Jump to content

Vastapallo

Millaisella autolla ajat?

Recommended Posts

Meikällä alla -08 vuosimallia Toyota Yaris :cool: Bensa ja manuaali. Konepellin alla olevat 87 hevosvoimaa saavat uljaan orini kulkemaan 0-100km/h reilussa kymmenessä sekunnissa :lol:

Tosin eipä vuodessa tule ajettuakaan kuin reilu 4000km.

Tällainen:

toyota-yaris.jpg

2007+Toyota+Yaris+1.3+VVT-i+Yaris+5d+interior.jpg

Nauru seis, liikkeet jatkuu.

Jaa viesti

Mannisella bisnes kannattaa kun tuollaista autoa pidät? :tikotiko:

Kerrohan tuosta vähän lisää, onko firman "edustusauto" pelkästään? Pistän jauhotilauksen niin voit pistää vähän uutta kromivannetta sitten ;))

Jaa viesti

Tähän väliin täytyy sanoa, että kunhan meikä alkaa olla rahoissaan niin Yaris lähtee vittuhun ja tää tulee pihaan:

volkswagen-scirocco.jpg

Volkswagen Scirocco. Hienoin auto koskaan.

30 000 kun heittää tiskiin niin saa 1.4 turbon (160hv) aikalailla kaikilla herkuilla. :tikotiko: Ja uutena, mähän en kuluneita, käytettyjä autoja osta. :glutenfri:

Jaa viesti

Guest AK

Jouduin töihin ja sinnehän pitää päästä jotenkin. Työaikani vaihtelee kovin, joten ostimpa auton. -85 Saab 99, kauniin erikoisvärin päällensä tehtaalla saanut yksilö, ruskea kaunokainen. Koristekylkilistoilla, kahen litran moottori.

Jaa viesti

Minä myin kalliin uuden autoni ja ostin ihan tahallani -80 Ladan pienellä moottorilla. Sitten kun joku naureskelee ulkona autolleni niin pysätän, nousen ulos ja otan lompakosta monta tuhatta euroa ja löyhyttelen niillä naamaani. Sitten niillä naama venähtää kun ne tajuaa että olisi minulla VARAA, mutta en TARVITSE mitään munanjatketta. Hehe.

Jaa viesti

Minä myin kalliin uuden autoni ja ostin ihan tahallani -80 Ladan pienellä moottorilla. Sitten kun joku naureskelee ulkona autolleni niin pysätän, nousen ulos ja otan lompakosta monta tuhatta euroa ja löyhyttelen niillä naamaani. Sitten niillä naama venähtää kun ne tajuaa että olisi minulla VARAA, mutta en TARVITSE mitään munanjatketta. Hehe.

ei avensis ole munanjatke :lol:

Jaa viesti

Joku ladakuski tuli viuhtomaan nipullisella monopoliseteleitä naamani eteen tuossa yks päivä. Laskin housut kinttuihin ja heilautin häräntappoasetta puoli kierrosta myötäpäivään. Sinne hävisi ladamies.

Sinäkö se olit? :cool:

Jaa viesti

Minulla alla 2008 mallin VW Golf, malliston surkeimmalla moottorilla, eli 1.6 pentsiini. Kauhea auto, aivan susipaska. Jos seisoo pari päivää, niin käy kolmella pytyllä ensimmäiset 50 kilometriä. Määräaikaishuolto totesi että muutamia käyntihäiriöitä joiden vuoksi ei kannata tehdä mitään. Imeköön mun sladdia.

Jaa viesti