan käsiinsä saavat.

Kokoajan ku se jutteli mun kanssa niin yritti että mä hommaan sille nyt jostain jotain kamaa. Ihan mitä vaan. Yritti seksin mahdollisuuttakin käytää eräänä keinona saada haluamansa. Että minä oisin saannu seksiä ja sille ois hommattu kamaa.

Sanoin, että never :kahvi:

Niin tai miten joku muu pilasi hänen elämänsä käyttämällä seksuaalisesti hyväksi.

Jaa viesti

Ikävä kyllä riippuvuus usein korvautuu toisella kun edellisestä pääsee eroon.

Tuo on aika totta. Kaverilla oli alkujaan peliriippuvaisuus. Ehti hankkii muutaman kymppitonnin ulosotto velat pikavipeillä. Sitten se parantu siitä mutta tuli alkoholistis. Alkosta yritti eroon diapameilla mutta niitä meni sitten jossain vaiheessa myös alkon kanssa. Antabukselle ei päässyt heti kun maksa-arvot oli liika korkeet. Sitten pääsi. Oli yli kuukauden ja lopetti ja taas maistuu bisse. Yrittää tosin parhaansa pitää hommaa lapasessa. Ei se kaveri halua kokonaan lopettaa juomista. Se on sanonut sen suoraan. Välillä vaan tauottaa että pääsee pahempien krapuloitten yli.

Jaa viesti

Guest Jormatar

Selkärangaton nistihuora se oli.

Samalla tavalla alkiksetkin selittelee epäonneaan millä hakevat oikeutusta dokaamiseen.

Tuli kenkää töistä = vois alkaa dokaamaan

Avioero = vois alkaa dokaamaan

Vituttaa = vois dokata

Aurinko paistaa = vois dokata

Hyvä fiilis = vois dokata

Onhan näitä syitä.

Jaa viesti

Selkärangaton nistihuora se oli.

Samalla tavalla alkiksetkin selittelee epäonneaan millä hakevat oikeutusta dokaamiseen.

Tuli kenkää töistä = vois alkaa dokaamaan

Avioero = vois alkaa dokaamaan

Vituttaa = vois dokata

Aurinko paistaa = vois dokata

Hyvä fiilis = vois dokata

Onhan näitä syitä.

mä en ois toho voinu paremmi vastaa

Jaa viesti

Ei toi nyt kovin hyvältä kuulosta. Noita on niin helppo vetää tilanteessa, kuin tilanteessa. Ja nopeasti keksii uusia syitä vetää, jos alkaa miettiä, et pitäiskö vähentää.

Toi on paha, jos saat ryynejä noinkin helposti. Vaatii tosi jykevää selkärankaa lopettaa toi touhu. Hyvä että tiedostat kuitenkin missä mennään ja ilmeisesti haluat vähentää. Ja tiedät mihin toi voi johtaa.

Kannattaa pitää päihteet sillä tasolla, ettei tuu muijalta valitusta. Olettaen ettei muija ole nisti :D

ei ole nisti ei. ennen joi rankasti mutta ei oo kohta pariin vuoteen otttanut mitään. Ei käytä edes mitään bentso tms lääkkeitä.

Jaa viesti

ei vttu mitä jengii, täs kyl kaks forumi pahinta sekavekkaa:ihme:

otan ton kohteliaisuutena kuten varmaan kossikin :nice:

Jaa viesti

kuiha su maksa-arvot jaksele aminoz?

330 oli jolu viikko sitten että alaspäin tullaan koko ajan. toukokuun alussa seurava mittaus. Sanoin etttä otetaan samalla kolesterolit, veriarvot, kaikki. Niin ja riippuvuus korvautuu tosiaan toisella yleensä. mula alkoriippuvuus vaihtui liikunnaksi(punttia tosisaaan taas vaikka kyllä treenasin ryypätessäkin mutta sillon ei vastaavaa hyötyä kun putket söi tulokset). Ja nyt selittelen itselleni että oikeus nollailla napeilla kun en enää juo koska se oli pahin ongelmani. Mullahan se silleen ilmeisesti että kun omistaudun jollekin jutulle teen sen sata lasissa kuten nyt vaikka tää puntti. Ja samoin sitten ryynipäivinä valitettavasti sata lasissa siinäkin. Vaikka eilen suht iisiä settiä, oli vaan sellanen notkee olo. Niin tiedän, selittelen vaan itselleni että kaikki hanskassa.

Jaa viesti

Pitkään sulla maksa-arvot koholla siitä epistä. Milloin sä vedit sitä, joskus marraskuussa?

Kaveri sai rankan 6kk ryyppyputken päättees noi maksat 400. 100 kait se on suositus rajojen paikkeilla.

Pitäis kyllä itekkin käydä ottaa maksat (yli vuosi sitten otettu viimes). Mä en muista ottiko ne sairaalassa maksa arvoja. Munuaisarvot otettiin. Luulis että myrkytys tapauksissa olisivat ottaneet myös maksa-arvot? Hitto kun ei ole missään tietoa ylhäällä.

otan ton kohteliaisuutena kuten varmaan kossikin 12056%20_1_.gif

:hi:

Jaa viesti