Jump to content

UncleSamPatriot

UncleSamPatriot kuntouttavat treenit

Recommended Posts

12.8.2014. 11673 askelta. Kcal 799. Toimintaterapiassa imuroin (1047) keittiötä ja kaadoin maitoa ja huuhtelin tölkin. Hyvin meni, ei pahoja kipuja. Kotiliikkeet kello 1615. Oikea olkapää oli illasta kireä kun käytin paljon konetta. Nukuin vasta joskus 0100 maissa. Olin saattanut nukkua illalla jossakin 2012-2130 välisenä aikana ehkä.

13.8.2014 10760 askelta. 737 kcal. Ei liikkeitä tullut tänään tehtyä. Heräsin jotakin ennen: 0337. Nukuin joskus kello 0400 ja heräsin 0730 ja nousin 0735.

Sitten illalla nukuin joskun 2014 jälkeen ja heräsin jotakin ennen 2119. Menin uudestaan nukkumaan joskus 2200 maissa. Olin ihan puhki. Heräsin joskus ennen 0152. Menin uudestaan nukkumaan ja nukuin 0641 saakka ja nousin 0645. Olin kai aamusta nukkukunut, menin maata joskus 0900 maissa ja havahduin vasta jotain 1100 jälkeen. Ystävä kävi.

14.8.2014. Ennätys 13054 askelta! Kcal 792. Pystyssä olo ennätys 2 tuntia 23 minuuttia! 0645-0908 Super treeni päivä ennätys! Taichi 1153, 50% oikein. Pään kääntö 1225, fysioterapia kotilikkeet 1535. Eikä tullut edes paha olo. Ehkä huimausta. Illalla oli kellon 1800 maissa kuten tyypillistä sänkyhuimausta mutta olin käyttänyt niin paljon konetta ja ystävän kanssa chatannut, tai huimausta on muutenkin, riippuu vaan kuinka paljon, silloin oli paha. Aikaisemmin päivällä oli Tourette puheita ja ääntelyitä. Nukuin varmaan joskus kello 2000 maissa Heräsin jotakin 2340 ehkä. Mutta nousin jotakin 2350 maissa noin.

Loistava päivä oli! Menin sängyyn joskus 0120. Nukuin ennen 0200. Heräsin siihen että joku ötökkä menisi korvan ohi mutta saattoi olla unta 0553 ja nousin.

http://www.kolumbus.fi/luodes/FIN.html

"(1 John 5:12) Jolla Jumalan Poika on, hänellä on elämä; jolla ei Jumalan Poika ole, ei hänellä ole elämää."

Ota ikuinen elämä vastaan ilmaisena lahjana ja tunne Jumala ikuisesti!

Jaa viesti

tsemppiä treeneihin. nyt vasta aukasin tän ketjun vaikka pitkään se on tossa ohi mennyt. pitää kyllä todeta että saa olla kiitollinen että on terve! moni olisi tossa tilanteessa jo luovuttanut.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

15.8.2014. 8587 askelta. 621 Kcal. Aivan ällistyttävä hyper lyönti tänään säkkiin. Nyrkkeilysäkki 20 lyöntiä. Videoitu ja jopa lyönnin ääni äänitetty ystävän neuvosta kännykällä. Vasemmallakin vedin kovan verrattuna aikaisempiin mutta oikea oli hirvittävä, kovin tähän mennessä. Tuli niska vasemmalta ylhäältä kipeäksi, huimaisi ja rupesi jo tärisemään. Pitäisi varmaan lämmitellä ennen lyöntejä. Lyönti oli siinä 1321. Panadol 1636. Panadol auttoi. Se on jännä kun illalla huimasi siinä 1800 maissa kun meni sängyyn niin huimasi jalkoja. Ulkoilu rajoittui vain sihen nyrkkeilykopissa käyntiin.

Heräsin ja nousin jotakin 0629, olin herännyt jo aikaisemmin. Heräsin siinä 0000 maissa ja 0100 nukkumaan. Olin nukkunut joskus 2130 maissa ehkä ja ennen sitä 1846-2046 jossakin kohdin.

16.8.2014. 11118 askelta Kcal 777 Niska oli kipeä ja jäykkä eiliseltä. Ei mitään liikkeitä tänään. Meinasin pyörtyäkin kun olin koneella kello 1537 (Mikronkellosta katsoin ajan kun oli mennyt ohi.), rupesi huimaavaan hirveästi ja näin vähän tähtiä. Helpotti kun sydän hakkasi. Niska oli niin kireä. Panadol 1724. Pahoja aivastuksia oli kello 1309, seitsemän putkeen. Ystävä kävi. Haastattelin tänään Turria kuulokkeet (Furry Fursuit haastattelu.) päässä ja se varmasti rasitti niskaa ja testit ennen kuin sain nauhoituksen toimimaan. Pää kääntyi jo itsestään vasemmalle. Minullahan on vasempi olkapää ollut jo pitkään korkeampi kuin oikea, yksi jäsenkorjaaja/ihmemies ystäväni lupasi katsoa sitä kun nähdään (Kova mies: http://www.kuntonetti.org/ Hoiti minua kerran niin pystyin olemaan kuusikin tuntia pystyssä putkeen mutta sanoi että ei saa pysyävää apua kun johtuu aivoista/hermoista, tiesi jo ennen kun lääkärit sanoivat. Lahdessa ja Padasjoella ottaa vastaan, suosittelen!) Nukuin varmaan joskus 1930 jälkeen, Heräsin/nousin jotakin 2135. Saatoin nukkua joskus 2300 maissa, heräsin uudestaan joskus ennen 0018. Menin nukkumaan joskus 0100 maissa. Nousin nukuin jonnekin 0558 mutta menin uudestaan nukkumaan joksus 0630 maissa. Ja heräsin 0805 ja nousin 0808 tai sinne päin.

Tässä videoita: [video=youtube;EqGzb-bk2W8]

"(1 John 5:12) Jolla Jumalan Poika on, hänellä on elämä; jolla ei Jumalan Poika ole, ei hänellä ole elämää."

Jaa viesti

Voisin joskus haastatella kanssa jotakin Muskleforumilta, aiheena kaikki mikä liittyy Muskleforumin aiheisiin, bodauksesta, kuntosalista, voimailusta, kamppailulaijeista, mistä vaan, vaikka lisäravinteista. Vaikka minkälaista on omistaa oma foorumi ja valvoa sitä. Olen avoin ehdotuksille!

Muokattu: , käyttäjä: UncleSamPatriot
Laajennettu haastattelu pohjaa

Jaa viesti

viitassaaren viikinki haastatteluun?

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

17.8.2014. 11216 askelta. 793 kcal. Heräsin joskus 0720. Menin uudestaan nukkumaan joskus ehkä 0916 tai sitä rataa. Nousin jotain ehkä 1050. Menin nukkumaan joskus 0000 maissa. Nukuin kai joskus 1954 jälkeen, ja heräilin ehkä 2140 tai jotakin. Nyt on ollut puolenpäivän aikoihin outoja äänähtelyitä ja rumien puhumisia monena päivänä tai siis iltapäivästä. Ystävä kävi Parempi päivä jo, ei niin hirveitä oireita lyönnistä enää.

18.8.2014. 8025 askelta. 580 Kcal. Sairaus kiusaa, puolen päivän aikoihin puhuu niin sekavia tai siis iltapäivästä. Ääntelyitä ja rumia. Niskakin oli yöllä kireä kun heräsi ja kello 1800 huimasi niin jalkoja. Tuntuu että jalkojakin on alkanut kouristaa vähäsen pikkuhiljaa. Aamu meni siinä kirjoitus hommassa niin tuli niin vähän askelia. Siwassa (Ennätys kävely samalla reissulla talox4 ja portti x2, askelmittaria jarrutti pusero.) kävin ja ostin pekonia. Taichi (1446) ja päänkääntö (1959) tehty. Vanhempienkin mielestä kunto on huonompaan päin. Heräsin 0623, nousin 0625. Nousin ehkä 2340 ja joskus 0100 menin nukkumaan mutta olin nukkunut jostakin kello 2000 jälkeisestä ajasta.

19.8.2014. 10168 askelta. 773 kcal. Huh huh että oli niska ja oikea olkapää kireä koska imuroin omaa huonettani toimintaterapiassa ja nostin imuria kello 1214. Sitä ennen maidon kaato, ennen kurkkux2 ja tomaatinx2 leikkaus. Toimintaterapia oli 1100-1230. Menin ulos 1435 mutta siellä satoi niin tulin pois ja märkää (Liukaus pelko). Nukuin joskus 2200. Heräsin jotakin ennen 0235 ja menin uudestaan nukkumaan. Heräilin sitten 0400-0500 mutta nukahdin uudestaan (Ihan lyhyt herääminen en noussut sängystä.) ja heräsin 0647 ja nousin 0651. Nämä kaikki on noin arvioita. Liikkeitä en tehnyt koska imurointi. Nyt on uusi taktiikka, jos Herra suo niin rupean lyömään useammin säkkiä ja enemmän lyöntejä mutta kevyesti että niska vahvistuu. Keksin tämän yöllä kiitos Jumalalle.

20.8.2014. 8420 askelta 673 kcal. Kotiliikkeet 1320. Ulkona super kävely, talox3+porttix3 ja ensiksi Kiinan Papalle Y-Mies elokuva vietiin naapurin etuovelle peräti. Hyvä kunto, eilenkään en enää puhunut sekavia. Tyttöystävä jätti minut. Tyttöystävä pisti poikki kun en halunnut mennä kihloihin minun kanssani ja blokkasi minut joka paikasta, ei edes suoraan sanonut että nyt poikki, se sanoi kihlaviestiin (Että en halua kihloihin.) että ei se mitään eilen. Facebookista otti meidän seurustelustatuksen pois. Olin todella iloinen kun pääsin hänestä eroon koska olin onneton sen kanssa kun siltä ei olisi koskaan todennäköisesti saanut seksiä vaikka mikä liitto olisi ollut koska aseksuaali omien puheidensa mukaan, (Seurusteltiin toukokuusta 2013.) raakaa puhetta mutta totta. Heräsin jotakin 0630 maisssa tai nousin. Yöllä olin herännyt siinä ennen 0228. Törkeää että ensiksi sanoo eilen rakastavansa plus että olen kallein ihminen maailmassa ja sitten pistää Facebookin kautta poikki.

21.8.2014. Ystävä kävi. 8260 askelta.675 kcal.

22.8.2014 8201 askelta. 650 kcal. Fysioterapia kotiliikkeet 1302, pään kääntö 1308 ja nyt uusi taktiikka Nyrkkeilysäkki 22 lyöntiä 1405. Nyrkkeilysäkkiä lyödään kaksi lyöntiä lisää aina kun pystyy ensiksi vedin 20 suoraa sitten kaksi kohokoukkua ”Uppercut” aivan nolla voimalla, hipaisu vain, liikeratoja haetaan. Upparit poltti eli poisti lihaskireyksiä lämmön tunnetta. Sitten kun on 20 upparia sitten 20 koukkua yritetään. Tavoite on 60 lyöntiä. Jos sittenkin menee vielä lisää niin sitten 20 lapio koukkua (Shovel Hook) eli 80 iskua. Kunto on ollut tosi huono. Karmea kohtaus illalla siinä 18:00-1900 välissä kun piti käydä pesulla, kyllä huimasi jalkoja ja kouristikin vähäsen ja kohtaus. Puhuin eilen sekavia illasta Ja tänä iltana pahoja (Eri kuin sekava) puheita illalla pesun yhteydessä.

23.8.2014. 10839 askelta. 759 kcal. Oikeaan kaulajänteeseen välillä sattui kaulassa, yöllä jopa haukotellessa. Nyt alkaa taas kunto löytymään kun näkee jo askelmittarista! Aamulla Samsonista tein saarnan 7 minuuttia. Illalla kun heräsin niin Cheekista parodia räppiä, pari nauhoitusta kun ensimmäisessä en saanut naamaria oikein päähän kun yritin lopussa niin toisen vedin kokonaan Y-naamarilla niin tuli loistava ja Samson saarna oli sellainen että jopa ihmiset tykkäsivät eli sekin parempi kuin loistava. Pääsin Hawaiin läpi kävelyssä. Ensiksi nukuin joskus 2000 maissa, sitten heräsin 2100. Sitten räppiä. Uudestaan nukkumaan joskus 2200 jälkeen. Heräsin yöllä joskus 0357 ennen. Olin yli tunnin pystyssä kun erehdyin menemään koneelle kun siinä oli virrat napinpainalluksen päässä, vastasi kirjekaveri viestiin ja alkuperäinen tarkoitukseni oli katsoa Rap videon katsojaluvut, laskuri oli pysähtynyt! Nukuin sitten joskus 0500 jälkeen ja heräsin 0756 ja nousin siinä 0800. Meinasin pyörtyä, huimasi niin kun nousi ylös. Lääkkeet myöhässä ja sydän hakkas kun meinasi pyörtyä ja tärisi. Niska oli ihan kireä kun heräsin. Illalla oli jalkakouristustakin jopa ja jalkahuimausta. Oli kireää niskaa oikeasta olkapäästä ja niskasta, siitä väliltä alueelta.

24.8.2014 9293 askelta. 687 kcal. Oli pesua mikä vei aikaa ja sitten väsähtämistä sängyyn ja illalla nukkumaan mennessä hirveä jalkakouristus niin ei ihmekkään että ei saanut 10 tonnia täyteen. Nyrkkeilysäkki 24 lyöntiä, 20 suoraa 4 kohokoukkua. Huomaa että tehoaa huimasi ja tuntui jälkikäteen, ne tuntuu tuonne hartioihin kun ne niin kiertää ja pyörii ne kohokoukun vapauttaa kireitä lihaksia. Menin joskus 2100 jälkeen nukkumaan, koska nukuin niin en tiedä. Heräsin jotakin 0050. Olin 25 minuuttia koneella jostakin syystä. Varmaankin videon katselu lukuja. Nousin joskus jotakin 0630 tai siitä yli, ehkä jotakin 0631 mutta olin herännyt ehkä 0622 tai 0624.

Nämähän on sensuroituja merkintöjä päiväkirjasta, ihmisten nimet ja muut otettu pois. Ja jotkut muuten henkilökohtaiset jutut :D

Jaa viesti

25.8.2014 10857 askelta. 799 kcal. Jostakin kumman syystä ei tullut tehtyä mitään liikkeitä. Varmaan Rivatril vähennyksen pelko. Päätä tosin käänsin 1230. Rivatrilia vähennettiin iltapäivällä. Yksi milli leikattiin pois 8 millin puolikkaasta (Tabletin halkaisia on 8 milliä.). Tarkoitus on leikata siitä puolikkaasta milli lisää kerran viikossa eli ensi viikolla kaksi milliä. Vaikka jalkakouristuksiakin oli niin oli lievempää menoa. Ne muuten loppuu illlasta jos valvoo tarpeeksi. En saanut unta koska nukuin yö Rivatrilin oton yli. Makasin yöllä selälläni. Hyvät huimaukset ja vapinat kun nousin ylös kun olin maannut selälläni. Heräsin 0530. Menin uudestaan nukkumaan joskus 0630 ja heräsin noin 0739. Nukuin ehkä joskus 0030. Aamulla niska oli todella rento. Nyrkkeily varmaan auttoi.

Lääkitys mitä otan niin on Rivatril eli Bentsodiatsepiini, se on kouristuksiin, sitä olisi hyvä vähentää koska se tekee huimausta sängyyn mennessä liian suurina annoksina ja muutenkin huimaus oireita. Plus sen myrkyn takia joudun ottamaan Atenolia kun se nostaa pulssin vaikka 140 kun menee maata ja muutenkin tarpeeksi isona annoksena. Sitten Abilify 18.75 mg (Abilifiytä on vedettyä pienempiäkin annoksia mutta tuo tuntuu hyvältä tasapainolta.) mikä on psykoosilääke mutta sitä käytetään Toureten hoidossa, se poistaa kanssa kouristuksia, vapinaa ja pakkoliikkeita, plus kipua vähentää. Sitten Atenol 25 mg mikä on että ei sydän niin hakkaa. Sitten vielä Budesonid 400 ug aamuin illoin eli yhteensä 800 ug astmaan suihkeena. Minulla oli verenpaine lääkekin ja nesteenpoistaja mutta pääsin siitä aikoja sitten eroon (28.3.2014) kun ei enää tarvinnut kun kunto kohosi. Se oli Cozaar Comp rinnakaisvalmiste, huvittavinta oli siinä kun lääkkeen lopetti niin verenpaine laski. Diapamista pääsin eroon: 4.11.2013. Jos jotakin kiinnostaa niin minulla on hyvät vinkit miten benzoista pääsee eroon tai vähemmälle.

Minulla oli tosi tarina kokeiltiin ottaa maksimi annosta Abilifyitä eli 30 mg päivässä vuonna 2013, se romahdutti ihan kuntoa lopulta, se piti äkkiä saada vähennettyä Diapamilla vähemmälle, Abilify teki hirveät tärinät, kouristukset, pakkoliikkeet ja sydämmentykytykset ja sitä rataa ja huimaukset ja lihaskireydet. No sillä sitten saatiin vähenettyä. Mutta sitten piti päästä Diapamista eroon jota meni 15 mg päivässä kun Rivatrilia meni 1.5 mg päivässä. 0.5 mg Rivatril on= 10 mg Diapamia vastaavuudeltaan. En keksinyt muutakaan toimivaa taktiikkaa niin Rivatrilia nostin ja Serenasea (Serenase poistaa vieroitusoireita.) otin (Josta kanssa pääsin eroon hetkellisesti Abilify annosta nostamalla ja sitten laskemalla Abilifyitä kun olin ensiksi laskenut Rivatrilinkin.) Pääsin Diapamista eroon mutta ongelman oli että Rivatrilia meni viisi tablettia päivässä. Eli 2.5 mg. No siitä sitten laskemaan neljäsosa kerralla tabletissa viikossa tai useammin, kunnon tykit vieroitusoireet. Pääsin 3.75 mgeehen mutta se heräitteli yöllä ja vaati yöllä Rivatril tablettia kun vaikutus aika lopahti. Taistelin aikani sitä vastaan melatoniinilla mutta ei. Lopulta joutui ottamaan mutta koska oli saatu vähennettyä niin meni vaan 4.75 tab päivässä eikä sitten mitään kuutta tai vastaavaa, nyt yritetään vähentää pikkuhiljaa 4 tab mikä on se reseptikin. Nuo on terapeuttisissa suositus annoksissa mutta se on minusta liikaa. Rivatrila kun ottaa liikaa (Silloin Diapamin vähennys vaiheessa.) niin huimaa niin että tulee niin hirveä huimaus että tuntuu että levitoi. Aivan kauheaa. En suosittele kellekään.

26.8.2014. 7111 askelta. 653 kcal. Oli pesu, toimintaterapia ja ilmalämpöpumpun korjaaja niin ei pystynyt kävelemään enempää. En käynyt edes ulkona. Toimintaterapiassa vaihdoin sukat ensiksi mikä teki kitkan housujen vaihtoon, olin leikannut kaksi tomaattia ja kurkun ja sitten kaiken lisäksi nostanut täyden litran maito purkin ja kaatanut maitoa. Tuli niska niin kipeäksi ja hartia varmaan niistä sukista ja housuista että ei pystynyt tekemään mitään liikkeitä. Jouduin itseasiassa ottamaan Panadol 1327. Rivatrilin vähennys näyttää toimivan, sängy oireet vähemmän hulluja. Menin nukkumaan joskus noin 2130. Heräsin ennen 0135 ja sitten nukuin uudestaan joskus 0200. (Kävin koneella hyi.). Nousin 0701 ja heräämisaikaa en osaa sanoa koska tuntuu että heräsin ja nukahdin uudestaan jostakin 0630 alkaen.

27.8.2014 10060 askelta 735 kcal. Kirjoitan tätä vasta nyt 29.8.2014 0831 koska jäi kirjoittamatta aamulla kun tein kirjeen. Kävin Siwassa oli liukasta, heilahdin jopa hyllyä päin. Siwasta 1152 isä osti piimää ja siirappia. Kiskoin nyrkkeilysäkkiä 30 kertaa! Nyrkkeilysäkki 30 lyöntiä kello 1255. Siiitä tuli jo kipuja ja polttoja että otin Panadolin kello 1443. 20 suoraa ja 10 kohokoukkua. Tavoite on 60 lyöntiä joten puolessa välissä ollaan. Tiukille meni että sain 10 tonnia kun on liikaa koneella mutta sain kun sain. Nukuin kai joskus 2130 jälkeen. Heräsin joskus ehkä 2340. Ja nukuin sitten joskus 0034 jälkeen. Heräsin aamulla kai jotakin noin tai nousin 0647.

28.8.2014. 10206 askelta. 800 kcal. Taichi 1346. 50 prosentttia meni oikein, vain yksi huti Pile Chi liikkeessä jota peli ei ottanut/tein väärin, olisi jännä nähdä jos saa kaikki ne oikein mihinkä pystyn että saako 51%? Nukuin varmaan joskus 2300 maissa. Huimasi ihan. Luulin jo että en saa tänään 10 tonnia. Heräsin joskus 0530 kun en ollut ottanut yöllä ollenkaan Rivatrilia ottamaan sen. Olin tunnin pystyssä ja takaisin maata joskus 0630. Ilmeisesti nukuin ja heräilin jo aikaisemmin mutta lopullisesti heräsin kello 0800 maissa. Oli niin kova nälkä kun olin syönyt vain puuron.

29.8.2014. 10089 askelta. 749 kcal.

Nyt kävi hyvin, saan MTV tv kanavan palkinnon niiden Posse haasteesta kun piti huutaa kuin hullu, ne laittoi sen niiden Twitteriin (Sekä Possen Twitteriin jakoon, suosikiksi ja kommentoiduksi että MTVsuomi twitterin suosiksi.) ja Facebookkiin postaukseksi. Sitten Duudsonien Jukka Hilden kävi tykkäämässä videostani Facebookissani ja laittoi omalle sivulleen jakoon kun Posse on Duudsoneitten Talk Show. Possen sivulla on noin 32 tuhatta seuraajaa. :Dhttps://fi-fi.facebook.com/mtvposse https://twitter.com/MTVPosse

Päänkääntö kello 1200. Muut liikkeet jäivät tekemättä kun innostuin Possesta niin. Nukuin joskus kello 2000 jälkeen, heräsin noin 2345. Olin tunnin pystyssä ja näin Jukka Hildenin postauksen joka oli tullut kanssa yöllä. Menin nukkumaan joskus 0045 maissa tai yli, tunnin olin yli. Heräsin 0711 ja nousin 0713. Meni todella tiukoille 10 tonnin saaminen, jos en olisi nukahtanut illalla en olisi saanut! Kunto on kohenemaan päin kun Rivatrilia vähennetty, ei silmätkäään enää niin rähmi.

30.8.2014 8283 askelta. 723 kcal. Nukuin uudestaan joskus 0913 jälkeen ja heräsin joskus 104? Kotiliikkeet kello 1911. Nukuin joskus 1920 jälkeen. Heräsin joskus 2103 jälkeen kai. Menin nukkukaan 2209. Heräsin joskus noin 0203. Olin lähemmäksi tunnin pystyssä ja koneella ja juttelin ystävän kanssa. Eli luulen että joskus 0300 maissa menin nukkumaan. Nukuin 0733 asti jolloinka nousin. Kunto nousee hyvin kun Rivatril vähenee, Ystäväkin kävi iltapäivällä ja oli kivaa. Pystyn olemaan jo vieraittenkin aikana yli tuntia pystyssä, olin illallakin chataten koneella ystävän kanssa jopa 1 t 15 min ainakin.

Jaa viesti

Tekninen ongelma! En pysty kopioi ja liitä enää päiväkirjastani tänne foorumille, ei tapahdu mitään. Openoffice käytössä. Kerrotaan vapaa muotoisesti miten menee: Flunssassa olen. Uudet ennätyksen on vedetty, yksi aamu olin pystyssä putkeen 3 tuntia ja 41 minuuttia 17.9.2014. Sitten päivälläkin mennyt 2 tuntia ja 5 min joka meni juuri eilen eli 19.9.2014. Rivatrilin vähennys menee hyvin. Flunssan takia joutuu vaan odottamaan muutaman päivän että voi vähentää että ei tule tupla rasitusta. Säkkiä pystyy lyömään 40 kertaa ilman kipuja eli 20 suoraa ja 20 kohokoukkua. Tavoite on 60 eli siihen vielä 20 koukkua. Taichiissa tehty oma ennätys sain 53% prosenttia oikein 13.9.2014. Askeleita tulee suurimpina osina päivistä 10 tonnia tai yli mutta askeltahti on nopeutunut palaa enemmän kaloreita mittarin mukaan. Sitten pääsisi metsurin hommiin eli pitäisi lyödä uudelleen rikottavia lautoja (Sellaisia muovisia) poikki nyrkkeilyhanskalla. Extra Strong ja mustan värisiä Tiger Claw lautoja. Vaikeus taso on sellainen että Youtubessa Taekwondo opettaja potkaisee jalalla kaksi. Maailman ennätys on 10 Dan Netherland tekemänä kädellä. Hirveän kokoinen kaappi. Britannilainen nettitv olisi kiinnostunut pätkästä, ne on teettäneet BBCeellekin dokumentteja, olen ennen vetänyt pari kerralla niin nytkin pitäisi mennä pari. Nyrkkeilyhanska tekee siitä todella vaikeaa koska se on pehmeä ja jakaa iskun osuman isolle pinta-alalle. Ne eivät ole koskaan nähneet nyrkkeilyhanskalla murskaamista ja en minäkään. Laitan ensimmäisenä Muskleforumille jos onnistuu ja miten menee, tuleeko mitään, ne sanoi olevansa todella kiinnostuneita videosta ja jatkamaan siitä eteenpäin.

Teknisiä korjauksia.

Jaa viesti

http://adaptivemartialarts.org/uncategorized/when-there-is-no-teacher-when-there-is-no-school.html Taistelulaji nettilehdessä! Tällä hetkellä menee 48 lyöntiä säkkiin. 20 suoraa, 20 kohokoukkua ja 8 koukkua.

Jaa viesti

Olet sinä kova kundi kun kaikista vaikeuksistasi huolimatta jaksat painaa eteenpäin! Jatka hyvää työtä!

Say NO for ass-teroids! Say YES for natural muscle!! - Fireball

Jaa viesti

Olet sinä kova kundi kun kaikista vaikeuksistasi huolimatta jaksat painaa eteenpäin! Jatka hyvää työtä!

Kiitos paljon! Sinulla on hyvä natural asenne kun katsoin sinun allekirjoitustasi, hienoa! Tänään meni ne 60 kevyttä lyöntiä ja tarkoitus on pitää sitä tasoa ja sitten ruveta lisäämään voimalyöntejä.

Kirjoitusvirhe.

Jaa viesti

Nyt menee hyvin, illallakin olin pystyssä putkeen 2 t 57 min putkeen yhtenä päivänä ja melkein koko ajan jaksaa olla ainakin sellaista 2.5 tuntia kerralla pystyssä ja sitten noin 20 minuutin lepo. Lyönti lähtee herkemmin kuin vuosiin. Tulossa videota sitten kun yritän vetää Umab eli Ultimate Martial Arts Board Black levyn rikki vastaa 2.25 puulautaa valmistan mukaan ja myös tulossa säkkiin maksimiveto videota jos kaikki menee hyvin. Kaveri kun kokeili niin se oli paljon raskaampi kuin kaksi niitä Tiger Clawin Extra Strong Black levyjä.

Jaa viesti

[video=youtube;AVS-9Uju3Ks]

No niin suunnitelma onnistui! Eilen lähti sellainen lyönti että oksat pois, siis nopeus on ihan älyttömästi parempi kuin elokuussa ja voima, olen todella tyytyväinen. Ei tullut hirveitä tuskia kun lämmitteli ensiksi 60 kevyellä lyönnillä, sitten vasurilla kovempi ja oikealla ihan täysiä. Sivuvaikutuksena se että niska rentoutui niin että olin tänä aamuna jotain 4 tuntia 25 min putkeen pystyssä!!! Ja kävelin eilen 17031 askelta! Tupla ennätys päivä. Lämmittely kannattaa aina. Kiitos kaikille tuesta! Tuo on muuten 4K video jos jollakin on Ultra HD näyttö tai TV. Toimii myös muissakin resoluutioissa.

Jaa viesti

Tulipa kokeiltua Umab (Ultimate Martial Arts Board) Blackin rikkomista 10 unssin Cleton Reyes hanskoilla. Lopputuloksen näette videossa. Vastaa 2.25 puulautaa. Videosta tuli aika hieno kun 4K sivusta 30 kuvaa sekunnissa ja WVGA 240 kuvaa sekunnissa sitten toisella kameralla hidastus toisesta sivusta.

Uusia ennätyksiä, olin yhtenä päivänä 5 tuntia putkeen pystyssä aamusta ja päivä ennätys on jo 3 tuntia ja 50 min. (Aamusta jaksaa pisimpään.). Hyvín kuntouminen edistyy ja olen tyytyväinen. :-)

Jaa viesti

[video=youtube;u9Rt0DzefFU?t=11m47s]

Tuli tehtyä uusi lyhyt elokuva jossa kaikki treenimenetelmäni musiikilla ja valitettavasti en saanut linkattua oikeaan kohtaan missä tulee Y-Buster mitattuna. Mutta se on 11 minuttia ja 47 sekunttia. Nyt on toimiva mittari, se on kiihtyvyys anturi säkkiin joka mittaa 10 tuhatta kertaa sekunnissa. Siitä saa liikemäärän laskettua. Liikemäärä on se että jos lyö jotain niin kuinka paljon se lentää, massa kertaa nopeus eli niin sanottu "knock back" Tiedot: Tulos oli 163 newton sekunttia, kovimmat Karaten mustan vyön kaveri(t) oli 77 N s. tutkimuksissa, tässä Englanniksi videoni kuvauksesta kirjoittamaani tietoa (Lyhyt huomautus kävelin jo parhaana päivänä 23331 askelta, huippu kunnossa kävelin joka päivä 20-30 tonnia, nyt on ollut kolme päivää putkeen että yli 20 tonnia, kunto kasvaa! Minulla todettiin hiusanalyysissä että minulla ei ravintoaineet imeydy kunnolla ja magnesiumia käskettiin ottaa, otin Solgarin Magnesium Sitraattia 100 mg päivässä. Niin tuli supervoimat ja lääkettä pystyi vähentämään!):

Karate black belt is around 60 newton seconds on heavy bag (Standard deviation 17 so punches high as 77 N s have been recorded) https://ojs.ub.uni-konstanz.de/cpa/article/viewFile/1470/1328 In another study by hitting ballistic pendulum results were around 50 N s http://www.arlingtonkarate.com/login/Newsletters/2003%20Apr%20ACYR%20Newsletter.pdf

Y-Man's Y-Buster on 45.5 kg heavy bag is velocity of 3,587 meters per second which means momentum of 163 N s. Since P=mv. That means momentum is mass times velocity. See the graph and analyse it: https://www.dropbox.com/s/rh4awbqrvjet3x5/Y-voima%20laptop.cmbl?dl=0 If you need software then http://www.vernier.com/downloads/logger-pro-demo/ download fully functional 30 days demo of Logger Pro Measured with http://www.vernier.com 25 g accelerometer http://www.vernier.com/products/sensors/accelerometers/acc-bta/

Jaa viesti

Pekka UncleSamPatriot Luodeslampi Lasipalatsin aukiolla: Lauantaina 31.1.2015 klo 17:00 alkaen Bio Rex ulkoseinällä Helsingissä Klikkaussota Meemini dokumentissa, kaikki Muskleforumin väki joka kynnelle kykenee innolla katsomaan! Ensi esitys! http://docpoint.info/tapahtumat/tapahtumat/lyharilauantai/

Jaa viesti

Terve taas! Nyt on kunto uskomaton, magnesium toimii, kävelin yhtenä päivä 30 tuhatta askelta. Sijoituin vuoden kestäneessä hyväntekeväisyys kävelyssä sijalle 23. https://www.facebook.com/KaveleSydamenPuolesta Tuloksella: kävelty 1978.50 km. Kerätty rahaa: 197.85€ Kesimäärin kävelty päivässä 7.12 km. Alussa oli kunto niin paljon huonompi että loppu kiri oli kova. Pystyssä jaksaa olla säännöllisesti putkeen jopa yli neljää tuntia kuten 4 t 50 min tai 4 t 30 min ja sitä rataa. Rivatril on saatu vähennettyä että suurimpana osana päivistä menee enää kolme tablettia ja neljäsosa.

Minulla olisi kysymys teille mutta en tiedä missä kohtaa kysyä sitä. Ongelmani on se että olen hirvittävän jäykkä, seisovaltaan selkä ei taivu sen vertaa että saisi sormia polviin (Jää reisille.) kun nehän pitäisi saada varmaan varpaisiin. Miten saisi parhaiten ja turvallisemmin lisää notkeutta? Löin Robert Helenius nyrkkeilijän kanssa kiihtyvyysanturi säkkiä (Videolla näkee kuinka Robbe lyö sekä Strikemate laatikko mittaria että Vernier kiihtyvyysanturilla varustettua 45.5 kilon säkkiä sekä hidastuksella että ilman, kahdella kameralla kuvattu.) ja lyöntini liikemärää oli 128 newton sekunttia (Säkki oli lyhyemmessä kettingissä kuin ulkona niin heilahtaa vähemmän joten alempi tulos tulee kaikille.) kun Robertilla oli 222. Eli sain 57% Robertin tuloksesta. Olen siihen todella tyytyväinen mutta uskon että voisin saada paremmankin tuloksen kun saisin lisää notkeutta ja sen kautta nopeutta.

Sitten tuossa vielä Taichi video kun ensimmäistä kertaa jaksoin koko oppitunnin pelissä, 16 minuuttia putkeen jumppaa mikä on henkilökohtainen ennätykseni.

Unohtui pari juttua.

Jaa viesti