Jump to content

Lasse

Strike a pose! - Julkinen kuvaketju

Recommended Posts

Sinä et tiedä mitään.
No en näköjään mutta minä taisin olla forumin ainoa ukko kun piti peukkuja sulle.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

No en näköjään mutta minä taisin olla forumin ainoa ukko kun piti peukkuja sulle.

KIRJOITIT NÄIN:

"Mä luulen että Pode takoo nyt pihviä hybridillä ja seuraava kuva lapasesta vetää jokaisen epäilijän hiljaiseksi. Siinä on palat tykinkuulan kokoiset ja trapsit kuin letukan keula. Saattaa olla että paluu lavoille on varmaa. Hyvinkäältä kajahtaa keväällä, se on saletti!"

JOO NIIN VISSIIN. SINÄ OLIT FOORUMIN AINUT UKKO JOKA TROLLASI MINUN KETJUSSA. SAISIT HÄVETÄ.

Jaa viesti

KIRJOITIT NÄIN:

"Mä luulen että Pode takoo nyt pihviä hybridillä ja seuraava kuva lapasesta vetää jokaisen epäilijän hiljaiseksi. Siinä on palat tykinkuulan kokoiset ja trapsit kuin letukan keula. Saattaa olla että paluu lavoille on varmaa. Hyvinkäältä kajahtaa keväällä, se on saletti!"

JOO NIIN VISSIIN. SINÄ OLIT FOORUMIN AINUT UKKO JOKA TROLLASI MINUN KETJUSSA. SAISIT HÄVETÄ.

Tuo on pilke silmäkulmassa kirjoitettua tekstiä eikä mitään vittuilua.

Mutta joka tapauksessa mä olin väärässä. Sä oot samassa kunnossa kuin 2011.

Jaa viesti

Ja jos palaute tuntuu vittuilulta, niin sen loppumiseen on pari ehdotusta: laihduttaa vähän saakelin paljon että se tynnyri katoaa tai ei laita kuvia. Ollaan netissä, niin valitettavasti joku kuitenkin avaa suunsa. Harvan varmaan vaikea antaa positiivista palautetta noista kuvista ja kehityksestä. Tästä syystä ei tule itsekään jaettua materiaalia omasta ruhosta, kun tietää että ei ole minkään näköisessä kunnossa, niin en tarvitse siihen täältä tai muualta varmennusta. Eri asia jos olisi mallia dona tai pekkis niin viihtyisi ehkä paremmin kameran edessä, mutta jokainen saa toki latailla tai olla latailematta.

Ihan samalta näyttää tuo kunto kuin aina ennenkin, jos kiinnostaa. 20 senttiä varmaan repisin vatsasta pois ja sitten jotain aloittelijan ohjelmaa. Muistaakseni Makelle sanoit syksyllä, että olet marraskuussa (kirjaimellisesti silloin "3 kk päästä" kunnossa), jos haluat. Olitko?

Edelleen kuitenkin sitä samaa kuin ennenkin, eli tsemppiä elämään ja treeneihin. Mulle yksi ja sama missä kunnossa kukin on, mutta ehkä sitä palautteen laatua ei tarvitse ihmetellä.

// Oli kyllä henkilökohtaisesti viimeinen viesti mihinkään Podeen liittyvään. Kauan minullakin kesti ymmärtää, että muuten tätä samaa jauhaa vielä 2029.

Muokattu: , käyttäjä: Kusti

Jaa viesti

Pidähän sinä pääs kiinni.

Niin just, olet vain kateellinen. Sama koskee itseäni.

"Ainiin, sain myös tällaisen näyn: Juha Immonen pyrkii ottamaan minun identiteettinen haltuunsa ja pyrkii samaan valtaa itselleen. Näyssä Immonen kysyi minulta: "Eikö sinua Johanna pelota lentäminen_" Koen hänet hyvin pahaksi ihmiseksi."

Jaa viesti

Ja jos palaute tuntuu vittuilulta, niin sen loppumiseen on pari ehdotusta: laihduttaa vähän saakelin paljon että se tynnyri katoaa tai ei laita kuvia. Ollaan netissä, niin valitettavasti joku kuitenkin avaa suunsa. Harvan varmaan vaikea antaa positiivista palautetta noista kuvista ja kehityksestä. Tästä syystä ei tule itsekään jaettua materiaalia omasta ruhosta, kun tietää että ei ole minkään näköisessä kunnossa, niin en tarvitse siihen täältä tai muualta varmennusta. Eri asia jos olisi mallia dona tai pekkis niin viihtyisi ehkä paremmin kameran edessä, mutta jokainen saa toki latailla tai olla latailematta.

Ihan samalta näyttää tuo kunto kuin aina ennenkin, jos kiinnostaa. 20 senttiä varmaan repisin vatsasta pois ja sitten jotain aloittelijan ohjelmaa. Muistaakseni Makelle sanoit syksyllä, että olet marraskuussa (kirjaimellisesti silloin "3 kk päästä" kunnossa), jos haluat. Olitko?

Edelleen kuitenkin sitä samaa kuin ennenkin, eli tsemppiä elämään ja treeneihin. Mulle yksi ja sama missä kunnossa kukin on, mutta ehkä sitä palautteen laatua ei tarvitse ihmetellä.

// Oli kyllä henkilökohtaisesti viimeinen viesti mihinkään Podeen liittyvään. Kauan minullakin kesti ymmärtää, että muuten tätä samaa jauhaa vielä 2029.

Koitetaanpa muistaa pari olennaisen tärkeää asiaa. Ensinnäkään en kilpaile missään fysiikkalajeissa joten mulla ei ole mitään tarvetta kiristellä kroppaa. Kilpailen voimalajeissa joissa rasvaprosentilla ei ole merkitystä. Toiseksi, kireä fysiikka ei miellytä omaa silmää, olen ihan mieluusti siellä omassa set-pointissa rasvojen suhteen. Ihmiskroppa luonnostaan kerää rasvaa ympärilleen, kireä kunto on aika luonnoton tila elimistölle, eikä taatusti edistä hyvinvointia.

Mun tavoite on saada massaa ja voimaa. Siksi treenaan ja syön niitä tavoitteita silmälläpitäen. Jos ei miellytä muita niin ihan sama. Ei vois vähempää kiinnostaa.

Tästä aiheesta on jauhettu aika paljon, mutta noi oleelliset syyt tuli nyt tässä viestissäni aika hyvin esille. Jos olisin valmistautumassa kehonrakennuskilpailuun (mitä en ole), niin tilannehan olisi täysin eri. Silloin mun olisi pakko dieetata ja aika paljonkin, 10-20 kg pois tästä nykytilanteesta. Mutta mitä järkeä sitä on tehdä huvin vuoksi? Olen ollut koko nuoruusikäni laiha ja alipainoinen, joten ihan hyvä että nykyään on vähän massaa ympärillä.

Jaa viesti

Niin mutta sinähän oletkin foorumin toiseksi huonoin penkkaja....kukahan on se huonoin :hmm:

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Niin mutta sinähän oletkin foorumin toiseksi huonoin penkkaja....kukahan on se huonoin :hmm:
Nythän sitä ei muuten tiedä kun en ole kolmeen vuoteen penkkiä nostanut. Sehän voi olla kumpi vaan :hmmm:

Jaa viesti

attachment.php?attachmentid=8230&stc=1

Tällä mikki hiiri kunnolla vielä nousee 230kg maasta 145kg penkistä ja 190kg kyykystä. Podella olis voimanostoon, mutta mies treenaa päin vittuja. Silti ihan ok massat, ei tarvii mikään Hulk olla.

Jaa viesti

[ATTACH=CONFIG]8235[/ATTACH]

Tässä kunto, siisti kunto mut lihasmassa on mitä on, riittää mulle.

There are many here among us

Who feel that life is but a joke

Jaa viesti

Pituus on yhä 190cm ja paino nyt 92kg.aika kevyenä siis nyt..ikää se 44v ni en viitsi enää ylimäärästä massaa haalia kun se ei oikeen sovi mulle, uniapneaa, korkeaa verenpainetta yms tulee isommalla Massalla.painavimmillani olin 115kg.

There are many here among us

Who feel that life is but a joke

Jaa viesti

attachment.php?attachmentid=8230&stc=1

Tällä mikki hiiri kunnolla vielä nousee 230kg maasta 145kg penkistä ja 190kg kyykystä. Podella olis voimanostoon, mutta mies treenaa päin vittuja. Silti ihan ok massat, ei tarvii mikään Hulk olla.

Epäkkäistä jo näkee että veto on kova. :tsemppiä:

Jaa viesti

Treenit menny tänä vuonna vähän päin vittua pikku vaivojen kanssa (flunssa, selän venähdys ja olkapääkipuja), ainoastaan kyykkyä on päässyt kohtuu hyvin treenaan. Samalla kun vielä menee miinuskaloreilla niin tulos ei ole välttämättä kaikkein parhain. Ei ole helppoa olla vahva, vanha ja natu yhtä aikaa, sekä yrittää olla laihassa kondiksessa.

• Thanks 1

No, I'm not on steroids...but thanks for asking!

"Lifetime natural"

Jaa viesti

Tällä viikolla tarjoutui mahdollisuus inbody mittaukseen, ja puolen vuoden päästä pääsen taas. Mielenkiintoista nähdä tarttuuku tälläiseen kuuskymppiseen naturäpeltäjään enää mitään vai onko se enään pelkkää alamäkeä.

"Lifetime natural"

Jaa viesti

Tällä viikolla tarjoutui mahdollisuus inbody mittaukseen, ja puolen vuoden päästä pääsen taas. Mielenkiintoista nähdä tarttuuku tälläiseen kuuskymppiseen naturäpeltäjään enää mitään vai onko se enään pelkkää alamäkeä.

No miten oli rasvat?

Rasvaton massa jne..

Jaa viesti

No miten oli rasvat?

Rasvaton massa jne..

No, kyllä on varaa vielä puristaa, rasvat oli kuitenkin vielä 15%:sta pintaan. Painoa mittauksessa oli 95kg, tavoite olotila olisi 12% rasvat ja paino 92-93kg.

"Lifetime natural"

Jaa viesti

No, kyllä on varaa vielä puristaa, rasvat oli kuitenkin vielä 15%:sta pintaan. Painoa mittauksessa oli 95kg, tavoite olotila olisi 12% rasvat ja paino 92-93kg.

Joo ja tuo inbody mittaus voi heittää molempiin suuntiin, myös näyttää liikaa rasvaa, jos olet kuiva, riippuen nesteisyydestä, joten tuo 95kg 12% rasvoillakin voi olla mahdollinen.

Dieetilla ei juuri kannata muuttaa treenejä, vain ruokavalion hiilareiden määrää pitää laskea.

Jaa viesti

Joo ja tuo inbody mittaus voi heittää molempiin suuntiin, myös näyttää liikaa rasvaa, jos olet kuiva, riippuen nesteisyydestä, joten tuo 95kg 12% rasvoillakin voi olla mahdollinen.

Dieetilla ei juuri kannata muuttaa treenejä, vain ruokavalion hiilareiden määrää pitää laskea.

Mulla päivittäiset kalorit vain 2000-2500 kaloria, paljonko noista pitäisi sun mielestä tulla hiilareista ja kannattaisiko treenipäivinä vetää enemmän hiilareita. Lisäksi kannattaako ottaa tankkauspäiviä ja kuinka usein?

"Lifetime natural"

Jaa viesti

Psmf & dnp 1-2 vk
Veikkaan psmf ja pikriinihappo 3-4 vko

Jaa viesti

Mulla päivittäiset kalorit vain 2000-2500 kaloria, paljonko noista pitäisi sun mielestä tulla hiilareista ja kannattaisiko treenipäivinä vetää enemmän hiilareita. Lisäksi kannattaako ottaa tankkauspäiviä ja kuinka usein?

Noin 2g proteiinia / kg

rasvaa ~80g

Loput kalorit hiilihydraateista.

Täällä voit testata tuota https://www.sulamo.fi

Treenipäiväna mielummin enemmän proteiinia, koska lihasta on treenattu ja uutta lihassolukkoa varten tarvitaan rakennusaineita.

Välipäivinä enemmän hiilihydraatteja, koska niiden varastoutuminen lihasten glykogeenivarastoiksi vie 24-48h. Saman päivän ruokailuilla ei juuri vaikutusta treeniin, edellisenä päivänä nautitut hiilihydraatit käytetään seuraavana päivänä.

Itse en pidä takkauspäiviä kuin satunnaisesti ja niitä tarvitaankin vasta kun dieetti ylittää 2kk.

Kun joku matka tai juhla osuu dieetin aikaan, teen siitä vapaan tankkauspäivän, eli en laske kaloreita tms. ja vedän silloin vapaammin safkaa ja herkkuja ja palaan ruotuun seuraavana päivänä.

Jaa viesti