Jump to content

Lasse

Strike a pose! - Julkinen kuvaketju

Recommended Posts

On 7.8.2019 at 12.16, White Pale Punisher kirjoitti:

Tottakai saa ja pitääkin antaa kritiikkiä. Mutta miten sen tekee, onkin eri asia. Jos asiattomasti haukkuu ja kommentoi tai menee henkilökohtaisuuksiin, niin minä vastaan samalla mitalla. Jos asiallisesti kommentoi, niin ihan fine. Sitä paitsi tuossa Enverin kommentissa ei ollut mitään logiikkaa eikä järjen häivää, joten pakkohan se oli vähän vääntää rautalangasta asioita.

No jaa, olen aika paljon eri mieltä. Sulle on annettu kritiikkiä ihan asiallisestikin monia kertoja, minä mukaanlukien, ja olet vetänyt herneen nenään ja syvälle ja haukkunut kriitikon, minut mukaanlukien. On sulle moni tietysti vittuillutkin, minä mukaanlukien mutta vasta sen jälkeen kun olet haukkunut.

• Like 2

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

3 tuntia sitten, White Pale Punisher kirjoitti:

Lihavat on lepposia, väitetään. No, mun kohalla se ei pidä paikkaansa. :classic_biggrin:

Ei sua kyllä lihavas voi sanoa millään mittapuulla. Keskimittainen ja sopusuhtanen olet. Mutta kyllä tuon rasvaprosentin alentaminen menettämättä lihasmassa on jokseenkin ihan jäätävän vaikeeta hommaa. Alkaa tuossa Poden iässä kun mennään lähemmäs 40 ikävuotta niin pitäis urheilla ihan saatanasti ja syödä 24/7 oikein. Silti testotasot alenee ja läskiä kertyy enempi. Minä huomaan sen jo näin yli 30v ja sinä olet vielä vanhempi. Täälä musklella jo monet 30-40v poijat on roinan tiele lähteneet.

Mä olen ite tullut siihen tulokseen että voimatasojen kasvattaminen on paljon helpompaa kuin rasvaprossan saaminen jonnekkin 10-15%. Jo 20% rasvaprossa olis ihan helvetin vaikea ylläpidettävä.

Olen tässä koko kesän kokeillut saada itteeni sporttisempaan kuntoon fillaroimalla ja salilla käymällä. Urheilen 5. päivänä viikosta ja joskus 2x päivässä. Jos jotain on huomanut niin aeroobinen kunto on aivan eri planeetalta kuin talvella. Voimatasot hieman alentuneet, mutta toisaalta kroppa ei ole muutenkaan siinä kunnossa että pystyis treenaa kovin nousujohteisesti. Sen verta tukiranka vaivoja ollut pitkin kesän, joten hyvä panostaa nyt eri hommiin nyt.

• Thanks 1

Jaa viesti

On 10.8.2019 at 13.46, poijankossi88 kirjoitti:

Ei sua kyllä lihavas voi sanoa millään mittapuulla. Keskimittainen ja sopusuhtanen olet. Mutta kyllä tuon rasvaprosentin alentaminen menettämättä lihasmassa on jokseenkin ihan jäätävän vaikeeta hommaa. Alkaa tuossa Poden iässä kun mennään lähemmäs 40 ikävuotta niin pitäis urheilla ihan saatanasti ja syödä 24/7 oikein. Silti testotasot alenee ja läskiä kertyy enempi. Minä huomaan sen jo näin yli 30v ja sinä olet vielä vanhempi. Täälä musklella jo monet 30-40v poijat on roinan tiele lähteneet.

Mä olen ite tullut siihen tulokseen että voimatasojen kasvattaminen on paljon helpompaa kuin rasvaprossan saaminen jonnekkin 10-15%. Jo 20% rasvaprossa olis ihan helvetin vaikea ylläpidettävä.

Olen tässä koko kesän kokeillut saada itteeni sporttisempaan kuntoon fillaroimalla ja salilla käymällä. Urheilen 5. päivänä viikosta ja joskus 2x päivässä. Jos jotain on huomanut niin aeroobinen kunto on aivan eri planeetalta kuin talvella. Voimatasot hieman alentuneet, mutta toisaalta kroppa ei ole muutenkaan siinä kunnossa että pystyis treenaa kovin nousujohteisesti. Sen verta tukiranka vaivoja ollut pitkin kesän, joten hyvä panostaa nyt eri hommiin nyt.

Auttaisikohan säännölliset "urheilijamaiset" elämäntavat tuossa painonhallinnassa?

En minä kuuroille huuda

Vain niille jotka kuuntelee

En sokeille maalaa

Vaan niille jotka näkee

Jaa viesti

Laitetaan tämän kesän poussinkia. Donan massat edelleen haussa.  Toki vain motivaationa, ei realistisena tavoitteena.

20190821_123407.jpg

• Like 3

Harrastukset: Musklen chat, reeni ja aggressiivinen säästäminen

Jaa viesti

5 minuuttia sitten, pekkis kirjoitti:

Laitetaan tämän kesän poussinkia. Donan massat edelleen haussa.  Toki vain motivaationa, ei realistisena tavoitteena.

20190821_123407.jpg

vähä on semisti pehmeyttä ja jenkkistä, mutta omaan silmään näyttää vaan paremmalta. Mutta noin niinkö muuten niin spoudaroinnin iloja!

• Like 1

:lua: Viksun Vaffan Orankimamman sanansäilä heiluu hassunhauskasti Krisse Tuomisen Vitnessii, Vätnessii ja Vilosofiaa blogissa. https://www.blogit.fi/krisse-tuomisen-vitnessii-vätnessii-ja-vilosofiaa :lua:

Jaa viesti

1 tunti sitten, pekkis kirjoitti:

20190821_123407.jpg

Siisti kunto!

• Like 1
  • Thanks 1

Jaa viesti