Jump to content

Jare

Autokaupat

Recommended Posts

Vituttaa oikein miten vähän autokaupat tarjoaa vanhoista peleistä. Toisaalta itse vaikea saada myydyksi, jos tahtoo tyyliin 1000e voittaa siinä missä sen autokaupoille häviää.

Kävin eilen ja tänään autokauppoja hieromassa parista kolmesta autosta. Kiinnostuin yhdesta paremmin varustellusta farkusta, 2v vanhasta ja alle 20t ajetusta autosta, kunnes huomasin juuri että uuden

hinta on alle 1000e enempi mitä pyytävät tästä käytetystä. :D voi ristus. Pitkään pitää miettiä mihin rahansa meinaa laittaa. Helpompi aina ostaa uusi, jos pätäkkää riittää.

Jaa viesti

Omasta näköjää hävinny 2t vuodes ton mukaan mitä vanhasta antaavat. Mut sehän on tiedos että auto on paskin juttu sijoittaa. Mielummin ajelen aina uudehkolla kuin jollain romulla.

Tosin 5v vasta ajettu nykyisellä, että vähän liian tiheä vaihtoväli kyllä.

Jaa viesti

Nykysillä pirsseillä jos jaksais ajaa sen 5-6 vuotta niin Suomessa myydessään sais vielä omansa pois ;) Voi olla ettei jaksa niin pitkään pitää ja sit kyl tulee vaihtaessa takkiin.

Jaa viesti

Guest Jormatar

auto on hyvä sijoitus, kyllä jos komia auto on niin naista saa suomen maassa, monta upeeta naista saanu pelkästään auton vuoks! Tärkein on merkki... BMW, eikä siis mikään vanha romu vaan 500 sarjalainen tai coupe. Japskeissa ja ranskiksissa arvo romahtaa, mikä on ymmärrettävää satatonnia ajetun pösön/sitikan/rellun voi ajaa paalaimeen.

Jaa viesti

Kyllä tuo Mussella ajellessa kääntyy päät, jopa niiden naisten :) Varmaan sinkkupojalla olisi hyvin vientiä, jos vaan niin haluaisi. Sinällään hiukan ihme kun tuollaisia autoja kuitenkin kadut täynnä täällä, mutta joku siinä näyttäisi naisia vetoavan. Ehkä se on se kasikone, jotka on harvemmassa ;)

Jaa viesti

Guest Jormatar

mun ystävä oli kartoittanut tilannetta sinkkumiehenä ollessaan, hän oli ekan baari tapaamisen jälkeen heittäny muijat himaan uuden karhealla SLK- mesellä ja totesi että n. reilu kymmenestä naisesta joka ikinen soitteli seuraavalla viikolla pyytäen uusile treffeille. Eli kyllä se raha ratkaisee.

Jaa viesti

Kyllähän muna nousee pystyyn ku uuden karheaan autoon istuu ja tyttöjä treffeille hakee. Toisin ku jollain vanhalla opelin ruoskalla :)

Naisia kiinnostaa myös raha, vaikka toisin väittäävät. Sama ku jos nainen väittää, ettei koolla ole väliä :)

Jaa viesti

Guest AK

Autokuume paha juttu. Kolme kertaa vuodessa yleesä vaihdan autoa = kaksi kertaa johonkin halvempaan ja kerran johonkin liika kalliiseen jota ei ole vara pätkällä maksella jne kierre.

Jaa viesti

Mulla oli 4v Volvo v70 ruotsista ja itse toin. Sain autosta nyt saman mitä maksoin veroineen tuotuna :tsemppiä:

Itse asiassa voitin 50€.

Hakeeha porukka jotkut joo, itse en vain jaksa ruveta siihen. Joutuu köyhtyä enempi.

Jaa viesti

Autokuume paha juttu. Kolme kertaa vuodessa yleesä vaihdan autoa = kaksi kertaa johonkin halvempaan ja kerran johonkin liika kalliiseen jota ei ole vara pätkällä maksella jne kierre.

Tiheä on tahti autokaupoissa sulla,mulla nykyinen olluta pari vuotta,edellinen oli joku 4 vuotta,yksi uusi mobiilikin oli joskus jolla ajoin 9 vuotta,yleensä pidän pirssiä pitempään jos osoittautuu luotettavaksi peliksi.

Siis just siksi kun niissä kaupoissa yleensä häviää,yleensä just eniten kun auto on joku 3v vanha,merkistä riippumatta.

Juu nukyään kurvailen citikka c5 farkulla,automaatti ja kivan kyydin antaa......niinkuin emäntäkin :nice:

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Guest AK
Tiheä on tahti autokaupoissa sulla,mulla nykyinen olluta pari vuotta,edellinen oli joku 4 vuotta,yksi uusi mobiilikin oli joskus jolla ajoin 9 vuotta,yleensä pidän pirssiä pitempään jos osoittautuu luotettavaksi peliksi.

Siis just siksi kun niissä kaupoissa yleensä häviää,yleensä just eniten kun auto on joku 3v vanha,merkistä riippumatta.

Juu nukyään kurvailen citikka c5 farkulla,automaatti ja kivan kyydin antaa......niinkuin emäntäkin :nice:

Autot niinkuin naiset ei jaksa ajella samaa luuskaa kovin monta kuukautta.

Jaa viesti

Guest Jormatar

Juuri näin, autoja pitää olla monenlaisia, vähän niin kuin naisiakin, välillä ajelee klassikkoa ja joskus maistuu sporttisempi kyyti. Mieti jos joutuisi saman naisen kanssa viettämään koko elämän, eihän kukaan aja samalla autollakaan montaa vuosikymmentä.

Jaa viesti

Juuri näin, autoja pitää olla monenlaisia, vähän niin kuin naisiakin, välillä ajelee klassikkoa ja joskus maistuu sporttisempi kyyti. Mieti jos joutuisi saman naisen kanssa viettämään koko elämän, eihän kukaan aja samalla autollakaan montaa vuosikymmentä.

Mä melkein ajan, mutta naisia vaihtelen vastaavasti autojenki puolesta :)

Jaa viesti

Guest AK

Näisä kaupoissa muistettavana et se urheilu pirssi maksaa mutta kivat kyydit vähäsen aikaa.

Itte etsin sitä kompromissiä eli sporttista klassikkoa. Jota ajella koko aika.

Jaa viesti

Guest Jormatar

Kun uutta kauppaa hieromassa niin tuote on tärkeää koeajaa, todetakseen että minkälaiset kyydit se antaa.

Jaa viesti