Jump to content

Guest Jormatar

Unilääkkeet

Recommended Posts

Vuorotöitä kun tein niin aloin satunnaisesti käyttämään melatoniinia. Aluksi tepsi hyvin. Käyttö loppui kun melatoniinin ottamisen jälkeen alkoi kyllä väsyttään suunnattomasti, mutta uni ei siitä huolimatta millään tullut. Niin paskamaisia oloja oli, että never again.

Jaa viesti

Vuorotöitä kun tein niin aloin satunnaisesti käyttämään melatoniinia. Aluksi tepsi hyvin. Käyttö loppui kun melatoniinin ottamisen jälkeen alkoi kyllä väsyttään suunnattomasti, mutta uni ei siitä huolimatta millään tullut. Niin paskamaisia oloja oli, että never again.

Jännä..mä oon syöny melatoniinia n.5 vuotta iltasin 6mg enkä koskaan saanu mitään muita tuntemuksia kuin että nukahdan heti kun pää iskee tyynyyn..jos en mene sänkyyn ni en huomaa mitään..edes väsymystä. Niin eritavalla ainekset eri ihmisillä toimii.

There are many here among us

Who feel that life is but a joke

Jaa viesti

Guest Vierailija

Melatoniini on vähän huono tuote vuorotöihin. Sehän säätelee kehon "omaa kelloa" eli tulisi joka ilta ottaa samaan aikaan, jos siitä joskus haluaa eroon

Jaa viesti

joku sanoi että melatoniinilla saattaa herätä virkeänä keskellä yötä. en ole käyttäny hetkeen.

Minä sanoin. Milligramman annoksella jos herää niin se ei vielä piristä juurikaan mutta 2mg jos ottaa niin sitten on vaikea saada nukahdettua uudestaan.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

1-2 päivää kun nukuuu vähän huonommin, muistaa syödä terveellisesti ja liikkua niin on ihme jollei tule ilman lääkkeitä unta..

Ei aina voi nukkua, kun lapsi ja jollei psyyke kestä yhtä tai kahta huonosti nukuttua yötä, niin vika on jälleen kerran siellä päässä.

Muuta huonosti nukuttu yö ei ainakaan itsellä vaikuta mihinkään.

Jaa viesti

1-2 päivää kun nukuuu vähän huonommin, muistaa syödä terveellisesti ja liikkua niin on ihme jollei tule ilman lääkkeitä unta..

Ei aina voi nukkua, kun lapsi ja jollei psyyke kestä yhtä tai kahta huonosti nukuttua yötä, niin vika on jälleen kerran siellä päässä.

Muuta huonosti nukuttu yö ei ainakaan itsellä vaikuta mihinkään.

Oon nukkunut huonosti viimeiset 6kk eikä vaikuta unen tulemiseen mitenkään. Melatoniinia 1 mg joka ilta niin saa edes vähän sellaista parempaa unta.

Jaa viesti

Oon nukkunut huonosti viimeiset 6kk eikä vaikuta unen tulemiseen mitenkään. Melatoniinia 1 mg joka ilta niin saa edes vähän sellaista parempaa unta.

Sulla oli vissiin testot alhaalla ja pieniä lapsia? Varmaan vaikuttaa, otitko korvaushoidon?

Jaa viesti

Sulla oli vissiin testot alhaalla ja pieniä lapsia? Varmaan vaikuttaa, otitko korvaushoidon?

Juu, korvaushoidon sain ja puolivuotias nahkavekkari herättelee öisin, nykyään onneksi enää kerran yössä. Mä herään yöllä kanssa kuselle kerran ja se on aamuyöstä. Jos oon ottanu enemmän ku 1mg melatoniinia niin oon pirteä kuin peipponen.

Kroppa kyllä mukautuu tälläseen hankalaan tilanteeseen. En mä nykyään hirveän paljon paremmin nuku verrattuna 3kk takaisiin öihin, puhumattakaan ekasta kuukaudesta.

Niinku Aspir tossa sanoi, kaikki vaikuttaa kaikkeen. Nytkin ku on pakkanen ja aurinko paistaa niin ei väsytä yhtään. Ens maanantaina seuraava Nebido eli testokaaren loppupäässä mennään ja luulis että on matalat tasot mutta ei juurikaan siltä tunnu.

Jaa viesti

Sain lääkäriltä Ketipinoria, onko kokemusta tästä? Itellä sellanen työ jolla stressaan välillä aivan liikaa ja tiedostan että vika on ns. päänsisällä, suurin apu on saada 5-jakoinen ohjelma rullaamaan. nyt kumminkin viikon tauko salistakin ja nukkuminen taas vaikeaa, nyt otan jo stressiä siitä kun ei ole jumpalle päässyt. En ole tuota Ketipinoria viittiny ottaa ihan kun muutenkin vieroksun lääkkeitä ja googlailu ei auttanut asiaa.

Jaa viesti

Sain lääkäriltä Ketipinoria, onko kokemusta tästä? Itellä sellanen työ jolla stressaan välillä aivan liikaa ja tiedostan että vika on ns. päänsisällä, suurin apu on saada 5-jakoinen ohjelma rullaamaan. nyt kumminkin viikon tauko salistakin ja nukkuminen taas vaikeaa, nyt otan jo stressiä siitä kun ei ole jumpalle päässyt. En ole tuota Ketipinoria viittiny ottaa ihan kun muutenkin vieroksun lääkkeitä ja googlailu ei auttanut asiaa.

Noin 5 vuotta oon joka ilta ottanu 25mg. Itellä on toiminu hyvin, ylensä tulee aina tosi väsyttävä olo 30-60min ottamisesta. Sivuvaikutuksina yleensä älytön väsymys aamusin, ei meinaa päästä sängystä ylös, voisi jatkaa unia koko päivän, silloin tällöin ns. levottomat jalat, tulee semmosia ihmeellisiä lihas nykäyksiä välillä ja ruoka halun lisääntyminen. Nuo tosin vissiin yksilöllisiä mitä saattaa tulla, mutta nehän selviää kun kokeililet. Alussa otin 4x25mg tablettia mutta aika nopeesti vähensin yksi tabletti kerrallaan tuohon 25mg kerta kun se tuntui toimivan hyvin.

Jaa viesti

Voimailijalle hyvä ketipinor.

Itseäni alkaa väsyttämään tunnin päästä pillerin oton jälkeen .

Iso hyöty myös se että ketipinor buustaa kasvuhormoonin tuotantoa. Vähän samallalailla kun gaba.

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Tästä tutkimuksesta varmaan puhut

210 min nauttimisen jälkeen kasvuhormooni tasot olivat vähän alle 8 ng/ml

Vertailun vuoksi jos henkilölle annetaa 1mcg per paino kilo ghrp&ghrh voidaan saada kasvuhormooni tasot 100ng/ml

HH9r8HG.png

hyvin on kehittynyt ilman tutkimuksiakin...samaa ei voi sanoa sinusta laiheliini

Täss 59v ei oikeestaan edes tarvi mitään buustia mutta kivahan se on jos jotain edes tulee

Joku penkkipunnerruksen enkka ei ole ollut itelläkään ikinä tavoitteena ja nykyään keskityn enemmänkin taas vanhaan lajiini eli potkunyrkkeilyyn

Elämä on ja se pitää oikeesti elää eikä loisia himassa kirjoittelemssa turhanpäiväsiä musklelle:mrgreen:

Jaa viesti

Eilen otin 4mg melatoniinia pitkästä aikaa ja hyvin tipautti. Bentsot kun nykyään menee sillai että en ota läheskään joka päivä niin kyllä puolikas 20mg Tenox tipauttaa, otan vain jos ei oikeesti muu auta.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

joo onhan se hyvä että pillereiden kolmio pillereiden (väärin)käytön yrität perustella itsellesi tuolla kasvuhormoonia "buustavalla" vaikutuksella vaikka totuus on mitä on

itse asiassa paastoamalla voidaan ehkä saaada parempia hyötyjä

kyllähän se vituttaa kun päihteiden takia elämästä läheiset lähtenyt

minä en sitten elämää elä kun en halua läheisiä läheltäni karkoittaa

Ketipinor ei ole dolmiolääke :cool:

Jaa viesti

joo tietotaitoni päihdyttävien aineiden kohdalla on erittäin vajavainen koska en niitä käytä eikä mielenkiintoni niihin kohdistu

sinä taas oikeutat käyttösi ties millä itepetoksella

Amfetamiini ei siis ole päihdyttävä aine silloin kun sinä sitä käytät??

Jaa viesti