Jump to content

Munkka

Puhelimesi?

Recommended Posts

Mitä puhelinta käytät? Mihin puhelinta käytät, onko se vain soitteluun vai onko laajempaa mobiilitoimintaa havaittavissa?

Itse tein takinkäännön Nokiasta iPhoneen pari viikkoa sitten ja olen aika helvetin tyytyväinen. Onko muita iPhonen käyttäjiä? Onko vinkkejä hyvistä sovelluksista joita kannattais latailla?

Jaa viesti

mulla w995

navigaattoria, musiikinkuunteluu ja kameraa tulee jonkin verran käytettyä. tosi näppärä kun puhelimen kanssa samassa kapulassa. aina mukana.

8.2 kamera, saa ihan kohtalaisen hyviä kuvia. navigaattori/kartta (valokuvilla varustettu) helppokäyttönen ja toimiva. sitten gbs-paikanninta tulee käytettyyn lenkeillä. se mukava. :)

ja muistitilaa paljon.

KISU MISU MIU

Jaa viesti

mulla w995

navigaattoria, musiikinkuunteluu ja kameraa tulee jonkin verran käytettyä. tosi näppärä kun puhelimen kanssa samassa kapulassa. aina mukana.

8.2 kamera, saa ihan kohtalaisen hyviä kuvia. navigaattori/kartta (valokuvilla varustettu) helppokäyttönen ja toimiva. sitten gbs-paikanninta tulee käytettyyn lenkeillä. se mukava. :)

ja muistitilaa paljon.

Saman tyyppistä käyttöö kun mullakin. iPhonen kamera ei ole kovin kummoinen mutta se onkin ainoa puute mitä tähän mennessä olen havainnut. Mulla on aika paljon työkäyttöä kun olen myyntihommissa ja firman CRM järjestelmästä on olemassa iPhone sovellus, joten tulee aika paljon siinä mielessä rassattua joka päivä.

Jaa viesti

Guest Penaali-ana

Joku nokia se on :ihmettelijä: Ei paljon tule soiteltua. Just avasin laskukuoren ja tuli neljän kuukauden lasku yhteensä 32,29 euroa :cool:

Sekin tuli vaan yhestä seksilinjapuhelusta helmikuussa :smoke:

Jaa viesti

Pelästyin kun tuli asiaketju, että kukahan tänne ensimmäisenä perseilee. Oikein arvasin. Minullakin on joku firman Nokia. En muista mallia enkä jaksa lähteä katsomaan. Käytän sitä ihan oikeasti aika paljon työhommiin läppärin modeemina.

Jaa viesti

iPhööni ollu pari vuotta, soittelen, surffailen, säpötän ja facean sillä joka päivä :) Kiva lelu.

Lapset tykkää pelata ainakin mun iPhonella, ja ehkä itsekkin joskus. Mitäs sovelluksia olet lataillut? Mulla Sampo Pankki, IS, Hesari, LinkedIn, Skype, salesforce, joku painonseuranta sovellus ja muutama peli.

Jaa viesti

mulla on nokian n97 mutta vakavasti alkanut harkitsemaan iphöööniä

Genetics make a difference, but smart training, diet, and supplements can help you maximize what your parents gave you!

Jaa viesti

iPhööni ollu pari vuotta, soittelen, surffailen, säpötän ja facean sillä joka päivä :) Kiva lelu.

Lapset tykkää pelata ainakin mun iPhonella, ja ehkä itsekkin joskus. Mitäs sovelluksia olet lataillut? Mulla Sampo Pankki, IS, Hesari, LinkedIn, Skype, salesforce, joku painonseuranta sovellus ja muutama peli.

Gym Buddya käytän reenipäivyrinä, kaikki varmaan kattoo et mikä pelle toi on kun iPhööniään räplää joka sarjan välissä :)

Telkussa on kans ihan jees softa ja facebook. Sudokua tulee pelattua jonkin verran. Ampparit on kans ihan jees uutis softa, mut tulee selaimella enemmän käytyy kuitenkin amppareiden sivuilla.

Remotella joskus tullu leikittyä, saa ohjailtua wlanin yli tietokoneen iTunesia ( voi vaihtaa biisiä jne...) ihan kätsy.

Siinäpä ne mitä tulee eniten käytettyä.

-Kare-

Kuntosalihaku.com - Löydä Salisi!

Liity Kuntosalihaku.com faniksi facebookissa tästä.

Jaa viesti

Pääsin taanoin räpläämään Samsung Galaxya, olikohan tuo S-malli.

samsung-galaxy-S-i90001-218-85.jpg

Olihan päräyttävä peli, jää "Mokian" luurit kauas taakse.

ihan paska tuo luuri,eihän tuo hellvetti mahdu edes kouraan kunnolla että pääsis näppäileen peukalolla :tsemppiä:

Jaa viesti