Jump to content

Guest Make72

muka suvaitsevaisuuden seuraukset

Recommended Posts

10v pikkutyttö pahoinpidelty vantaalla, joutui sairaalaan.

Tekijöinä vanhemmat tytöt jotka ensin kysyneet uskonnosta.

Iltalehdessä juttu.

Nettijuttujen perusteella muslimit oli hakanneet vääräuskoisen..:curs:

Tää ei mennyt ihan näin.

Iltalehdes oli tarkempi juttu ni tytön äiti ulkomainen ja isä suomalainen.

Tytöltä kysytty oletko muslimi.

Tästä eteenpäin vähän auki että oliko pahoinpidelty koska ei ollut vaiko oli.

Pahoinpitelijöinä ulkomaisia ja suomalaisia.

Ikävä juttu, oli miten oli.

Jaa viesti

Tulee piste jolloin menettää uskonsa ihmisiin ja perkele, se piste tuli nyt. Mä olen sentään solidaarinen ihminen, elä ja anna elää, on okei olla gei ja muuta mutta idiotismiin ei ole lääkettä.

https://summit.news/2019/04/07/leftist-celebrates-gender-transition-of-his-4-year-old-son/

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Tulee piste jolloin menettää uskonsa ihmisiin ja perkele, se piste tuli nyt. Mä olen sentään solidaarinen ihminen, elä ja anna elää, on okei olla gei ja muuta mutta idiotismiin ei ole lääkettä.

https://summit.news/2019/04/07/leftist-celebrates-gender-transition-of-his-4-year-old-son/

Pidin 7-vuotiaana muumipapasta ja voitin jopa Helsingin osakepankin muumi piiruskilpailun, olen ikuisesti katkera vanhemmilleni, etteivät he silloin vahtaneet identiteettiäni muumiksi, jolla tosin ei edes ole vehkeitä.

Jaa viesti

Guest Make72
Dokumentti kertoo totuuden mamutuksesta ja mitä tekee yle, uhkaa rahojen takaisin perinnällä tai vaatii, että heidän leikkaaja pääsee tekemään siitä oman version. Muun muassa islamin uskosta luopuneiden vainoaminen kuitattiin aivan höpö höpö puheina ylen toimesta:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dad2d74e-b64c-4fa9-8811-aa69e5821582

"Elokuvassa esiintyvä somalitaustainen, Ruotsissa asuva Mona Walter elää salatussa osoitteessa, koska on luopunut islamista ja on kertonut mitä hänelle on ruotsalaisessa moskeijassa opetettu. Hänen henkeään on uhattu tämän vuoksi. Yle kommentoi Mona Walterin puheita raakaleikkausvaiheessa: "ilmeisesti somalitaustainen nainen puhuu levottomia" ja minun "tulisi leikata islamofobihöpötykset" pois."

YLE:lle totuus islamista on levotonta höpötystä :hmm:

Jokainen voi ihan itse miettiä onko näin.

https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=11&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiAm6uN78fhAhWjtIsKHV8HCgQQFjAKegQIARAB&url=https%3A%2F%2Fbeta.oikeamedia.com%2Fo1-64912%2F&usg=AOvVaw3K0PvkGGGEzdBaRjDljj8p

Jaa viesti

Suomeen on tulossa kolmas “sukupuoli” – jo 500 kansanedustajaehdokasta haluaa toteuttaa sateenkaarioikeudet 10/04/2019

Suomeen vaaditaan kolmatta sukupuolimerkintää.

Ihmisoikeusjärjestö Seta on tiedottanut että se vaatii Suomeen kolmatta juridista sukupuolimerkintää. Näin ollen nais-mies-jaon ulkopuolelle jäävät ihmiset olisivat saamassa oikeudellisen tunnustuksen.

Kolmatta sukupuolivaihtoehtoa vaatii 483 kansanedustajaehdokasta eri puolueista.

Ehdokkaat ovat sitoutuneet edistämään sateenkaari-ihmisten ihmisoikeuksia ja yhdenvertaisuutta eduskunnassa sekä poistamaan heihin kohdistuvaa syrjintää ja vihapuhetta.

Kolmas merkintä perustuisi itsemäärittelyyn.

Setan tavoittelemassa mallissa kolmas merkintä perustuu itsemäärittelyyn. Tämä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että intersukupuoliselle lapsille ei anneta kolmatta juridista merkintää automaattisesti.

Kolmas juridinen sukupuolimerkintä on käytössä jo muun muassa Intiassa, Australiassa, Norjassa, Saksassa, Maltalla ja osissa Pohjois-Amerikkaa. Passeissa se näkyy esimerkiksi merkintänä X.

Jaa viesti

Amekikkalainen versio Geurtin "omakylästä"

Presidentti Trunp lupaa sitä mitä huudatte , saatte sen.

Voin roudata kaikki maahantulihat teidän hienoihin kaupunkiinne ja lähiöihinne.

Jaa viesti

Guest Make72
Tää oli tän vuoden kovin läppä! :tsemppiä:

Parhaat läpät perustuvat totuuteen! :tsemppiä:

Jaa viesti

Parhaat läpät perustuvat totuuteen! :tsemppiä:
Todellakin. Kohta paljastuu ennakkoäänet

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Guest Make72

Tiina Wiik:

Tanskassa nationalistipoliitikko Rasmus Paludan kopitteli koraanilla kaverinsa kanssa. Mamut suuttuivat ja pistivät kaupunginosan palamaan. Yle saa siitä aikaan valeuutisen, jonka mukaan maahanmuuton vastustajat mellakoivat. Päivitetyssä versiossakin syytetään nationalisteja mellakan aiheuttamisesta ja paheksutaan provokaatiota.

Miettikääpä hetki, jos vaikka uskontovastaiset kopittelisivat Raamatulla ja paikalliset kristityt reagoisivat väkivaltaisin mellakoin. Sanoisiko Ylen suvakkitoimittajat, että noh, ei pidä mennä provosoimaan tuollain?

"Miten tehdään valeuutinen: Kööpenhaminan mellakat ja YLE"

https://pt-media.org/2019/04/15/miten-tehdaan-valeuutinen-koopenhaminan-mellakat-ja-yle/?fbclid=IwAR3Yh62fY4u0dvJeFKs7svibVp9fSGzmcfp95pXWHLFbOZyXJdJM3K1DK-s

Jaa viesti

Aion vastatoimenpiteenä Kööpenhaminan tulkintaan suorittaa kenenkään muun kuin itseni näkemättä pyhien kirjojen häpäisy iltaman. Onko tällöin siis häpäisty mitään pyhää, koska en itse usko ko. kirjojen pyhyyteen eikä kukaan niihin uskova ollut havaitsemassa kyseisessä tapahtumahorisontissa?

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Guest Make72

Ens kesästä on tulossa varsin mielenkiintoinen! Ensinnäkin matujen raiskausaalto nousee huimiin lukuihin.

Toisekseen joku on saattanut jo vähän ihmetelläkin, kun matuja on tänä vuonna tullut koko eurooppaan todella vähän, mutta huoli pois ei se matuaalto ole loppumassa!

Afrikan mantereella olevat "pakolais"leirit ovat olleet jo pitkään aivan ääriään myöten täynnä.

Euroopan ulkorajojen valvonta on tällä hetkellä huomattavasti tiukempaa, hetken aikaa...

Eli toukokuun lopussa olevien EU vaalien takia eurooppaan ei ole päästetty paljoa matuja, jotta voidaan sanoa, ettei ole enää matu ongelmaa, etteivät kansallismieliset saisi kannatusta enää enempää kasvatettua. Mutta heti vaalien jälkeen tulvaportit aukaistaan, ja alkaa hurja matuaalto vyörymään eurooppaan.

Jaa viesti

Empä usko että rinne edes oikeesti ajattelee noin.

Kauniita sanoja joilla itse hyötyy.

Toi että suomen tilanne ei ole sama kun ruotsissa ja samaan aikaan haluaa kuitenkin tehdä siitä samanlaisen. Puhuu ristiin.

Jaa viesti