Jump to content

UncleSamPatriot

UncleSamPatriot kuntouttavat treenit

Recommended Posts

Terveppä terve, pitkästä aikaa. Kunto senkuin kasvaa. Nykyään menee yli kuuttakin tuntia putkeen maksimisssaan pystyssä sitten joku 20-30 min niskan lepuutus. Askelia tulee päivässä jotain 20-30 tuhatta, ennätys on 35 tonnia nykyään. Rivatrilia menee enää kolme tablettia päivässä. Astma lääkitys on puolitettu Budesonid kortsoni 800ug 400 ug ja tarkoitus saada kokonaan pois. Olen katsonut lyöntikäyriä ja eri kettingissä ne on erilaisia ja en ole varma miten pitäisi laskea, tarvittaisiin jo fyysikkoa apuuun. Mutta joka tapauksessa tässä tuloksia:

Korkein piikki osumassa 0,0222 sekunttia Maksmi kiihtyyvyys: 160,072182011 m/s2 maksimivoima: 7283,2842815 newton eli 742,6883065572852 kilopondia (kiloa) Säkin huippunopeus lopussa: 2.226 m/s Liikemäärä (Osuman koko skaala) 45.5 kg säkin paino x 2.226 m/s säkin huippunopeus = 101,283 newton sekunttia Kiihtyvyyden kesto ennen jarrutusta: 0,032 seconds.

Avaa Logger Pro ohjelmistolla, ilmainen demo jos haluatte katsoa tuloksia : http://www.vernier.com/downloads/logger-pro-demo/ Lyönnin tiedot: https://www.dropbox.com/s/hhfxg75ps5bilh2/yyyyyyy.cmbl?dl=0

Terävyyttä olen saanut mielettömästi lisää eli huippu kiihtyvyys/newton arvoa. Nyrkin nopeudenkin mittasin, se oli 26,1972 km/h eli 7.277 m/s: https://www.dropbox.com/s/ghu2qkvibkeeyo0/Pekka%20handspeed.cmbl?dl=0

Olen huomannut että kun voiman piikki kasvaa mielettömästi niin liikemäärä voi olla vähän pienempi mutta tuhovoima on paljon suurempi koska se voima menee säkin sisään ja vääntää säkkiä eikä tule niin työntäväksi ja se vapautuu nopeammin.

Vielä maaliskuussa se oli 0,0044 sekunnin kohdalla, huippukiihtyvyys 39,2963647988 m/s2 ja huippuvoima 1787,98459835 newton.

Mittauksissa on se että säkki nousee myös ylöspäin ja koska anturini on on yksi suuntainen niin se pitää mitata erikseen ja se on kyllä ylhäällä mutta olen epävarma tuloksista.

Tässä video uusimmasta iskustani josta tuli se kova tulos (Videossa myös hidastuskin 240 kuvaa sekunnissa):

http://www.kolumbus.fi/luodes/FIN.html

"(1 John 5:12) Jolla Jumalan Poika on, hänellä on elämä; jolla ei Jumalan Poika ole, ei hänellä ole elämää."

Ota ikuinen elämä vastaan ilmaisena lahjana ja tunne Jumala ikuisesti!

Jaa viesti

No niin terve taas Muskleforumin väki! On ollut hurjaa menoa, kunto on sellainen että jaksaa olla vaikka 10 tuntia tai yli putkeen pystyssä sitten lepo parhaimillaan. Rivatril on saatu kahteen tablettiin päivässä. Budesonid kortsioni saatiin lopetettua täysin ja nyt monta kuukautta ilman astma lääkettä. Lyöntivoima käyriä olen tarkasti tutkinut ja ilmeisesti ne hirveän matalat olivat epäonnistuneita mittauksia jossa säkki heilahtaa taakse päin koska olin laittanut mittaamaan väärän suunnan kiihtyvyydestä (Että siitä alkaa.), nykyään mittaan 60 sekunnin ajalta kaikki. Askeleet ovat päivässä tasoa 20-40 tuhatta. Ennätys on olllut jotakin 46 tuhatta ja päälle. Kävely määrät ovat askelmittarin mukaan 600 km kuukaudessa noin. Tavoite on vetää maapallo ympäri Wii Fit U, Fit-Meter askelmittarilla. Se on 40000 km, siihen menee vielä vuosia mutta mahdollista.

Otin kovan luokan nimimiestä vastaan nyrkkeilysäkki osuma kisan. Se julkaistaan isosti lähitulevaisuudessa. Ilmoitan heti kun saan tarkemmat tiedot ja uskallan kertoa lisää. Mittaustekniikkana oli muun muassa videoanalyysi missä mittasin kuinka paljon säkki siirtyy osumasta sekä ylös että eteenpäin, X ja Y akselit ja niiden yhdistelmä.

"(1 John 5:12) Jolla Jumalan Poika on, hänellä on elämä; jolla ei Jumalan Poika ole, ei hänellä ole elämää."

Jaa viesti

No niin! Nyt on herkullista videota, tämä on pyörinyt Yle TV 2 Yle Folk ohjelmassa. Siinä kohtaan showpainia Heimo Ukonselän kuka lyö koviten mitattuna kahdella kiihtyvyysanturilla eli massa kertaa nopeus ja säkin siirtymä videoanalyysillä. Pillerit vähenee ja nykyään jaksaa olla koko päivän pystyssä paitsi yhden päivä unet otan. :D Kiitos kaikille kannustuksesta!

Muokattu: , käyttäjä: UncleSamPatriot
Turha quote merkintä.

Jaa viesti

[video=youtube;BuT2-QQ_Qe8]

Terve arvoisa MuskleForumin väki! Tuli teitä ikävä ja monesti olen ajatellut että kannataisi kirjoittaa tänne... Nyt on hyvä hetki kerta kaikkiaan!

Olen elämäni parhaassa kunnosssa kun lasketaan fyysinen, henkinen ja hengellinen yhteen. Terveys on parempi kuin yli 17 vuoteen.

Tuossa videolla lyön 400 kunnon varjonyrkkeily lyöntiä 8 min 10 s. Nintendo Switch konsolilla Fitness Boxing pelissä joka on on kuntonyrkkeily rytmipeli, siinä pitää lyödä kunnolla ilmaan oikeassa tahdissa.

Tänään pistin menemään ja hyvin keho kesti kun olen pikkuhiljaa nostanut kuntoa.

Tuo on YouTuben paras tulos kun yhdistää vaikeustason ja pistemäärän, 91.25 % kun täydellinen on 100% Tuosta tuli kolme tähteä eli maksimi arvosana, tänään tutkin Tubesta 22 videota ja niistä meni ylitse.

Paino on 140 kg ja pituus 186 cm Tiputettu 8 kg 148 kgeestä ja ruokavaliota muutettu.

Aika hoikassa kunnossa 140 kiloiseksi, olen onnelinen ja tyytyväinen.

Tourette/keskushermoston kehityshäiriö on voitettu tosi hyvin, viimeksi oli Tourette kohtaus 26.11.2018...

Lääkeet on minimissään, minimi annos betasalpaajaa (25 mg atenol) ja yksi neljäs osa normaali annoksesta Tourette lääkettä eli antipsykootti Abilify pilleriä. Keskiverto annos on 15 mg ja otan 3.75 mg päivässä.

Olin ensimmäistä kertaa 15 vuoteen syömättä Tourette lääkettä 2.5 kuukautta hitaalla vähennyksellä mutta liikaa kipuja ja oireita tuli, mutta lääketauon jälkeen rupesi tulemaan superkunto erityisen kovaa tahtia.

Siitä oli hyötyä.

Bentso Rivatril sain kokonaan pois 2016 marraskuussa, ei tule ikävä!

Sain ostamani voimalevyn (Vernier Force Plate) elokuussa 2017 joka mittaa suoraa impulssin lyönnistä eli voima kertaa aika joka tekee liikemäärän muutoksen eli massa kertaa nopeus. Mitä enemmän liikemäärää sitä enemmän kappale liikkuu ja nopeammin.

Osa aikaisemmista laskelmistani oli vääriä koska niitä ei pysty laskemaan oikein. Tietotaito on kasvanut paljon. Voimalevy piirtää graaaffisen käyrän lyönnistä, helppo analysoida. (Tulokset on loistavia liikemäärän osalta.)

Kehitys on hurjaa! Nopeus noussut hirveästi lyönneissä, kunto ja lyöntivoima, kordinaatio, kaikki.

Käyn salillakin paukuttamassa säkkiä välillä.

Videoita tehty hurjasti, ennätys Joulukuussa 2018 eli 42.

Keikkoja vedetty muun muassa Tubecon 2018 ja sen osana Stockmannin näyteikkunassa show.

Kiitos tuesta arvostaen! UnclesamPatriot.

Jaa viesti

Huh huh... "Guinness World Records Day 2019" on tulossa. 14.11.2019 olisi tarkoitus kokeilla: "Most watermelons smashed with a punch in one minute". Nykyinen MM-tulos on 76 eli 77 pitäisi saada ennätykseen. Erittäin haastavaa (mutta mahdollista), eniten kestävyyden kannalta. Mutta kävi mitä kävi niin hyvä meno pystyyn vaan.

Tuossa upotteessa treeniä miten menee, parantunut meno paljon kaikisssa ominaisuuksissa. Lyön ja liikun vaikka takaperin. Paino 136.2 kg eli 11.8 kiloa saatu (Lähtö 148 kg) pois.

Tässähän on niksi eli oikeanlainen kiinnitysteline vesimeloneille. On yksi idea...

Jaa viesti