Jump to content

Puolijumala

Elina Tervo

Recommended Posts

[h=1]Häiriköt fitness-tähden kiusana - "Alkaa olemaan mitta täynnä"[/h]

Entisellä Miss Helsingillä on ollut pahimmillaan neljä piinaajaa, jotka soittavat hänelle jatkuvasti.

Viimeisen puolen vuoden aikana Elina Tervo on saanut puhelinsoittoja samoilta henkilöiltä yötä päivää. Välillä on ollut hiljaisempia kausia, mutta sitten piinaajat jaksavat taas innostua.

Riippuu aina viikosta, kuinka aktiivisella tuulella he ovat. Välillä on saattanut olla niin, että puhelimeen ei voi kukaan normaali ihminen soittaa, kun se on koko ajan varattuna. Ne vaan soittaa, soittaa ja soittaa, jos niihin ei vastaa, Tervo kuvailee tilannetta.

Kaunottaren mukaan soittajilla ei ole ollut edes erityisempää asiaa. Useimmiten he pyytävät tapaamaan Tervoa, kertovat ihailevansa häntä suuresti tai haluavansa ystävystyä hänen kanssaan. Tervo suunnittelee tekevänsä rikosilmoituksen ensi viikolla, jos häirintä vielä jatkuu.Alkaa olemaan mitta täynnä siitä, ettei ymmäretä, kun sanoo että "jos ei nää puhelut lopu niin mä teen teille lähestymiskiellon". Sekään ei auta, vaan tahti jatkuu ja jatkuu.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013071317262398_vi.shtml

tervojuttu1307JOB_vi.jpg

Nyt jätkät loppuu se soittelu.:curs:

Ketkä Musklelaisista ovat nuo soittelijat?

Jaa viesti

Guest Jormatar

Minä soittelen Ellulle töistä saatana kun ei ole parempaakaan tekemistä, toisinaan soittelen myös Elvikselle tai paaville

Jaa viesti

syyskuussa alkaa sarja jossa Elina mukana.

http://www.jimtv.fi/ohjelmat/martina-ja-hengenpelastajat

[h=1]Martina ja hengenpelastajat[/h] Martina Aitolehden luotsaama Martina ja hengenpelastajat -ohjelma on Jimin suurin ohjelmasatsaus kautta aikojen. Kymmenosaisessa sarjassa kymmenen suomalaista julkkisnaista tavoittelee hengenpelastajan titteliä Aitolehden opastuksessa. Thaimaan auringon alla hengenpelastustaitoja harjoittelevat Sabina Särkkä, Sara Sieppi, Jasmine Tukiainen, Sahra Ali, Anne-Mari Miettinen, Elina Tervo, Isabel Ljungdell, Linda Danakas, Minna Sara ja Nora Vuorio.

Ohjelma alkaa Jimillä 9.9.2014.

martina_hengenpelastajat_paakuva.png?itok=ZFs2_42d

Jaa viesti

Elinalle tiedoksi, että puhelinnumeroa voi vaihtaa ja sen laittaa salaiseksi, tai sitten ostaa ihan prepaid kortin. Loppuu tuntemattomien soittelu.

Itse taidan myös soittaa ja kysyä Elinaa kimppatreeneihin:slurps:

Jaa viesti

Elinalle tiedoksi, että puhelinnumeroa voi vaihtaa ja sen laittaa salaiseksi, tai sitten ostaa ihan prepaid kortin. Loppuu tuntemattomien soittelu.

Itse taidan myös soittaa ja kysyä Elinaa kimppatreeneihin:slurps:

Sähän tykkäät reenaa niiden 52cm tumppujen kanssa käpälöivän pt:n kanssa? Et itekkään vaihtanut numeroa, ku käpälöivä pt soitteli sulle kännipuheluita... vaan uhkailit vasikoinnilla.

Jaa viesti

Et itekkään vaihtanut numeroa, kut käpälöivä pt soitteli sulle kännipuheluita... vaan uhkailit vasikoinnilla.

Vasikoiminen tarkoittaa kantelemista, varjeltujen salaisuuksien paljastamista.

Puhelinnumeron vaihtamatta jättäminen yhden häiriköintikerran takia lienee eri asia kuin Elinaan kohdistuva jatkuva häiriköinti?

Jaa viesti

Vasikoiminen tarkoittaa kantelemista, varjeltujen salaisuuksien paljastamista.

Puhelinnumeron vaihtamatta jättäminen yhden häiriköintikerran takia lienee eri asia kuin Elinaan kohdistuva jatkuva häiriköinti?

Meinasin sun omaa tapausta, ku käpälöivä pt ehdotteli sulle puhelimen välityksellä kuumia treffejä... et ollut vaihtamassa numeroa, vaan oisit mennyt itkemään poliisille, vai ymmärsinkö väärin?

Jaa viesti

syyskuussa alkaa sarja jossa Elina mukana.

http://www.jimtv.fi/ohjelmat/martina-ja-hengenpelastajat

[h=1]Martina ja hengenpelastajat[/h] Martina Aitolehden luotsaama Martina ja hengenpelastajat -ohjelma on Jimin suurin ohjelmasatsaus kautta aikojen. Kymmenosaisessa sarjassa kymmenen suomalaista julkkisnaista tavoittelee hengenpelastajan titteliä Aitolehden opastuksessa. Thaimaan auringon alla hengenpelastustaitoja harjoittelevat Sabina Särkkä, Sara Sieppi, Jasmine Tukiainen, Sahra Ali, Anne-Mari Miettinen, Elina Tervo, Isabel Ljungdell, Linda Danakas, Minna Sara ja Nora Vuorio.

Ohjelma alkaa Jimillä 9.9.2014.

martina_hengenpelastajat_paakuva.png?itok=ZFs2_42d

Kuka jättilolloblönti keskellä?

Jaa viesti

Kuka jättilolloblönti keskellä?

minulla samanlainen badi, mutta minä se en ole.

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Guest Make72
Kyllä tuo telkkari tuo sen +5-10kg.

Painolla ei ole mitään väliä, siksi kerron nyt omat mittani.

http://www.elinatervo.com/painolla-ei-ole-mitaan-valia-siksi-kerron-nyt-omat-mittani/

"Jos siellä nyt joku kundi miettii, et ei hitto jos mun mimmi painais tota luokkaa, eihän tota jaksa edes nostaa. Ni hei, suosittelisin sun menemään salille ! Kukkakepit ei kiinnosta ketään ;D" :nice:

Jaa viesti

Jos ton rasvat on 16% mä lopetan jumppaamisen tähän!

Ei tarvitse lopettaa jumppaamista, sillä Inbody on sujuvasti antanut väärät tulokset...

Jaa viesti