Jump to content

Guest Latkis

Mika Nyyssölä

Recommended Posts

Nyysolan habaakin on ehkä hieman kuvakäsitelty. Jossain lähteessä oli että miehellä olis vaan 45cm hauis, näyttää isomalta. Podella 48cm, ehkei ne Poden tyylit tehdä hauiskääntöa ja ranskalaista ole ihan huonoja ideoita.:hmm:

Jaa viesti

Nyysolan habaakin on ehkä hieman kuvakäsitelty. Jossain lähteessä oli että miehellä olis vaan 45cm hauis, näyttää isomalta. Podella 48cm, ehkei ne Poden tyylit tehdä hauiskääntöa ja ranskalaista ole ihan huonoja ideoita.:hmm:

Kossi, voin kertoa useaan kertaan Nyyssölän livenä nähneenä että ei ole habaa tarvinnut kuvakäsitellä. Podea taas en ole livenä nähnyt, mutta kuvien ja noiden treenivideoiden perusteella sanoisin että tuossa 48cm:ssä on käytetty jonkinlaista haavekuvakäsittelyä.

Blogi, jossa kovaa treeniä, paljasta pintaa, sekä kaikkea turhaa ja ehkä vielä turhempaa

Jaa viesti

Sota on syttymässä naapurifoorumilla! Mika heitti uuden treenivideon juutuuppiin, eli leikkamatonta matskua treeni alusta loppuun:

Tänään pakkikselle tuli yksi kriittinen katsojakommentti: "Nyt kyllä Mika kukaan ei usko enää kun sanot, että treenaat kovaa ja itseäsi säälimättä tai kuinka ankaraa ja raakaa tuo bodilaiffi on on. Parin minuutin palautuksilla 70 kilolla alataljaa ja ukko sanoo, että "kova intensiteetti" Suutut varmaan tästä, mutta syöt kuin pikkulapsi ja treenaat kuin pikkutyttö, mutta silti olet yksi Suomen menestyneimpiä kehonrakentajia, kannattaisikohan laittaa oikeasti ne hippulat vinkumaan vielä kun aikaakin on?" © Hanska-Jone

Nyt jätkät popparit esiin!

Mitäs mieltä kundit on Nyyzziksen treenaamisesta?

Treeniblogi: http://raudanluja.blogspot.fi/

Treenipäivyri(t): http://www.muskleforum.com/showthread.php?7281-Murkulan-vippailua - Kovat otteet, rento meno.

Jaa viesti

Guest vierailijan viesti

Ilman Miken ruoskaa suht lepsua perustreeniä mitä nähny kun Meijerillä käynyt. Mut on huomattava se, että kun treenikokemusta on paljon niin ulkopuolisen vaikea sanoa paljoa treenistä, samoilla liikemäärillä pystyy kokenut hermottamaan lihat paljon tehokkaammin kuin vähemmän kokenut ja se voi näyttää ulkoapäin suht lepsulta vaikka todellisuudessa jokaainoa lihassolu olisi saatu hermotettua ja ylikuormitettua.

Itsellä ainakin se, että en juuri voisi intensiteettiä nostaa tästä mikä on koska olen juuri optimialueelle pyrkinytkin treenin ja palautumisen suhteen. Jos lisäisin vaikka erikoistekniikoilla rääkkiä tästä niin en ehtisi palautua seuraaviin treeneihin. Hermosto menisi pikkuhiljaa ihan tukkoon. Toki lisään intensiteettiä asteittain pitkässä juoksussa, mut 2. sääntöä pätee yhä:

1. No Pain, No Gain

2. No Brain, No Gain, Only Pain

Mulla tosin treenikokemusta nyt vaan 3 vuotta ja 10v sitten 5 vuotta.

Jaa viesti

Veikkaan ettei tuu enää Mikalta yhtään videoo ton jälkeen..

Tuskin Mika enää pyrkii kasvattaa sarjapainoja vaan hakee oikeaa tuntumaan treeniin, ihanku se tossa videolla selitti. Hanska-Jone kattellu ilman ääniä ton videon.

Muokattu: , käyttäjä: Tukezu

Mitä tahansa osaatkin, jossain joku 4-vuotias aasialainen osaa sen paremmin kuin sinä.

Jaa viesti

Guest vierailijan viesti

Se pisti silmään kesällä kun kävin Meijerillä niin SM Overall tuli samaan aikaan ovesta ruoholahden kauppakeskuksesta ulos ja laitto suoraan tupakiksi ovella. Mietin sillo että mitenhän kova toi Nyyssis olis jos optimoisi kaiken, hapenottokyvynkin. Taitaa olla nykyisin siirtyny sähköröökiin tosin.

Lahjakkaat ei välttämättä aina ymmärrä täysin omaa lahjakkuuttaan ja hukkaa siitä osan tekemällä joitain osa-alueita huonommin kun 'ei-niin-lahjakkas' jonka on käännettävä joka kivi saadakseen edes jotain kehitystä aikaan.

Jaa viesti

Sota on syttymässä naapurifoorumilla! Mika heitti uuden treenivideon juutuuppiin, eli leikkamatonta matskua treeni alusta loppuun:

Tänään pakkikselle tuli yksi kriittinen katsojakommentti: "Nyt kyllä Mika kukaan ei usko enää kun sanot, että treenaat kovaa ja itseäsi säälimättä tai kuinka ankaraa ja raakaa tuo bodilaiffi on on. Parin minuutin palautuksilla 70 kilolla alataljaa ja ukko sanoo, että "kova intensiteetti" Suutut varmaan tästä, mutta syöt kuin pikkulapsi ja treenaat kuin pikkutyttö, mutta silti olet yksi Suomen menestyneimpiä kehonrakentajia, kannattaisikohan laittaa oikeasti ne hippulat vinkumaan vielä kun aikaakin on?" © Hanska-Jone

Nyt jätkät popparit esiin!

Mitäs mieltä kundit on Nyyzziksen treenaamisesta?

Joo mitä mieltä siitä voi olla kun perusterve mies tekee mavea samalla painolla kuin penkkiä ja sit latseja jolloin murto-osa painolla penaan nähden.

Pena siis tosi kova noin snadille kundille, ei siinä mitään, mut melkonen epätasapaino sit noissa muissa.

Bodaus ei tietty on voimalaji, mut kyl ne voimat käsikädessä sen massan kanssa kulkee.

Jaa viesti

Latsit oli varmaan ihan loppu jo ku teki niitä ja tuntui et haki jotenkin vaan ärsykettä niille. Pakko olla kovassa kunnossa jos penakin on kova, kyllä mulla ainakin vaikka ei kulmasoutua tekia ja penaa vääntää niin pysyy aika hyvin kulmasoudun painot isoissa.

Hyvä että tekee videoita, tämä oli tällainen ja katsotaan mitä keksii seuraavaks. Eihä kaveri pelkästään noilla liikkeillä isoks ole itseään saanut joten vasta-alkajat ottakaahan iisisti :mrgreen:

Jaa viesti

Vaikka tekee alataljaa 70 kilolla, niin ei silti montaa kovemmannäköistä selkää Suomesta löydy.

Mieti millanen olis jos voimat riittäis ultrapuhtaisiin soutuihin 170 kilolla.

Yleensä samalla tasolla noi pena ja soutu heijaamatta on ollu, kun tasapainoisesti treenaa.

Mun mielestä Nyysölältä puuttuu 20-30kg massaa, että mielyttäis silmää niinku kv huiput.

Jaa viesti

Guest Make72
Mieti millanen olis jos voimat riittäis ultrapuhtaisiin soutuihin 170 kilolla.

Yleensä samalla tasolla noi pena ja soutu heijaamatta on ollu, kun tasapainoisesti treenaa.

Mun mielestä Nyysölältä puuttuu 20-30kg massaa, että mielyttäis silmää niinku kv huiput.

Eihän priestilläkään käsittääkseni ollut kisapaino kuin jossain 90kg hujakoilla, ei taida olla mikalla kisapaino nykyään paljoakaan alle 80kg, joten :hmm:

Minunkin mielestä nuo latsit on pienet ja heikon näköiset :nice:

selk%C3%A4pumpa.jpg

Jaa viesti

Varmasti olisi kovempi, jos tekisi kaiken viimeisen päälle ja ei dokaisi eikä polttaisi körssiä. Pakko silti arvostaa sitä, että kundi osaa nauttia muustakin elämästä kuin bodauksesta ja on silti Suomen mittapuulla aika suvereeni kehonrakentaja.

Jaa viesti

Priest tais olla enempi syntholia kuin lihasta.

Nyysiksellä kuitenkin raakaa voimaa - penkki paljastaa - selästä puuttuu paljon / tekniikat myös nelijakosen heijareita, silti minipainot.

Rakenne hyvä selässä = leveä hartia luusto -> auttaa ulkonäössä.

Jaa viesti

Varmasti olisi kovempi, jos tekisi kaiken viimeisen päälle ja ei dokaisi eikä polttaisi körssiä. Pakko silti arvostaa sitä, että kundi osaa nauttia muustakin elämästä kuin bodauksesta ja on silti Suomen mittapuulla aika suvereeni kehonrakentaja.

Joo no se pistää silmään, että on ympäri vuoden suht kireenä kehon rasvoiltaan, nesteitä saakin sit olla.

Joko hyvät geenit tai tarkka ruokavalio bulkillakin.

Lähinnä mua huvitti ne otsikot aikoinaan - kova selkätreeni tms

Jaa viesti

Ohan se reeni varmaa lepsumpaa ku esim. vileniuksella. Nyyssölä vain 160cm, niin näyttää paksulta. Mut onhan sillä lihaa ja voimaaki. Ja kuten vilenius sanoi, että voima on 1/50 tekijästä kehonrakennukses. Pysyy ainaki paikat ehjänä ku ei revi liikaa isolla romulla.

Jaa viesti

Itse en lähtisi arvostelemaan Nyyssölän treenaamista, en koe että mulla siihen olis minkäänlaista meriittiä vaikka itse tekisin jonkin asian eri tavalla. Toki ne, jotka uskovat tietävänsä / osaavansa asiat paremmin kuin Suomen tämän hetken kevyesti lahjakkain amatöörikehonrakentaja, voivat niin tehdä. Itse ehkä kuitenkin luotan siihen että Mika itse tietää parhaiten millainen treeni toimii juuri hänellä parhaiten tai millä painoilla sitä alataljaa kannattaa kiskoa...

Mutta ainahan on näitä jotka tietävät ja osaavat kaiken paremmin kuin muut...

Blogi, jossa kovaa treeniä, paljasta pintaa, sekä kaikkea turhaa ja ehkä vielä turhempaa

Jaa viesti

Guest vierailijan viesti

Mulla pointti oli että mitenköhän hyvä olis sitten jos optimoisi ihan kaiken viimesen päälle. Nyyssölä erittäin lahjakas ja siksi ei välttämättä käännä joka kiveä kehitystä saadakseen kun tulee helpomminkin. Kyllä mun mielestä voi mielipiteensä sanoa jos kerta on laittanut treenivideoitaan yleiseen jakoon. Eri asia onko ne mielipiteet sitten mitenkään valideja.

ei kukaan saa olla arvostelun yläpuolella paitsi Kekkonen.

Jaa viesti

En kohdistanut tuota erityisesti sulle Poppis. Tottakai jos laittaa treenivideon yleiseen jakoon, saa odottaa myös kommentteja siihen liittyen. Mielipiteen voi toki sanoa, mutta se että lähdetään neuvomaan niinkin kovassa kunnossa olevaa kundia kuin Mika, miten kuuluisi treenata on hiukan eri asia...

Ja varmaankin elämällä bodymunkin elämää, kehitys olisi parempaa, mutta...

Jaa viesti

Guest Make72
Itse en lähtisi arvostelemaan Nyyssölän treenaamista, en koe että mulla siihen olis minkäänlaista meriittiä vaikka itse tekisin jonkin asian eri tavalla. Toki ne, jotka uskovat tietävänsä / osaavansa asiat paremmin kuin Suomen tämän hetken kevyesti lahjakkain amatöörikehonrakentaja, voivat niin tehdä. Itse ehkä kuitenkin luotan siihen että Mika itse tietää parhaiten millainen treeni toimii juuri hänellä parhaiten tai millä painoilla sitä alataljaa kannattaa kiskoa...

Mutta ainahan on näitä jotka tietävät ja osaavat kaiken paremmin kuin muut...

Musu, tänne tarvitaan se "tykkää" -nappi! Tosiaankin samaa mieltä metskun kanssa, ja eiköhän mika ole tässä vuosien varrella löytänyt ne hänelle itselle parhaiten sopivat treenityylit, ainakin lihaskasvun määrästä päätellen :tsemppiä:

Jaa viesti

Musu, tänne tarvitaan se "tykkää" -nappi! Tosiaankin samaa mieltä metskun kanssa, ja eiköhän mika ole tässä vuosien varrella löytänyt ne hänelle itselle parhaiten sopivat treenityylit, ainakin lihaskasvun määrästä päätellen :tsemppiä:

Foorumin sisäinen Tykkää-nappi on kyllä tulossa ja muitakin uudistuksia. Vbulletin5 on markkinoilla ja siinä on mm. toi kyseinen toiminto vakiona.

Vbulletin5 ei ole vielä täydellinen ja sitä pitää tarkkailla, tuleeko siitä valmista...jos ei tule niin sitten se asennetaan tälle neloselle...

Vbulletin vitosessa ei ole vielä esim. chattiä, artikkelit sivua ja muitakin bugeja siellä täällä.

Tässä on nyt muutamia kehitys hommia ja neuvotteluita menossa foorumiin liittyen.

Jaa viesti

En kohdistanut tuota erityisesti sulle Poppis. Tottakai jos laittaa treenivideon yleiseen jakoon, saa odottaa myös kommentteja siihen liittyen. Mielipiteen voi toki sanoa, mutta se että lähdetään neuvomaan niinkin kovassa kunnossa olevaa kundia kuin Mika, miten kuuluisi treenata on hiukan eri asia...

Ja varmaankin elämällä bodymunkin elämää, kehitys olisi parempaa, mutta...

Se että sytyttää röökin, niin pitää sitä ny stna elämästä nauttiaki. Eikä elä niinku laatikos vaikka bodaaki. Ehkä mikan selkä olis pienempi kuin nyt, jos riuhtoisi vaan isompaa rautaa kuten täälä ehdotetaan? Ken tietää :smoke: Eiköhä mies vedä välis isoaki romua selälle, kaikki ei vaan näy tänne forumille asti.

Jaa viesti