Jump to content

Titaani

Geenien vaikutus kehittymiseen

Recommended Posts

Donalla aika aggressiivinen lähestymistapa ollut päällä, ja hiukka ufojuttuja kunti heittää.

Jos en tuntisi miestä, niin luulisin kyllä, että miehellä kuuri päällä juttujen perusteella.

Mutta onneksi tunnen helkkarin hyvin. - ai en vai?

Niin, voihan sitä saada ajatuksen lentoon muutenkin.

Minä agressiivinen:lol: Selvä! Olisko joku esimerkki laittaa missä kohtaa olen agressiivinen? Ja ufojuttuja? näistäkin voisit laittaa esimerkin. Taisi kyllä nämä muut ottaa tuosta videosta herneen nokkaan.

Maksa testit mulle niin mennään kattomaan onko kuuri päällä, niin selviää tuokin sulle kun tuntuu niin kovaa vaivaavan.

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Mikähän sun ongelma nyt on? Taisit loukkaantua tuosta videosta nyt ihan kunnolla.

Perusteleppa vaikka alkuun, että mitä paskapuheita tuo Marc tuossa keroo.

Ei mulla ole ongelmia..

Vittuttaa vaan, että pidät totetan mitä tuo piripää kertoo, ohan toi ukko itekki steroideja käyttänyt, joten ei se ole natu vaikka niin väittää.

Kerran käyttänyt, niin ei sitä voi natuksi kutsua.

Jaa viesti

En mä oo mitään totena pitäny, kunhan linkkasin videon mikä liittyy aiheeseen. Itse et vieläkään onnistunut perustelemaan mikä tuossa videossa sitten on paskapuhetta?

Missähän kohtaa tuo on väittänyt natu olevansa? Monessa videossa kyllä kertoo roinanneensa.

Voiha dona olla niinkin lahjakas, että luonnostaa gramma testoa veres ja agret päällä :nice:

Jokohan nämä meikäläisen roinaus epäilyt alkaa riittämään? Tulkaa järkkäämään ne testit jos noin kovaa painaa mieltä.

Uskomatonta miten katkeraa porukka täälä on.

Jaa viesti

Esinnäkin jo toi videon aihe, fuck the genetics..

Toki geeneille voi vitut haistattaa jo roinaa käyttää, siis toi marc pirimulkku.

Sinä varmasti olet natu, sitä en ole sanonutkaan että sinä olisit roinaa vetäännä.

Jaa viesti

Esinnäkin jo toi videon aihe, fuck the genetics..

Tuo nyt lähinnä viittaa siihen asenteeseen mikä monilla on "turha edes yrittää kun ei ole geenejä"

Et tainnut edes koko videota katsoa, luit vaan videon nimen?

Jaa viesti

Guest vierailijan viesti

Hei, täällä on korostettu sanaa epäilys....:nannaa:

sulla tän maan huippugeenit kun natu olet. ota kehuina vaa.

Jaa viesti

Hei, täällä on korostettu sanaa epäilys....:nannaa:

sulla tän maan huippugeenit kun natu olet. ota kehuina vaa.

On niitä paljon paremmilla geeneillä varustettuja tyyppejä kuin minä esim. eibit sun muut. Paremmassa kunnossa kuin minä ja puolet vähemmän treenivuosia.

Keskiverto geenit mulla.

Jaa viesti

Eippiä varmaan auttaa ku ottanu jerryn joka sanoo mitä tehään. Voishan niin muutki tehä toki.. Jos huvittaa lompakkoa raottaa. En usko et eipin geenit sen paremmat.

Jaa viesti

Kyllä se eibbi on ilman jerryä nuo lihat kasvattanut, otti jerryn kisadieetille valmentajaksi joskus viime vuoden lopussa. Treenithän eibbi on aina suunnitellut itse.

Jaa viesti

Ei ne aina pelkällä reenillä kasva.

you-dont-say.jpeg

Enemmän kiinni siitä mitä suuhun laittaa. Ja jerryhän laittaa.

Eibbi otti Jerryn avuksi nimenomaan kisadieetille 25.01.2013, niin sillä nyt ei oo mitää tekemistä noiden lihojen kasvamisen kanssa. Kireään kuntoon pääsi Jerryn avulla. Bulkkisafkat eibbi suunnitteli itse.

Luuletko oikeasti, että Jerryllä olis jotku salaiset ravinto tipit millä massat turpoo niinku tyhjää?

Muokattu: , käyttäjä: Dona

Jaa viesti

Luuletko oikeasti, että Jerryllä olis jotku salaiset ravinto tipit millä massat turpoo niinku tyhjää?

En Jerrystä tiedä, mutta ravinnolla voi pelailla enempi kuin moni luulee - pienestä kiinni.

Uskon Jerryllä olevan kuiteskin muutamat kikka kolmoset hiasssa.

Jaa viesti

Kunnon bulkilla se eibbi nuo lihat kasvatti, eikä millään kikkailulla.

Jerryn kokemus varmasti hyvä apu kisadieetille.

Ihan perussettiä

Jaa viesti

Kunnon bulkilla se eibbi nuo lihat kasvatti, eikä millään kikkailulla.

No joo -on tossa potentiaalia kohtalaisesti parantaa tuota bulkkiakin, jos haluaa rasvaa vähempi vyötärölle.

Jaa viesti

Aikoinaan vkl- kaveriporukois/ryyppyporukois pyöri sellanen 23v jannu, oli käynny 4v sitä ennen salilla kun tavattiin. kova oli ottaa soppaa, joka vkl... 186/95..tollanen metallisydämen kaltanen kroppa oli aina sällillä vaikka kuinka ryyppäs. Parhaimmat geenit mitä olen ikinä nähnyt kellään. Leveä hartialuusto ja kapee vyötärö. Näyttävä pitkä kaveri... Sitä tarkotin edellämainitulla, että tollasella hyvä geenisellä lihat pysyy päällä aivan mitättömällä panostuksella verrattuna johonkin muuhun huonogeeniseen joka elää 24/7 bodilaiffia.. Siinä erottuu kuka on lahjakas ja kuka ei.

Ainut jätkä laatuaan jolla olen nähnyt lihojen pysyvän baariläträilyllä. toki en tiedä ottiko douppia siinä sivussa. Ainakaan mitään ulkosia merkkejä ei ollu sen suhteen. Salilla kävi 1-2 kertaa viikossa. Täytyy muistaa, että kova panostus ja sen myötä tullu hyvä kunto ei välttämättä ole hyvien geenien ansiota, vaikka muut niin luulis. donakin tuossa sano, että hänellä keskivertogeenit... Musta barbaari laulaa: ei tuloksia ilman duunii...(duuni =treeni, ravinto ja lepo)..

Pitää 99,8% salijampoista paikkansa...aina jossain on kuitenkin myös se 0,2%

syntymälahjana saatu ruumiinrakenne näyttelee aika suurta roolia salihommissa. Oikein huonon rakenteen saanut kaveri ei välttämättä näytä ikinä muiden silmään kummoselta vaikka tekis kuinka paljon duunia sen eteen.

Jaa viesti

Hyvä postaus musulta!

Samanlainen geenihirviö oli UFS foorumin Largo. Kävi baarissa usein ja söi miten sattuu, mutta kunto oli niin kova että olis vieny siihen aikaan suomenmestaruuden cbb:ssä.

Jaa viesti

Ei mitään tietoa. Pakkiksella tunnukset vielä, mutta viimeksi onlinessä joskus 2007 loppuvuodesta.

Jaa viesti

No joo massiivinen jerppe - paremmat aineet, geenit ja omistautuminen lajille kun mulla - myönnän: Marc Lobliner

lobliner_golds_classic_prep5_k.jpg

Jos tuo nyt on sama kaveri niin selvät gynot on ja noin kuivalla se tarkoittaa kyllä reilua roinaamista, lahjaton paska jos ei tuon enempää ole lihaa saanut edes rajusti kuurittelmalla. Vaikea sanoa mikä lihasryhmä mulla olisi huonmpi kuin tuolla, tuskin mikään ja parhaimmat on selvästi tuota edellä.

[ATTACH=CONFIG]2699[/ATTACH]

Jaa viesti

Joo ei todellakaan mikään kova kunto roinaajalle tuossa kuvassa, mutta nykyään taitaa olla isommassa kunnossa.

Cali-May-12.jpg

Jaa viesti