Jump to content

Recommended Posts

Platz aika lyhyt, liian paksut jalat muuhun kroppaan nähden.

Sillon kun kilpaili, ne katsoi siihen aikaan estetiikkaa.

Olin Meccassa treenaamassa samaan aikaan ukot, Tomppa muun muassa, treenasivat ja valmistautuivat -80 Mr.Olympiaan. Omiiin silmin katsottuna Tomppa ei ollut vakuuttava. Epäsuhtainen pikku-ukko, jolla vähän liian isot jalat. Jalkojahan silloinkin treenasi, mutta nyt tiedä olivatko ne niin kovat, mitä kuvista voisi päätellä? Näin myös Tompan kun veti Hesssa seminaarin. Miellyttävä mies, mutta edelleenkin pikku-ukko, jolla perässä laahaava ylävartalo. Coleman oli kuitenkin aivan omaa luokkaansa. Valtavat reidet, kuten myös koko muukin keho. Isoksi mieheksi Coleman oli myös huomattavan esteettinen. Coleman on on vieläkin The King!

Jaa viesti

Olin Meccassa treenaamassa samaan aikaan ukot, Tomppa muun muassa, treenasivat ja valmistautuivat -80 Mr.Olympiaan. Omiiin silmin katsottuna Tomppa ei ollut vakuuttava. Epäsuhtainen pikku-ukko, jolla vähän liian isot jalat. Jalkojahan silloinkin treenasi, mutta nyt tiedä olivatko ne niin kovat, mitä kuvista voisi päätellä? Näin myös Tompan kun veti Hesssa seminaarin. Miellyttävä mies, mutta edelleenkin pikku-ukko, jolla perässä laahaava ylävartalo. Coleman oli kuitenkin aivan omaa luokkaansa. Valtavat reidet, kuten myös koko muukin keho. Isoksi mieheksi Coleman oli myös huomattavan esteettinen. Coleman on on vieläkin The King!

Juu, 16-vuotias colemani siellä oli valmistautumassa -80 Mr. Olympiaan. Oli ihan omaa luokkaansa jo silloin.

Jep jep...

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Ronnie on vissiin mennyt leikkauksen jälkeen treenaamaan liian kovaa ja paskonut koko leikkausen, eikä hän pysty nyt edes kävelemään. :Pentti Hilkuri:

HAHAHA! :curs:

Jaa viesti

Juu, 16-vuotias colemani siellä oli valmistautumassa -80 Mr. Olympiaan. Oli ihan omaa luokkaansa jo silloin.

Jep jep...

Hyvä kun huomasit. Virhe on minun, kun en selvästi erottanut kahta eri ajanjaksoa toisistaan. Viittasin tuossa siis Platziin ja muihin siellä treenanneisiin 1980 Mr.Olympia ukkoihin. Coleman on tosiaan eri aikakauden miehiä.

Jaa viesti

Netflixissä nyt dokumentti Ronniesta.

Käy ehkä vähän sääliksi missä jamassa Ron on nyt. Mutta, eli leijonana monta vuotta ja tuli legendaksi!

Hyvä dokkari.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

Joo.

Omaan silmään samanaikakauden bodarit useimmat oli paljon tyylikkäämpiä.

Jaloissa lihaksia mutta sopusuhtaisesti.

Colemanin vertaista ei mun mielestä ole tänäpäivänäkään, kapea vartalo ja täysin symmetrinen kroppa.

Menny bodaus huonompaan suuntaan.

Jaa viesti

Netflixissä nyt dokumentti Ronniesta.

Käy ehkä vähän sääliksi missä jamassa Ron on nyt. Mutta, eli leijonana monta vuotta ja tuli legendaksi!

Hyvä dokkari.

Toisaalta, oma firma millä menee erittäin hyvin ja alla rolls royce.

Vois olla huonomminkin asiat.

Jotenkin miellyttävä kuva jäi dokkarista ronniesta, varmaan aina ollut tommonen.

Jaa viesti

Toisaalta, oma firma millä menee erittäin hyvin ja alla rolls royce.

Vois olla huonomminkin asiat.

Jotenkin miellyttävä kuva jäi dokkarista ronniesta, varmaan aina ollut tommonen.

Juu. Mä oon aina pitänyt Ronnieta vähän simppelinä mutta kaverillahan on tutkinto kirjanpidosta ja muutenkin oli koulussa luokan fiksuimpia.

Ihan vitun kova ukko vieläkin, menee 6 kertaa viikossa salille 4:30 aamulla ja kulkee keppien kanssa. Hatunnoston paikka.

En spoilaa enempää, suosittelen jokaiselle, on todella inhimillinen katsaus legendan elämään.

Lähetetty minun MotoG3 laitteesta Tapatalkilla.

Jaa viesti

minä ainakin taputan selkään silloin kun toinen menestyy omassa jutussaan niin osoitan sillä ihailua ja arvostusta.

ja colemanilla ei nyt kovin hyvin näytä menevän niin miksi menisin taputtamaan että "hyvä kun et enää kävele" :vastis:

Jaa viesti