Jump to content

FINSKI

Älä aliarvioi hiilihydraatteja(CBL)syö, kasva, kehity ja kiinteydy.

Recommended Posts

Uudessa M&F hard core+ lehdessä oli paljon mielenkiintoista juttua, mutta tää oli kenties yksi kiinnostavimmista.

Eli nimi CBL tulee sanoista, carb back-loading.

Turhaanpa mie tässä enempiä turisen, lukekaa itte..:)

ht14.jpg

ht1q.jpg

ht1e.jpg

ht1K.jpg


Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse huomannut saman.

Hiilareita vähensin rajusti, niin kyllä katosi treeniteho, ja kokoa lihaksista ja tuli pehmeämmät..

Nyt taas painetta eritavalla lihoissa kun sopivasti hh:ta ottaa.


Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Hiilarii menee ja paljon...hiilari kasvattaa...mutta myös mahaa :D

 

Tossa on neuvottu miten vältät sen hiilarin insuliinin vaikutuksen läskin kertymiseen:)


Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo ei hyvä - insuliini herkkyys saadaan aikaan helposti seuraavana päiväkin.

Vehnä ei oikein näytä hyvältä - jokunen tutkimus on aiheesta, että vehnän hiilarit ei mene lihaksiin, vaan vyötärölle...verrattuna terveellisempiin vaihtoehtoihin.

Fruktoosi paskaa lihasten ja kehon koostumuksen kannalta. Tsiljoona kertaa kokeillu.

 

 

Mut muuten uskon laadukkaan hh-ruoan ja hh-laturien yhdistelmän olevan anbolista pitkällä tähtäimellä = vuorokauden aikana yhdistettynä prodepulsseihin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, itekki lukenu että fruktoosi on ihan perseestä, läskiä kerryttää nopeesti jo sitä nauttii isompia annoksia päivittäin.

Tässä jutussahan sitäkin vältettiin käyttämästä.

Ihmettelen sitä, että dextroosia ei tunnu enää löytävän luontaistuotekaupoista, tai prismoista jne.

Lisäravinne erikoiskaupat vaan pitää sitä nykyään hyllyssä, why?

Palkkariin 50/50 hiilarien osalta laittas dextoa ja maltoa, mut joutuu laittaa vaan maltoa nyt ku ei ole..

Eikä viiti tilata pelkkä dextoakaa, posteineen tulee kallis kilo..


Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eli jos ei olla dietilla ja ja haluaa samalla kehittyä ilman ylimääräistä fläsää, niin eikös se sitten kannattaisi syklittää silleen että prodet ja hiilarit eri aikaan ja rasvat hiilareiden kanssa ja noin mennä se päivä siihen asti kun treenaa ja illalla sit treenin jälkeen palkkarissa hh:t(jos tuntee tarvitsevansa) ja loppuilta ilman hh pelkkää heraa tietty leusiinit sun muut mukaan, ja vimosena ennen koisaamista kaseiini.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Heti treenin jälkeen dextroosia palkkarin seassa ja aminot siihen lisäksi, saadaan insuliinit nopeesti nousuun ja aminot sinne lihakseen.

Tossa on juurikin selistetty miksi hiilaria ei kannata ottaa ennen treeniä, nostaa insuja ja se voi sekoittaa sit gh tuotannon treenatessa, tai sinne päin.

Pitäisi lukea tarkemmin tuo teksti, mut näin se suunnilleen meni.

Ja treeni jälkeen lihakset on monta tuntia ottavalla päällä ja imee ravinteita hyvin vastaan..

Aamusta insuliiniherkkyys on korkeimmillaan luontaisesti, niin silloin sitä läskiä ei pidä ruokkia, vaan nauttia proteiinia ja rasvaa, mut kuitupitoista hiilari jonkin verran voi nauttia, mut ei mitään normaaleja hh ravinteita.

Lukekaa tuo aihe huolella läpi, kyllä te sen tajuatte skaiffarit.

Pääpointti on kuitenkin se, että treenin jälkeen sit hiilaria ja paljon lättyyn.


Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Heti treenin jälkeen dextroosia palkkarin seassa ja aminot siihen lisäksi, saadaan insuliinit nopeesti nousuun ja aminot sinne lihakseen.

Tossa on juurikin selistetty miksi hiilaria ei kannata ottaa ennen treeniä, nostaa insuja ja se voi sekoittaa sit gh tuotannon treenatessa, tai sinne päin.

Pitäisi lukea tarkemmin tuo teksti, mut näin se suunnilleen meni.

Ja treeni jälkeen lihakset on monta tuntia ottavalla päällä ja imee ravinteita hyvin vastaan..

Aamusta insuliiniherkkyys on korkeimmillaan luontaisesti, niin silloin sitä läskiä ei pidä ruokkia, vaan nauttia proteiinia ja rasvaa, mut kuitupitoista hiilari jonkin verran voi nauttia, mut ei mitään normaaleja hh ravinteita.

Lukekaa tuo aihe huolella läpi, kyllä te sen tajuatte skaiffarit.

Pääpointti on kuitenkin se, että treenin jälkeen sit hiilaria ja paljon lättyyn.

Joo noinhan se menee oikeaoppisesti ton artikkelin mukaan, mutta ite kyllä en tollee tekis ja tai jos tekisin niin valitsisin kyllä hh:t pikkuisen eri lähteistä noilla mitä tossa artikkelissa suositaan ovat sama kuin kaljalla latais ne hiilarit kroppaan(vyötärölle) ilman mitään ravinteita. Ennemmin tekisin just silleen kun aikaisemmin kirjoitin ja ottaisin ne hh:t mahdollisimma ravinnerikkaista lähteistä ja varmistaisin homman vielä berberiinillä tms hh laturilla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Heti treenin jälkeen dextroosia palkkarin seassa ja aminot siihen lisäksi, saadaan insuliinit nopeesti nousuun ja aminot sinne lihakseen.

Tossa on juurikin selistetty miksi hiilaria ei kannata ottaa ennen treeniä, nostaa insuja ja se voi sekoittaa sit gh tuotannon treenatessa, tai sinne päin.

Pitäisi lukea tarkemmin tuo teksti, mut näin se suunnilleen meni.

Ja treeni jälkeen lihakset on monta tuntia ottavalla päällä ja imee ravinteita hyvin vastaan..

Aamusta insuliiniherkkyys on korkeimmillaan luontaisesti, niin silloin sitä läskiä ei pidä ruokkia, vaan nauttia proteiinia ja rasvaa, mut kuitupitoista hiilari jonkin verran voi nauttia, mut ei mitään normaaleja hh ravinteita.

Lukekaa tuo aihe huolella läpi, kyllä te sen tajuatte skaiffarit.

 

No yritän muistaa postata maanantaina käppyrän omalta koneelta - treeniä ennen/alussa/aikana otettu hiilari ei estä GH:-eritystä käytännössä ollenkaan

Muulloin hiilari estää tehokkasti GH:n erityksen

Mutta silloinkaan insuliini (ilman hiilaria) ei estä ja pieni määrä insua jopa tehostaa GH:n aiheuttamaa rasvan irroitusta moninkertaisesti

-> apteekin insu tai prode on monilla tavoin GH:n paras kaveri. Ja treenin aikana jopa hiilaria sietää se GH.

 

Insuherkkyyden voi koska vaan nostaa kohdalleen terveellisisillä polyfenoleilla - mutta treenin jälkeen tai aamulla en tekisi sitä enkä ottaisi hiilaria.

Pitää muistaa, että suurinosa prodesta ei mene lihasten rakennukseen, vaan energiaksi tai glykogeeniksi myöhempään käyttöön. -> tietyissä tilanteissa pesee 10-1 hiilarin.

Polyfenolit ei pelkästeen ylilataa hiilaria (insuliniiherkkyys), vaan myös parantaa kolearvoja ja suojaa kehoa rapistumiselta/tulehduksilta (antioksidantteja)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Polyfenolit ei pelkästeen ylilataa hiilaria (insuliniiherkkyys), vaan myös parantaa kolearvoja ja suojaa kehoa rapistumiselta/tulehduksilta (antioksidantteja) Veikkaan että yli 90% treenaajista noita ei ole ruokavaliossa ollenkaan ja hyvänä rasvanlähteenäkin vain rypsiöljy.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juu, pitäisi itekkin enemmän marjoja syödä, saisi polyfenoleita ja marjat kun on lisäainettomia muutenkin, olisi terveellisiä, puhumattakakan niistä ravinteista mitä ne sisältää.

Mm mustikka on yksi parhaista ja puolukka.

Miten muuten tossa kun on että ei aamusta lainkaan hiilareita, niin itellä ei suoli toimi ollenkaan jos vaan alan aamusta rotskua ja rasvaa vetään, niin itellä ei kyllä 1/1 toimis tuo menetelmä, pakko mysliä tai jotain kuitupitoista ainakin jonkin verran ottaa.


Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

itse käytän joka päivä hh:laturina 10g luomukaakaojauhetta, ruokalusikallinen mustikka rouhetta,ripaus luomu inkivääriä sekä luomukanelia, joskus vielä heitän sekaan cayennepippuria tai berberiiniä, noi parhaat, yks guru on mua tällä palstalla neuvonut tekeen noin, kiitokset B:lle. Ja olen itse niin optimistinen kaikkeen että olen tiedon hakenut netin syövereistä ikään kuin varmistukseksi ja kyllä toi B: on aina oikeessa ollut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla ollut hiilarilatureina Banaba, Kaneli, Tolosen Berberiini (tästä en ole vielä ihan vakuuttunut), ALA, kromi, kreatiini, Chocamine, kahvi. Joitan noista yhtäaikaa ja välillä vaihdellen eri seteillä. Kunnon bulkkipäivänä tai -päivinä olen välillä ottanut vihreää teetä, Q10:ä Sitten välillä itse poimitut marjat. Tomaatti ja kurkku myös. Anabolic Pump lisää minulla ihan sikana ruokahalua. Erilaisia chilikastikkeita riisin kanssa ja tabascoa.

 

Joskus ollut NAC mukana.


Vitacostiin alennus ensimmäisestä tilauksesta

MyProteinin ensimmäisestä tilauksesta alennusta koodilla MP708717

BulkPowdersiin alennuskoodi LH57689

iHerbistä ensimmäisestä tilauksesta alennusta koodilla LIK886

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tarviiks tota NAC:a jos ei roinaa tai alkonkaa pelaa, banaba hyvä samoin A.L.A se unohtui iteltä, joo itekki vaihtelen eihän niitä tarvi olla kuin muutama buustaamassa sitä hh latausta, kyllä toi Tolosen berberiini pitäs olla ihan toimivaa kamaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

NAC on tosi voimakas antioksidantti. Olen ottanut, jos on esim. flunssa ollut tulossa tai ollut muuten väsähtänyt. Katabolista kamaa varmasti, mutta terveyttä edistävää ja elämää pidentävää as Blaster says :))

 

Joskus otan kuurina, kun nykymaailmassa tulee vaikka mitä myrkkyä ympäristöstä yms.


Vitacostiin alennus ensimmäisestä tilauksesta

MyProteinin ensimmäisestä tilauksesta alennusta koodilla MP708717

BulkPowdersiin alennuskoodi LH57689

iHerbistä ensimmäisestä tilauksesta alennusta koodilla LIK886

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Luo uusi...