Jump to content

Titaani

Kahvi on terveysjuoma

Recommended Posts

In these three large prospective cohorts with more than 1.6

million person-years of follow-up, we observed that increas-

ing intake of coffee, but not tea, over a 4 year period was

associated with a lower type 2 diabetes risk in the next 4 years.

Decreasing coffee intake was associated with a higher risk of

type 2 diabetes. These changes in risk were observed for

caffeinated, but not decaffeinated, coffee and were indepen-

dent of initial coffee consumption and 4 year changes in other

dietary and lifestyle factors.

The higher risk of type 2 diabetes associated with decreas-

ing coffee intake may represent a true change in risk or may

potentially reflect reverse causation, whereby those with med-

ical conditions associated with risk for type 2 diabetes (e.g.

hypertension, elevated cholesterol, cardiovascular disease,

cancer) may reduce their coffee consumption after diagnosis.

However, when we censored participants who developed

cardiovascular disease or cancer during follow-up, our results

remained largely unchanged.

Jännä artikkeli, en ollu lukenut tota ennen, mutta vahvistaa aika paljon sitä mitä mieltä itte kahvista aina ollut.

Jaa viesti

Kahvi on hyvää, tuskin monikaan sitä juo terveysvaikutusten takia.

Aika surkee elämä on jos kahviakaan ei voi juoda koska, koska ampk(mikähän tuo edes on) merkityksetön jutun takia.

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Guest vierailijan viesti

Ei pidä paikkaansa välttämättä tuo...Kun on juomatta tarpeeksi pitkään niin sitä ei enää tee mieli ja ilman viinaa on hauskempaa. Mulla on parempi fiilis selvinpäin, miksi joisin? No kesällä juon.

Nyt kun oon sit jotain joskus ottanut niin alkoholin paras vaikutus suhteessa seurauksiin on noin 4-6 annosta. Ikävää alkoholissa on se että kun viimenen ryyppy on otettu niin alkaa lähes välitön alamäki fiiliksissä ja päädytään alemmas kuin mistä lähettiin.

Seksihuumeena toimii hyvin :tsemppiä:

Jaa viesti

No jos elämä on kahvin juontia ni siitä vaan - juon itsekin silloin tällöin aitoa espressoa, mut en koskaan Suomessa saatavaa paskaa jota kahviksi väitetään...silloin kun juo ni sen täytyy olla oikeasti nautinto

Dona ota asioista selvää hiukka ennenkuin alat selittämään mikä on tärkeää ja mikä ei - sulla täällä paljon kovia väitteitä, mitkä on ihan tuulesta temmattuja, koska et viitsi juurikaan vaivaa nähdä taustojen tarkistamiseen.

Jaa viesti

Guest vierailijan viesti

^^Toi on hyvää hommaa, ite oon ollu Sloveniassa parilla viinitilalla, ensin maisteltiin valkoviinit kuivista makeisiin, sitten kaivettiin shampanja sapelit esiin ja maisteltiin tilojen kuoharit.

Jaa viesti

Surkeaa elämä myös, jonsei alkoholia juo.

Taitaa olla kyllä usein toisinpäin. Itse näe mitään syytä juoda alkoholia. Pahan makuista ja tarpeetonta.

Dona ota asioista selvää hiukka ennenkuin alat selittämään mikä on tärkeää ja mikä ei - sulla täällä paljon kovia väitteitä, mitkä on ihan tuulesta temmattuja, koska et viitsi juurikaan vaivaa nähdä taustojen tarkistamiseen.

En jaksa tuhlata aikaani merkityksettömien asioiden mietiskelyyn.

Shakes are for fakes, eat steaks -Stan Efferding

Jaa viesti

Guest vierailijan viesti

Sanotaan nyt tässä että oon kyllä juonu tässä elämässä useemmankin ihmisen kiintiön verran joten en ole jäänyt mitään vaille, sekin tietty antaa zoomia nykyiseen suhtautumiseen alkoholiin joka on pragmaattinen.

Jaa viesti

^^Toi on hyvää hommaa, ite oon ollu Sloveniassa parilla viinitilalla, ensin maisteltiin valkoviinit kuivista makeisiin, sitten kaivettiin shampanja sapelit esiin ja maisteltiin tilojen kuoharit.

Jep valkkari menee vaan tohon suuntaan, jos kokeilee makean jälkeen kuivaa, ni ei oikein pysty juomaan - ihme reaktio, suunnilleen kaikilla menee niin.

Itävallassa tosi halpaa Eiswein:ia saatavilla, porukka on tykänny ku täällä käynny ja ollaan maisteltu.

Itse pääsääntösesti nautin punaviinejä, tuolla oli uskomattoman hyviä alkaen 15-20€ per pullo - 5€ pulloissakin ihan keskiluokkaista tavaraa - maistajaisissa sai juoda ilmaseksi niin paljon ku halus, jopa parempia laatuja melko paljon - ja niin porukka joikin, jopa sellaset ketkä normaalisti ei viiniä juo kehu joitakin esim tota:

[ATTACH=CONFIG]3331[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3332[/ATTACH]

Jaa viesti

No jos elämä on kahvin juontia ni siitä vaan - juon itsekin silloin tällöin aitoa espressoa, mut en koskaan Suomessa saatavaa paskaa jota kahviksi väitetään...silloin kun juo ni sen täytyy olla oikeasti nautinto

Mun mielestä taas on ihan helvetin vaikeaa saada missään muualla maailmassa siedettävän makusta perussumppia kuin suomessa :tsemppiä:

Jaa viesti

Mun mielestä taas on ihan helvetin vaikeaa saada missään muualla maailmassa siedettävän makusta perussumppia kuin suomessa :tsemppiä:

Wienin kahvilat taitaa olla kyllä hiukka tunnetumpia kuin suomalainen esson baari maailmalla.

Kaikki mitä niissä saa on erittäin korkealaatuista, myös leivokset. - kahvi yleensä parasta italialaista laatua espressokeittimestä.

Jaa viesti

Wienin kahvilat taitaa olla kyllä hiukka tunnetumpia kuin suomalainen esson baari maailmalla.

Kaikki mitä niissä saa on erittäin korkealaatuista, myös leivokset. - kahvi yleensä parasta italialaista laatua espressokeittimestä.

No suat sit sinne viejä kun Wieniin pääsen, meni edelliset reissusuunnitelmat uusiksi :tsemppiä: Itse en tosin juo espressoja. Brazilit moccamasterista läpi ja huiviin on mun juttu.

Jaa viesti

Minäkään en suosi perseitä. Vaan hiprakassa kiva heilua, kesäisin varsinkin ilman paitaa tai lomareissuilla palmujen alla tai terassilla tai firman juhlissa ;D Punaviini oiva aine ja täysin riittävä. Myös lonkero maistuu minulle.

Jaa viesti

Minäkään en suosi perseitä. Vaan hiprakassa kiva heilua, kesäisin varsinkin ilman paitaa tai lomareissuilla palmujen alla tai terassilla tai firman juhlissa ;D Punaviini oiva aine ja täysin riittävä. Myös lonkero maistuu minulle.

Tää olis sit hyvä osoite Japelle, palmut on lavojen päällä kesällä ulkona ja hinnat suht edulliset, jos turistirysään ei mene.

Jaa viesti