Jump to content

Jarmo Yläkääpä

Ilmastonmuutos

Recommended Posts

Se on peruuttamaton. näin raportoitu on.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Guest Jormatar

Ydin talvi tuloillaan peruuttamattomasti on. Ja sitten kaikki kuolee. :))

Että sellainen muutos.

Jaa viesti

Guest AK

Olen yksi syyllinen ilmaston muutokseen. Toivon että veroja nostetaan jotta muutkin ymmärtävät tuhoavansa maa pallon toiminnallaan. Lapseni tulevat hukkumaan tulvien ja tsunamien alle enkä minä silloin voi enää mitään :(

Jaa viesti

Paskaa toi. Ilmasto nyt aina vaihtelee. Nyt oli esim lämmin maaliskuu ja huhtikuu, mutta toukokuun alku kylmin 15. vuoteen.

Sää nyt aina vaihtelee. Tuokin kuka tuon keksi, niin ollut varmaan LSD päissä.:törkysonni:

Suuremmat massa ongelmat tulee olemaan väestön liika kansoittuminen ja islamin uskon leviäminen. Toi jälkinmäinen saattaa enteillä jo maailmanloppua lähi tulevaisuudessa mutta toisaalta se ratkaisis tuon väestön liika kansoittumisen, kun islamit tappaa toisiaan ja vääräuskosii.

Jaa viesti

Guest Jormatar

Haluan olla osallisena tässä ilmastonmuutos talkoissa. Siksi en omista ainuttakaan autoa alle 3 litran moottoritilavuudella.

Jaa viesti

Minulla naapurina kova viherpimpero.

Lajittelee roskat ja ties mitä paskoo.

Varmaaan vie tyhjät patteritkin palautukseen.

Ite poljen mun veekasia aamuisin naapurin nähden niin, että hiilidioksidipäästöt on Vatikaanin vuosipäästöt.

Siitä minä saatana nautin :cool:

KISU MISU MIU

Jaa viesti

Televisiossa joku asiantuntija sanoi kävelevänsä portaat ylös säästääkseen energiaa ja ilmastoa. Tuollainen kommentti tekee hänestä hupiukon silmissäni, vaikka olisi kuinka pätevä tiedemies.

Itse kävelen portaat ylös kunnon takia.

Jaa viesti

LeoStraniusEmiliaPippola.jpgArnold+Schwarzenegger+Drives+Huge+Hummer+Around+RJdv5LHJgyWx.jpg

Ilmastonmuutoksen torjuminen on pääosin surkeiden kynäniskojen touhua. Ensimmäisessä kuvassa vihreiden Leo Stranius, joka polkee vuoden ympäri polkupyörällä paikasta toiseen räntäsateessa ja sohjossa. Lisäksi hän syö jotain köyhää kasvisruokaa ja käyttää suihkussakin vain kylmää vettä, että ilmasto pelastuu. SÄÄLITTÄVÄÄ TOUHUA!!!:D:palikka::lol:

Toisessa kuvassa alfauros, joka ajaa Hummerilla paikasta toiseen Kalifornian auringon alla, syö kunnon sonnipihvejä ja polttaa paksua sikaria elämästä nauttien.

Miettikää nyt jätkät ihmeessä kumpaan porukkaan haluatte kuulua. Miettikää tarkkaan!

Jaa viesti

LeoStraniusEmiliaPippola.jpgArnold+Schwarzenegger+Drives+Huge+Hummer+Around+RJ  dv5LHJgyWx.jpg

Ilmastonmuutoksen torjuminen on pääosin surkeiden kynäniskojen touhua. Ensimmäisessä kuvassa vihreiden Leo Stranius, joka polkee vuoden ympäri polkupyörällä paikasta toiseen räntäsateessa ja sohjossa. Lisäksi hän syö jotain köyhää kasvisruokaa ja käyttää suihkussakin vain kylmää vettä, että ilmasto pelastuu. SÄÄLITTÄVÄÄ TOUHUA!!!:D:palikka::lol:

Toisessa kuvassa alfauros, joka ajaa Hummerilla paikasta toiseen Kalifornian auringon alla, syö kunnon sonnipihvejä ja polttaa paksua sikaria elämästä nauttien.

Miettikää nyt jätkät ihmeessä kumpaan porukkaan haluatte kuulua. Miettikää tarkkaan!

Et oo tainnu nähdä uusinta videota jonka Arnold julkaisi?

No tässäpä tuo:

[video=youtube;c3q-7ish6vk]

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Arska saatanan petturi ja tuuliviiri:verymad:. Ennen maistui sonnipihvi, mutta nyt ollaan niin ituhippiä. Mutta Arskahan on onneksi menneen talven lumia ja nyt saadaan oikein kunnon kaasuttaja johtohommiin :hit:.

8.jpg

Tuon päästöjen rinnalla Arskan Hummeri on kärpäsen pieru. Niin ja konehan vaihtuu tammikuussa vielä isompaan!

Jaa viesti

Arnold asiasta eri mieltä. Vaikka onkin äijä, ei tarvi olla tyhmä. :hmm:

Jaa viesti