Jump to content

Titaani

Geenien vaikutus kehittymiseen

Recommended Posts

Itse olen huonogeeninen, mutta en henkiseltä kapasiteetilta. Duunia on tehty pirusti ja tietotaitoa löytyy. Kroppa vaan yksinkertaisesti kieltäytyy enää kasvamasta.

Jostain muistan lukeneeni, että olet aina pitänyt yllä suht kireää kuntoa? Kunnon sikabulkki päälle niin lihat kasvaa.

Minä myös huono geeninen.

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Sperman laatukin on lisääntymis kelvotonta:ei:

Minä viiden lapsen isä- :super guns:

Hoitelen nuo hommat teidänkin puolesta.

Eikös roidit vie lisääntymiskyvyn?

Kai tuo sperman laatu on luonnon tapa estää levittämästä noin huonoja geenejä.

Minä täällä ainoa joka tunnustaa, että on hyvät geenit :)

Muokattu: , käyttäjä: Titaani

Vatasen massoihin.

Jaa viesti

Dona ootko käynny mittauttamassa FSH:n , se vois selittää miksi sä oot saanut laadukasta lihaa ja spermat heikossa hapessa jos FSH on jostain syystä menny kellariin.

Donalla mielestäni hyvät geenit/epigeenit jos muutoksia on tapahtunut, myös heikko sarjakestävyys on merkki korkeasta myöstatiinista = FSH silloin usein kellarissa.

Thorilla kohtalaisen hyvät geenit pituutta löytyy ja urheilupuolella ollu nuorempana jonkin laista saavutusta - mutta paikat paskana ja verenpaine estää loputkin kehitysmahdollisuudet

Itsellä kekinkertaiset geenit kestävyys puolella = kaukana lahjakkaiden tasosta

mutta esim 100mjuoksussa olin aina koulussa ihan viimosia, vain läskit oli mua hitaampia, ponnistusvoimakin heikko - punteilla muutaman kk treenillä olin kekitasoa, mutta lahjakkaat ikäkaverit oli treenaamattakin selvästi vahvempia.

Siliti mm Thor on paljon heikompi, vaikka elopaino ollu miehellä kymmeniä kiloja mua suurempi aijaijai...

Iso virhe kuvitella että roinatessa enempi on parempi - ei se niin mene - Jengi kuvittelee mm et mulle ois jotain hyötyä siitä että joskus vuosia sitten olen jotain roinasyklejä kokeillu - natuaineilla on menty 80% ajasta viimoset kymmenen vuotta ja useampi vuosi taukoakin tullu sinä aikana syytä ja neljännestä

En väitä ettei roinasta jotain hyötyä olisi ollu, mut ei silleen ku natut luulee amerikkalaisten myyntipuheiden perusteella ja geneettisesti lahjakkailla havainnollistettuna.

Jaa viesti

Siliti mm Thor on paljon heikompi, vaikka elopaino ollu miehellä kymmeniä kiloja mua suurempi aijaijai...

Enhän ollut treenannut kahteenkymmeneen vuoteen kun oli tuo iso elopaino.

Kun painoin sen 130+ nostin penkin kolmessa kuukaudessa 85 -> 130 kg 20v tauon jälkeen.

Sitten alkoikin painonpudotus - isoin osin heikon treenin tukemana, kunnes Blaster teki mulle ekan suunnitelmallisen reeniohjelman.

Ei minusta tuossa ole mitään ihmettelemistä tuossa mun voimatasossa, koska olkapäät aina tulevat haittaamaan penkkitreeniä esim.

Vatasen massoihin.

Jaa viesti

Thorilla kohtalaisen hyvät geenit pituutta löytyy ja urheilupuolella ollu nuorempana jonkin laista saavutusta - mutta paikat paskana ja verenpaine estää loputkin kehitysmahdollisuudet

Geenien osuudesta mun kohdalla seuraava fakta: Junnuiässä, kun vielä kukaan ei kauheasti reenannut, olin yhtä nopea 100 m juoksussa kuin kuntit, jotka sitten harrastusta jatkaessaan olivat 100 m nuorten maajoukkue-edustajia. Mulla katkesi tuo 100 m "ura" nuorena Osgood-Schlatterin tautiin kasvupyrähdyksen yhteydessä. Luulen, että myös D-vitamiinin puutteella oli osuutensa, koska mulla todettiin noihin aikoihin myös paha D-vitamiinen puutos.

http://www.osgoodschlatter.com/?gclid=CKm53MzCk7oCFQJ2cAodfHEA_w

Dona, minä kyllä ymmärsin, että heitit vitsinä ;)

Vatasen massoihin.

Jaa viesti

Minä viiden lapsen isä- :super guns:

Hoitelen nuo hommat teidänkin puolesta.

Eikös roidit vie lisääntymiskyvyn?

Kai tuo sperman laatu on luonnon tapa estää levittämästä noin huonoja geenejä.

Minä täällä ainoa joka tunnustaa, että on hyvät geenit :)

Minulla kuusia lasta ja roidia on käytetty:))..

Tosin en suosittele roideja, jos ei ole varma että haluaa sit oikeasti käyttää.

Eihän nuo mitään terveystuotteita ole.

Mut jos vaikka ryyppää joka viikonloppu ja vetää norttia, niin eiköhän tuo liene vaarallisempaa kuin jokunen kuuri vuoden sisään..

Itse onneksi röökistä päässyt eroon,eikä viinaakaan mene nykysin ku kerran kuukauteen, sitäki voisi vähentää..

Voisi aloittaa nyt sellasen loppuvuoden 100% treenin, ei mitään ylimääräsiä stressejä eikä notkahduksia..

Jaa viesti

Dona viime aikona postaillu piripäiden videoita - joko kavereilla menee kovaa tai sit silmät seisoo päässä...ja piri paras lisäravinne & ainoa mitä kantsii käyttää.

Hepulla tosiaan puhetta tuli, mutta asiansa ois voinnu sanoa minuutissakin, tosin mitään asiaa ei tainnu edes olla ku itsestään selvyyksiä mitkä normijannuilla tiedossa ja jopa käytössä muutenkin.

Itseasiassa en tajua, että jos kysyy jotain, ni kysyjää aletaan heti dissaamaan - vaikka aihetta olisi, ni silti jotain rajaa.

Jaa viesti

Tyypillinen jenkki joka on maailman kovin tyyppi, kuten tuo lobliner

Mistä sitä tietää mitä tuokin ukko kotona pistää kannikkaansa:vai niin:

Jaa viesti

Dona viime aikona postaillu piripäiden videoita - joko kavereilla menee kovaa tai sit silmät seisoo päässä...ja piri paras lisäravinne & ainoa mitä kantsii käyttää.

Hepulla tosiaan puhetta tuli, mutta asiansa ois voinnu sanoa minuutissakin, tosin mitään asiaa ei tainnu edes olla ku itsestään selvyyksiä mitkä normijannuilla tiedossa ja jopa käytössä muutenkin.

Itseasiassa en tajua, että jos kysyy jotain, ni kysyjää aletaan heti dissaamaan - vaikka aihetta olisi, ni silti jotain rajaa.

Piripää :lol: Tuokin piripää "vähän" paremmasa kunossa kuin sinä. Ja ei tuo nyt dissaa, et ilmeisesti ymmärrä huumoria.

bull eiköhän tuo aika paljon tiedä, vai oletko erimieltä jostain? uskon, että marcilla enemmän kokemusta body jutuista kuin kenelläkään ainakaan tällä foorumilla.

Musklen tosikot taas vauhdissa:nannaa:

Jaa viesti

Mä en oikein arvosta tuollaista tapaa ilmaista asioita - joko se on vetänyt parempia aineita kuin minä tai paremmat geenit sitten miehellä. Ihan selvinpäin ei kukaan tolleen esiinny ku joku helppoheikki torilla.

Mitä kovempi kunto = sitä enempi tietoa - Jep!

Jaa viesti

Dona reppana uskoo kaiken mitä tuo piripää kertoo:facepalm:

Mikähän sun ongelma nyt on? Taisit loukkaantua tuosta videosta nyt ihan kunnolla.

Perusteleppa vaikka alkuun, että mitä paskapuheita tuo Marc tuossa keroo.

Jaa viesti

Donalla aika aggressiivinen lähestymistapa ollut päällä, ja hiukka ufojuttuja kunti heittää.

Jos en tuntisi miestä, niin luulisin kyllä, että miehellä kuuri päällä juttujen perusteella.

Mutta onneksi tunnen helkkarin hyvin. - ai en vai?

Niin, voihan sitä saada ajatuksen lentoon muutenkin.

Vatasen massoihin.

Jaa viesti

Jos en tuntisi miestä, niin luulisin kyllä, että miehellä kuuri päällä juttujen perusteella.

.

Et oo varmaan ainut, joka aatellu näin :)

Jaa viesti