Jump to content

Recommended Posts

Vinyylipyöritin tuli korvattua CD:llä 80-90 -luvun taitteessa, mutta pitkällisen kuumotuksen jälkeen tuli muutama viikko sitten moinen taas hommattua.

Kovasti harrastaja toverit ovat vuosien saatossa kehuneet vinyyliäänen luonnollisuutta yms. CD:seen verrattuna, joten pettymys oli kyllä, kun ei tuo pääse kyllä millään osa-alueella lähellekään CD:tä. Täytyy nyt vielä vaihtaa siihen uusi äänirasia, ennen kuin luovuttaa.

Minäkin hommasin tecniksin pyörittimen ja siihen huippuhyvän rasian.

Ihan muvasti kuuluu levyt,mulla tallessa kaikki 1980-luvulla ostamani levyt

Talvella hommaan vielä putkivahvistimen joka on pelkästään vinyylisoittimelle :cool:

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Guest Make72

^Minä siirryin putkivahvistimiin jo vuosia sitten, eikä tulis enää mieleenkään siirtyä takaisin trankkupeleihin. Kyllä se "putkiääni" on vaan sen verran parempi :cool:

attachment.php?attachmentid=118853&d=1538833592&thumb=1

Levyjä löytyy tällä hetkellä kokonaiset seitsemän kappaletta! :))

Jos vinyyliharrastus tästä lähtee liikkeelle, niin levyihin saa kyllä eräänkin euron vielä uppoamaan!

Ekoiksi levyiksi ostin lähinnä vanhoja ja vähän uudempia klassikoita, jotta pääsi ääntä vertaamaan CD:seen. Esim: ZZTOP, J.J. Cale, Nirvana yms...

Jaa viesti

^Minä siirryin putkivahvistimiin jo vuosia sitten, eikä tulis enää mieleenkään siirtyä takaisin trankkupeleihin. Kyllä se "putkiääni" on vaan sen verran parempi :cool:

attachment.php?attachmentid=118853&d=1538833592&thumb=1

Levyjä löytyy tällä hetkellä kokonaiset seitsemän kappaletta! :))

Jos vinyyliharrastus tästä lähtee liikkeelle, niin levyihin saa kyllä eräänkin euron vielä uppoamaan!

Ekoiksi levyiksi ostin lähinnä vanhoja ja vähän uudempia klassikoita, jotta pääsi ääntä vertaamaan CD:seen. Esim: ZZTOP, J.J. Cale, Nirvana yms...

No juu,teen itse koko vahvarin.

Riaa-korjain putkilla ja etuvahvari myös.

Päätteeksi tulevat nämä:

http://audiovideo.fi/opas/rakennusohje-hypex-ucd400hg-hxr-spms1200a400-ja-ucd180hg-smps400a180-paatevahvistimet

Eli täysin oma innovaatio tulee :))

Ties missä mielentilassa kirjoittelen

Jaa viesti

Guest Make72
No juu,teen itse koko vahvarin.

Riaa-korjain putkilla ja etuvahvari myös.

Päätteeksi tulevat nämä:

http://audiovideo.fi/opas/rakennusohje-hypex-ucd400hg-hxr-spms1200a400-ja-ucd180hg-smps400a180-paatevahvistimet

Eli täysin oma innovaatio tulee :))

Joku aika sitten oli mulla testissä nuo Hypex:n 400:set joita käskytin tuolla putkietusellani.

Hyvät ovat kyllä päätteet, mutta eivät aivan niin hyvät, että olisivat putkosen korvanneet :))

Mihinkähän mun edellisen postauksen kuva hävis?

Jaa viesti