Jump to content

propower

voimanostaja treenaa! rawina ja varusteilla!!

Recommended Posts

Paljonkohan 300kg RAW veto vaatii elopainoo ehkä sellasen vähintään 100kg-150kg?

Se on ihan sairas rauta. En varmaan ikinä ota sitä edes polvilta. Tai jos joskus polvilta saan niin olen ihan vitun tyytyväinen. Siinä onkin tavotetta loppu elämäs.:lol:

Jaa viesti

Olen nähnyt alle 80kg ukon vetävän 300kg salilla raakana ja sumovetona. Tyypillä uskomattomat välitykset ja tekniikka. Niin ja satavarmasti oli natu, oli vaan lahjoja vetämiseen, muut tulokset oliki paskoja.

Jaa viesti

Olen nähnyt alle 80kg ukon vetävän 300kg salilla raakana ja sumovetona. Tyypillä uskomattomat välitykset ja tekniikka. Niin ja satavarmasti oli natu, oli vaan lahjoja vetämiseen, muut tulokset oliki paskoja.

kaikki jutut vaikuttaa nuorimmat mikä tiedä joka on vetänyt 300 on 17v pojalla sit penkki siinä 202,5 : D suomalainen painoa sillä hetkellä 137kg

sit yks toinen 20v 340 vetänyt ipf nostaja paris videoissa oli ipf natural :D :D mut LAHJOJA PITÄÄ OLLA

livenä kovin veto mitä olen nähnyt ollut samassa kuvassa konstanin 400kilon veto ilman vyötä

Jaa viesti

Moro,entiedä ootko vastannut mut pariin priva viestiin tässä parina kuluneena päivänä,mulle on tullut vaan ne omat vastaukset takasin...

Jos oot saanu mun viestit niin vastaa vaikka tonne mun päivyriin jos sais näkymään ne

HuhHahHei ja pulloa rommi!

Jaa viesti

sit yks toinen 20v 340 vetänyt ipf nostaja paris videoissa oli ipf natural :D :D

Kyllä mä oon natu. Ymmärrän kyllä jos sun on vaikea uskoa sitä.:) En pidä testiliitossa roinaajia yhtään minään. Pro-puolella ok. Sääntöjen mukaan on pelattava.

Jaa viesti

hyvä ) lahjoja pitää olla jos tuolaisia rautoja vetää se ihan selvä asia tiedät sen itsekin!! vaikuttaa siihen jos raw kyykky on 250+ veto siellä 300 päällä ollaa aina

Jaa viesti

hei neuvonen. miks sun raw tulokset on samaa luokkaa kun 60-70 kilosilla ipf nostajilla?

Eikös neuvonen ole aika nuori kaveri. Vois olla yksi syy.

Vatasen massoihin.

Jaa viesti