Jump to content

Triina

Triina blogi

Recommended Posts

Hei!

Noh meni vähän aikaa, mutta nyt päätin tehda blogi täällä. Se on mulle iso haaste, koska mun äidinkieli ei ole suomea. Puhua on helpompi, kuin kirjoittaa:) Mutta toivottavasti te ymmärrätte!

Vähän minusta:

Olen 26. vuotias nainen:) Olen pitkä, 178 cm, paino nyt 63kg. Kesällä, 2013 oli paino 57kg, mutta sitten olin liian laiha ja päätin uudestaan mennä kuntosalille. Ennen sitä vain juoksin kolme, neljä kertaa viikossa. Ei syönyt riitävästi oikea ruoka (ei syönyt ollenkaan esim. lihaa). Halusin enämän lihaksia, koska vain laiha olla ei ole kaunis. Vähintään minun mielestä. Kaikki meni hyvin, tuli lisä paino, mutta nyt on kuin "tauko"...esim. kädet ei kasvaa. Ylävartalo on siis liian laiha.

Tykkään paljon urheilusta. Olen pelanut 9-vuotta käsipalloa ja sen jälkeen (2008) aloitin juoksemista. 2009 v. menin kuntosalille ja tekimme paljon yhteistyötä Bonsuna Teamin kanssa. Se oli hauskaa aikaa. Bonsunasta lisää http://www.bonsuna.com . 2011/2012 oli salista tauko ja niin kuin kirjoitin 2013 kesän lopussa menin uudestaan salille.

Treenaan Forever kuntosalilla viisi kertaa viikossa. Maanantai, keskiviikko, perjantai jalat. Tiistai, torstai ylävartalo. Aeroobista teen noin kaksi, kolme kertaa viikossa. Tavallisesti maanantai, keskiviikko tai lauantai/sunnuntai.

Toivottavasti tykkäätte minun blogista. Yritän kirjoittaa lisä treeneistä ja ruokajuttuja:)

[ATTACH=CONFIG]3242[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3243[/ATTACH]

Ok, olkaa terveet!!:sydan:

Jaa viesti

Nätti paketti on ja kasvot kuin enkelillä:give rose:......

By the way, saako udella mistä päin olet Triina jos suomi ei ole äidinkielesi?

Jaa viesti

Guest Make72

Mukavaa että laitoit blogin :tsemppiä: Paljon kuvia sitten :cool:

Etkö muuten syö edelleenkään lihaa? Mistä otat tarvittavat proteiinit?

Sulla kun tulee noin paljon viikossa kuntoilua, niin saa (joutuu) syömään yllättävän paljon, jos tavoitteena on vielä lihaksen kasvatus.

Olisko Triina kotoisin Virosta?

Jaa viesti

Hyvää ruokahalua!

200g raejuustoa, 250g kasviksia ja 40g tattari, vähän tomattia.

Kaikista paras raejuusto on Valio pehmeä raejuusto, 2,4% rasvaa:) Maistuu hyvältä!:tsemppiä:[ATTACH=CONFIG]3244[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3245[/ATTACH]

Jaa viesti

Eikö edes lohi maistu, tai kala yleensä?

Vai oletteko te kaunotar vegetaristi?

Maitotuotteet ja soija ok vaihtoehtoja, soija varsinkin naisella.

Jaa viesti

By the way, saako udella mistä päin olet Triina jos suomi ei ole äidinkielesi?

Bonsuna on Eestistä, joten Triina varmaan myös.

Asut varmaan nyt Helsingin seudulla Triina?

Vatasen massoihin.

Jaa viesti

Mukavaa että laitoit blogin :tsemppiä: Paljon kuvia sitten :cool:

Etkö muuten syö edelleenkään lihaa? Mistä otat tarvittavat proteiinit?

Sulla kun tulee noin paljon viikossa kuntoilua, niin saa (joutuu) syömään yllättävän paljon, jos tavoitteena on vielä lihaksen kasvatus.

Olisko Triina kotoisin Virosta?

Olen kotoisin Virosta:) Nyt syön lihaa, kanaa/kalaa...sika ei niin paljon, en tykkää. Olen käyttänyt nyt treenien jälkeen palautusjuomia, see auttaa paljon.

Jaa viesti

Ei tullut tuota bonsunaa tsekattua, ajattelin vain et se joku mesta stadissa:lol:...

Itsellänikin kerran vuosi vuosia sitten oli eräs ihastus virossa:törkysonni:, nimikin oli saman tyylinen, Triine.

Kaunis nainen oli, harmi vain kun ei asuttu samalla puolella tuota pientä lahdukkaa, tiedä mitä olisi tapahtunut...

Jaa viesti

Bonsuna on Eestistä, joten Triina varmaan myös.

Asut varmaan nyt Helsingin seudulla Triina?

Mhm, asun Helsingin seudulla. Bonsuna on Eestistä.

Jaa viesti

Eikö edes lohi maistu, tai kala yleensä?

Vai oletteko te kaunotar vegetaristi?

Maitotuotteet ja soija ok vaihtoehtoja, soija varsinkin naisella.

Lohi maistu:)

Jaa viesti

Itsehän käsitin ettei ennen syönyt ollenkaan lihaa. Mutta voi olla myös minun aivovamman syytä luulo.

Hyvä, jos parannette minua..

Jaa viesti

Ja olen käyttänyt....siis kreatiinia, soijaproteiinia...ja Thermocut tuotetta. Olen mainostanut niitä..

Vuosi oli sitten 2010[ATTACH=CONFIG]3247[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3248[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]3249[/ATTACH]

Jaa viesti

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Luo uusi...