Jump to content

soccerman

PT Vatanen

Recommended Posts

Eli siis 15 minuutin sanoma on tämä: lisäravinteet on turhia, mutta niiden helppokäyttöisyyden vuoksi kuitenkin hyviä. Testoboosterit turhia.

Olishan tohon kaivannu vähän syvällisempää pohdiskelua. Tollanen "mun mielestä" ja "mulla ei toimi" -mielipiteet on vähän niin ja näin.

Jaa viesti

Noh, lisäravinteita kutsutaan lisäravinteiksi kai siksi, että niitä on kehitetty otettavaksi normaaliravinteiden LISÄKSI, ei sijasta.

Ne mössöt, joita otetaan normaaliravinteiden sijasta, ovat ateriankorvikkeita.

Ateriaa ei kannata korvata pitkiä aikoja ateriankorvikkeilla tai lisäravinteilla, joissa ei ole monipuolista ravinto- yms sisältöä.

Joku puutos siitä kyllä saadaan syntymään ja paikat paskeutuvat.

Vatasen massoihin.

Jaa viesti

Vatasella muut testot koneessa...tämä on tieto.Lisäksi noin nuori kundi EI hyödy testobuustereista mitään.

Onko faktaa?

Yks filmi oli jos tää kundi pukkas 180kg penkist ihan leikiten, ja ei ollu etes reenannu penaa kunnolla kun kertoi tuloksen ja ihmetteli miten helppo se nosto oli

Jaa viesti

Sanomattakin selvää että on, jos mies kehonrakennuskisoihin tähtää. Ja näkyy injektiojälkiä olleen olkapäissä ainakin välillä. Mut hyvää juttua alottelijoille, mm. tästä kilpabodarien kreatiinien ja oktaanien mainonnasta...

Jaa viesti

Mielestäni ei näytä kyllä yhtään roinaajalta kuntonsa puolesta. jos roinaa niin on varmasti aika huonot geenit kaverilla. Tuo 180kg penkki ei oo mikään ihmeellinen juttu, jos siis kaverilla on painoa yli 120kg ja roinat koneessa.

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Guest Make72
Mielestäni ei näytä kyllä yhtään roinaajalta kuntonsa puolesta.

Ootkos edelleen sitä mieltä että jos roinaa, niin pitäis vuorokaudessa aloittamisesta näyttää Colemannilta?

Aika naiiveja juttuja tulee jatkuvasti Donalta, tai sitten Dona oikeasti vaan tarkoittaa, että te ette kukaan osaa treenata, vittu mä oon paras!! :törkysonni:

Jos unohdetaan hetkellinen alkukehitys, ja puhutaan vain normi/suht huonogeenisen kehityksestä roinalla, niin se nopeuttaa (jos kaikki muut asiat ovat täysin kunnossa) kasvua noin 2-3 kertaiseksi. Eli ihan aikuisten oikeasti, jos vuodessa saa natuna 1kg lihaa, niin doupeilla on mahdollista saada 2-3kg vuodessa. Tuo esimerkki oli tavan roinista, ja kohtuu määristä. Vielä rautalangasta väännettynä, se että roinaa ei tee kenestäkään taviksesta hetkessä pro keharia, vaan siihen menee silti vähintään 5-10 vuotta, eikä valtaosa pääse siihen edes, vaikka olisi mitkä douppimäärät tahansa kehissä.

Jaa viesti

Ootkos edelleen sitä mieltä että jos roinaa, niin pitäis vuorokaudessa aloittamisesta näyttää Colemannilta?

Aika naiiveja juttuja tulee jatkuvasti Donalta, tai sitten Dona oikeasti vaan tarkoittaa, että te ette kukaan osaa treenata, vittu mä oon paras!! :törkysonni:

Jos unohdetaan hetkellinen alkukehitys, ja puhutaan vain normi/suht huonogeenisen kehityksestä roinalla, niin se nopeuttaa (jos kaikki muut asiat ovat täysin kunnossa) kasvua noin 2-3 kertaiseksi. Eli ihan aikuisten oikeasti, jos vuodessa saa natuna 1kg lihaa, niin doupeilla on mahdollista saada 2-3kg vuodessa. Tuo esimerkki oli tavan roinista, ja kohtuu määristä. Vielä rautalangasta väännettynä, se että roinaa ei tee kenestäkään taviksesta hetkessä pro keharia, vaan siihen menee silti vähintään 5-10 vuotta, eikä valtaosa pääse siihen edes, vaikka olisi mitkä douppimäärät tahansa kehissä.

Tiedän kokemuksesta, ettei tule supermörköä hetkessä :nannaa:ja noilla proukoilla on muutakin kuin testoa pelissä ;) Bull meuntula taisi ottaa yhdessä vaiheessa 12-15kg pelkkää lihaa vuodessa ja se alkaa jo näkymään ja eikä ollut pelkkää testoa. Eihän noi NHL lätkän pelaajatkaan ole möykkyjä puhumattakaan hiihtäjistä...

Jaa viesti

Juuh on vissiin natu, kattokaa nyt niit ennen ja jälkeen kuvia, saanu joku 40kg massaa täs muutaman vuoden sisään. Sil oli blogissa kuvia ja ekat vuos kaks kehitys oli aika hidasta kunnes yhtäkiä pompsahti aivan vitusti. Kai seki otti velin ja kreatiinin mukaan reeneihin...

Jaa viesti

En oo koskaan ollukkaan. Mistähän sä revit näitä juttujas

wtf?

Katoin yhen videon kaverista, tämän

Mielestäni ei näytä yhtään roinaajalta, perus hyvä geenisen natun bulkki kunto.

Mitä naiivia tuossa on ja miten helvetissä saat väännettyä tuon jotenki niin että kehuisin itseäni parhaaksi tms.

Joko hyvä geeninen natu tai huono geeninen roinaaja. Veikkaan natuksi.

Jaa viesti

Guest Make72
En oo koskaan ollukkaan. Mistähän sä revit näitä juttujas

Sähän jatkuvasti kommentoit että näyttää roinarilta, tai ei näytä roinarilta, sulta ilmeisesti meni tuo mun loppu osa tuosta viestistä ohi???

Kun sulla näyttää olevan ihan oikeasti vaikeuksia asian ymmärtämisessä, niin lue vielä kerran tuo alla oleva, ja yritä miettiä mitä mä sillä tarkoitin!

"Jos unohdetaan hetkellinen alkukehitys, ja puhutaan vain normi/suht huonogeenisen kehityksestä roinalla, niin se nopeuttaa (jos kaikki muut asiat ovat täysin kunnossa) kasvua noin 2-3 kertaiseksi. Eli ihan aikuisten oikeasti, jos vuodessa saa natuna 1kg lihaa, niin doupeilla on mahdollista saada 2-3kg vuodessa. Tuo esimerkki oli tavan roinista, ja kohtuu määristä. Vielä rautalangasta väännettynä, se että roinaa ei tee kenestäkään taviksesta hetkessä pro keharia, vaan siihen menee silti vähintään 5-10 vuotta, eikä valtaosa pääse siihen edes, vaikka olisi mitkä douppimäärät tahansa kehissä."

Ilmeisesti roinarin pitäisi olla kymmenen vuotta "kaapissa" ennen kuin tulee sieltä ulos, niin vastaisi Donan käsitystä roinarista!

Jaa viesti

Sähän jatkuvasti kommentoit että näyttää roinarilta, tai ei näytä roinarilta

Missä mualla olen kommentoinut?

Mun mielestä ei näytä roinarilta, omalla salilla tyyppeje joilla vähemmän treenivuosia kuin Vatasella ja panostus ei läheskään yhtä hyvää silti ovat reilusti kovemmassa kunnossa.

Ei tarvi alkaa intoilemaan jos sanon vaan oman mielipiteeni.

Mulle on ihan sama mitä vetää, mutta tuon 20% rasvoissa olevan kunnon perusteella jos aletaan epäilemään roinaajaksi, se on jo naurettavaa.

Jaa viesti

Guest Make72
Missä mualla olen kommentoinut?

Kyllähän sä nyt Dona itsekin tiedät että olet tuota useissa ketjuissa tehnyt, joten en jaksa niitä ruveta kaivamaan, enkä ruveta mihinkään lapselliseen juupas eipäs -väittelyyn, niitä on täällä jo ihan tarpeeksi.

Toivottavasti tuo meikäläisen pointti tuli kuitenkin selväksi, varmaan ainakin muille.

Jaa viesti

Kyllä uskallan väittää, että oma roinatutka on aika hyvä. Ja tuo 180kg penkki ns. kylmiltään on helvetin kova, kun käsittääkseni mies ei edes yleensä ottaen reenaile kovinkaan isoilla romuilla. Ja nuo injektioarvet on varma merkki, ne kyllä erottaa ihottumista jne. Suurimmasta osasta dropittajista ainakaan jotka ei hardcore meiningillä sitä tee, ei välttämättä päällepäin voi varmaksi sanoa että käytetty on. Toki nyt tuo vatasen kunto ei ole niin kovan näköinen mitä oli välillä, lihaspaineista jos jostain tunnistaa mikäli on kova kuuri päällä, vaikkei lihasmassa olisi vielä luonnottoman suuri.

Dona myös käsittääkseni yhtä nuorta mörköä natuksi luulee pakkiksella joka kehoilussa aikoo kisata(ja voimailussa kisasi vain pro-liitossa), vaikka olkapäät oli joissakin kuvissa aivan täyteen hakattu neulalla. Ei kaikki sitä roinaamistaan myönnä, mutta räikeimmistä tapauksista silti voi helposti päätellä miten asiat on.

Jaa viesti

Guest vierailijan viesti

Sanosin että ei oo natu, kyllähän sen näkee. Dona vissiin poikkeus. Eli 100% luotettava tämä 'silmällä ku helmellä' -metodi ei ole doping testauksessa.:mrgreen:

Jaa viesti

^samoilla linjoilla mennään, että roinaa on käyttänyt/käyttää tuo kaveri. Vaikka useat yrittää katsoa selkää ja siellä olevia jälkiä, niin pienillä määrillä ei välttämättä tule edes näitä. (Finnit, arvet yms yms.) Taitaa olla vain heikot geenit meillä. Itse tunnen vain yhden kaverin, joka ottaa penkistä 190kg natuna ja treenannut kuitenkin ihan tosissaan vuodesta 1994 :tsemppiä: Toinen kaveri aloitti kuurin, niin ei mennyt pitkään kun nosti penkin 130kg ->190kg :D Pitää olla melkein tukkijätkä, että vetää melkein ilman mitään taustaa 180kg penkistä:nannaa:

Jaa viesti

Voi olla, että olen väärässäkin.

En ole tämän Joeelin touhuja paljoakaan seurannut, mutta tuon yhden videon perusteella sanoisin että voi olla natu helpostikkin, perus cbb ukolta näyttää. Tostaku vetää kireeks niin lähtee aika rajusti painoa, hanska nyt 49cm hänellä, ei todellakaan mikää älytön edes natulle sikabulkki kunnossa.

Jaa viesti

Jätetään roinasyytökset pois. Kukaan ei tiedä muusta ku omasta roinailustaan varmuudella.

Samaa mieltä!

Jaa viesti

Haha :D Hold your horses! Tämähän on varsinainen kunnianosoitus että jaksatte meikäläisen jutuista kiistellä täällä :D :D

Videoon palatakseeni niin siinä tuli vähän virhearvionti itseltä sen hinnan kanssa, eli toki kalliimmaksi tulee kun ruuasta roteiini ottaa mutta se ei nyt tainnut ollakkaan se pääpointti, vaan se ettei niillä vauhtia saa vaikka niinhän niistä puhutaan/mainostetaan.

Joo videossa ei tullut syväluotaavia analyysejä koska niillä voi mun puolesta pyyhkäistä vaikka persettä :D Menkää kattomaan Utin videoita jos haluutte mikrobeja pilkkoa, mä vaan kokeilen ja totean toimiiko vai eikö :D

Jaa viesti

Jätetään roinasyytökset pois. Kukaan ei tiedä muusta ku omasta roinailustaan varmuudella.

Höh just kun oli hyvät spekuloinnit ja väittelyt kesken, mutta juu totta ei nyt pilata kaverin mainetta turhaan.....

Jaa viesti

Hiilarin määrä riippuu vähän siitä mihin aikaan treenin teen, että onko alla lämminruoka vai välipala. 40-60g on ennen treeniä otettava hh määrä, treenin aikana uppoo se 50g mut siihen tulossa muutos ja melkein tuplaantuun, ja sit palkkarissa oleva määrä 80g mut se myös tulee muuttumaan mutta pienempään suuntaan, treenin jälkeisessä ateriassa sitten taas puolestaan ruuvvataan hh vähän isommaksi. Maltoa nykyään menee mutta se on pakko vaihtaa vitargoon kun määrä nousee 100g/treeni. Maltolla vois tulla turhan tuhti olo :D

Jaa viesti