Jump to content

Rigos mortis

Big Lenny

Recommended Posts

Giantille on näköjään 8000kcal bulkki tehny terää.

En ole vittumainen, se on vain itsepuolustusta. En ole kuuro, en vain kuuntele paskapuhetta.

En puhu pahaa, sanon vain totuuden. En ole itsekäs, olen vain itsevarma.

En ole ilkeä, olen vain rehellinen. -Make72

Jaa viesti

ens kevääksi hommaan lihaan lenny kunnon.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Miehellä aivan järkyttävä gh/insu-pötsi. Lääkkeitä on vedetty kaksi käsin ja hevosruiskuin. Ruokaa myös syöty.

DNP olisi tuollaiselle rasvapötsille terveystuote, ennen kuin mies saa totaalisen slaagin. :nannaa:

Jaa viesti

Miehellä aivan järkyttävä gh/insu-pötsi. Lääkkeitä on vedetty kaksi käsin ja hevosruiskuin. Ruokaa myös syöty.

DNP olisi tuollaiselle rasvapötsille terveystuote, ennen kuin mies saa totaalisen slaagin. :nannaa:

Hänen asuntonsa on vähintään yhtä järkyttävä: :purjo:

Jaa viesti

Guest Vierailija
Iha jäätävä läävä :D Jokatapauksessa on kyl hauska ukko

Mikähän näissä selkeästi mielenvikaisissa ihmisiä niin kovasti kiihottaa? Jos katsot tuota "hauskaa ukkoa", niin silmämunat ovat kusenkeltaiset. Maksa mätänee vaikka äijä vielä seisoo. Jos katsot videon huolella niin haju jota kuvaaja yökkäilee tulee a. paskasta b. homeesta c. mätänevistä jätteistä jne. Tuohan on kuin narkkien valtaama ghettomurju. Voiko mieleltään terve ihminen asua noin?

Jaa viesti

Hieno mies, pakko fanittaa.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

On se sonni :smoke:.

Lennyn levottomat jutut on 5/5 ja varmaan ainoa syy Big Richardin lisäksi miksi Delray Misfits on edelleen seurannassa.

[video=youtube;Wi-f_G-IqN4]

[video=youtube;OCacEYOKs-Q]

Muokattu: , käyttäjä: jsalova

"Sometimes nobody shows up and you automatically win." -Jason Genova

Jaa viesti