Jump to content

Recommended Posts

Laitetaas tälle tuotteelle ihan oma ketju tähän.

testforce2nutritionfacts.gif

Tuollaisen arvion kirjoitti eräs nimimerkki kyseisestä tuotteesta.

TESTFORCE2

Ehkä sellaiseen kylmän analyyttiseen arviointiin ei yhden viikon kokeilulla vielä pääse, jos muutoinkaan, mutta havaitsemiani asioita liittyen tuotteeseen.

+paremmat yöunet

+reeneissä raudat lähti nousuun (oli vähän nihkeä kausimenossa jo useampi viikko,mikä minulle harvinaista)

+pari kk:ta kroonistunut selkäkipu helpotti melkeinpä kokonaan(yhdistän tämänkin tuotteeseen,nivelet ei muutenkaan rutise samoin,nestettä kerää?)

+yleismieliala parempi,jopa kepeä.

+palautuminen nopeampaa

-hinta on kyllä aika kova

-voikohan tätä oikeesti vetää 12kk vuodessa?

Olen valmis tarkentamaan arviota jos muuta huomaan. Olen kokeillut aiemmin Massin daa:ta ja se oli hyöty=v0. Ainakin suosittelen kokeileen kaikkia niitä joilla ei perus daa tunnu toimivan. TAi sama se mulle,syökää mitä haluatte, mutta taitaapi minulle jäädä käyttöön hinnasta huolimatta..

E-Pharm TestForce Water Solubility

Kaikki kokemukset ko. tuotteesta on toivottuja tähän ketjuun.

- Onko missään tutkimuksissa tai kenenkään kokemuksissa ilmennyt mitään negatiivisia sivuvaikutuksia?

- Sitte vähän rautamääriä, ku puhutaan että salilla liikku paremmin rauta jne...

Jaa viesti

En ois kyllä uskonu että omat selkävaivat selättys tolla...vaikka sen verran oudompia oli kivut normaaliin tuttuihin ongelmiin verrattuna,että epäilinkin nopean painonpudotuksen vieneen nesteet pois nikamista/nivelistä..polvien kova rutina kyykätessä vahvisti ajatusta entisestään..

No eilen kyykkäilin pitkästä pitkästä aikaa niin syvästä kuin pääsin ilman mitn ongelmia/isompaa rutinaa. Tukivyöt olen myös jättänyt periaatepäätöksellä pois jo aiemmin.

mikä ei tapa sattuu vaan saatanasti

Jaa viesti

- Minä haluaisin joltain kuulla, että onko missään tutkimuksissa tai kenenkään kokemuksissa ilmennyt mitään negatiivisia sivuvaikutuksia?

- Sitte vähän rautamääriä, ku puhutaan että salilla liikku paremmin rauta jne...

Enpä o huomannu mitn negatiivista minä ainakaan...Välillä palaa nalli vähän herkemmin,en tiä liittyykö tuohon ny mitenkään :hmm:

Raudoista...No ei tässä mitn supermiehiä olla,käyttäjäkuvasta saa jonkin käsityksen hepusta,mikkihiiri 178cm/81-82kg..

Selkä kun vaivas ni tehny jaloille lähinnä puolikyykkyä ja askelkyykkyä.Askelkyykystä vois sanoo et puhdas toisto 5+5kpl per jalka meni 90kg,epäpuhtaasti 100kg,viikon käytön T2 jälkeen nousi puhtaasti 110kg.

Sotilaspenkissä oli todella kuivakausi menossa,ei meinannu enää oikein puhasta 2:sta saaha 120kg:llä,eilen meni 130kg ilman varmistajaa, vaikka lähtö kusi ihan täysin,meinasin tippua penkiltä ja olin varma ettei nouse,mutta tuli kuitenkin:mrgreen:.Luulen että sotilaspenkis 135kg menis varmaan ehkä nyt,kapees penkis 10kg enempi.Kuukauden sisään tarkotus ottaa 140/150 ja keväällä 10-15kg enempi,oman painon nousematta,se tässä se vaikea osuus on..

Luulen et noi kehityshypyt ylöspäin liittyy ehkä enempi hermoston parempaan palautumiseen, kun mihkään testotasojen nousuun,oisko ollu vähän ylirasitusta tai jotain..Oli kuivakausi menossa ja tuo ikäänkuin laukas sitten sen odotetun kunnon kukkaan :törkysonni: tai näin sen ainakin itse koen..:smoke:

Mikään lisäravinne ei korvaa kovaa treeniä,tukee kylläkin...

Jaa viesti

Aika rajut on tuon mömmön vaikutukset. Hyvin epäilevästi suhtaudun.

En tiä viittaatko meikäläisen höpinöihin mutta..kun raudoista kysyttiin,jotain kommentoin,tosta saa kyllä ehkä väärän kuvan..Elikä omat rekordit..kapea pena 160kg,sotilaspenkki 145kg viimekeväältä,kyykky 200kg(kauan sitten),tempaus 110kg(muutamavuosi),rinnalleveto 145kg(5v.sitten),niskantakaatyöntö 155kg...

Ennätysraudoissa ei todellakaan olla nyt n.10kg kevyempänä,outoa itselle oli että jatkuvasti progressiivisessa treenissä kehitys pyssää jo tollasissa raudoissa,oliko ylirasitusta tai jotain,mutta pääsin takasin minulle normaalin vauhtiin ehkä tuon tuotteen avittamana,samoin selkävaivat helpotti.

Kyllä mä voin noi ekaan postiin laittamani jutut allekirjottaa edelleen,mutta esimerkiksi papalle vois laittaa, vaikka että kreatiinia kun ekan kerran käytin nousi todelliset maksimit 15kg puolessa vuodessa esim rive,penkki,kyykky,työntö..melkosta mömmöö tuo kreatiini siis...mieskin muuttu muodottamaks sillon:mrgreen:

Jaa viesti

Joo, tuo ihan ok.

Ei voi tätä verrata kreatiiniin joka ehkäpä tutkituin urheiluravinne, terveyden kannalta pyörivät ihan toisissa luokissa. Tarkoitin lähinnä sitä että suhtaudun varautuneesti näihin kemiallisiin yhdisteihin joista ei edes tiedetä mitä sisältävät.

Minulla sellainen periaate ollut, että en tarvitse mitään lisäravinnetta ellen tunnista siihen sisältyviä aineosia, se tässä siis epäilyttää ;)

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti

Tossa sisältö ja mekanismi tiedosssa...sisltää vain kahta vaikuttavaa ainetta, aminohappoja mitkä vaikuttaa samaan (NMDA) mekanismiin. Yksinkertainen ja ehkä siksi toimiva tuote.

Jaa viesti

Joo, tuo ihan ok.

Ei voi tätä verrata kreatiiniin joka ehkäpä tutkituin urheiluravinne, terveyden kannalta pyörivät ihan toisissa luokissa. Tarkoitin lähinnä sitä että suhtaudun varautuneesti näihin kemiallisiin yhdisteihin joista ei edes tiedetä mitä sisältävät.

Minulla sellainen periaate ollut, että en tarvitse mitään lisäravinnetta ellen tunnista siihen sisältyviä aineosia, se tässä siis epäilyttää ;)

Joo laitoin kans krean provo mieles :törkysonni:

Periaatteessa oon kyllä täysin samoilla linjoilla,terveellisyyden rajanvedosta hankalaa tekee mm.se että jossei itse kasvata sapuskaansa todennäkösesti syöt epämääräsiä myrkkyjä kokoajan.

Kemian näkökulmasta kaikkihan on myrkkyä..vaikutukset riippuu vaan annostuksesta.

Joidenkin lääkäreiden mielestä esim. tuo kreatiini on jo sellainen mitä ei tulisi vetää purkista.Voin vain kuvitella mitä he sanoisivat beta-alasta tai sitrulliinimalaatista..

Mun pointti ehkä on että kaikki suhteellista ja rajanveto hankalahkoa.

Itse käytän säännöllisesti vain kreaa,betaa,sitrua,heraa,o3,vitskuja..epäsäännöllisemmin muita..huom..en kiellettyjä aineita..geranium tuotteita testannu,ei toimi minulla,muutoin kuin ruokahalun viejänä..

Käyttämistäni ravinteista en ole haittoja havainnut,en voi tietää todella pitkäaikas yli.20v vaikutuksista..kaikki tässä kuollaan kuitenkin:)

Muokattu: , käyttäjä: Nordic

Jaa viesti

Pari päivää meni joo..

Ja itellä rupes tuntuun näis harrastuksis tosissaan n.viikon jälkeen..Tilasin pari purkkia lisää justiin:tsemppiä:

Jaa viesti

tupla annoksella tuntu oikeesti jossain, mutta sillä normiannoksella tuntuma vaikutuksiin hävis pikkuhiljaa. Sit aina ku lisäs 2x niin tuli selkeesti eroa päivässä parissa. Itellä vaikutukset oli enemmä henkisellä kun fyysisellä puolella näkyvät, mutta erittäin positiivinen tuote ja kaveritkin on tykästyny testattuaan.

Jaa viesti

No yleensä sitä otetaan aamulla ja illalla 2 kauhaa per kerta. Pari päivää menee niin huomaa vaikutuksen.

Joo, kunhan kiusasin. Otin heti kaks kauhaa ja ennen nukkumaan menoa toiset kaks. Ilmoittelen jos tuntuu jotain hassua ja mukavaa.

Jaa viesti

13pv kestää yksi purkki, eli 30+purkkia on menny reilun vuoden aikana.

En mä o sairastanut moniin vuosiin, paitsi vesi valu nenästä 5pv tammikuussa ja sitten sekin parani.

Ihan normaalisti ottaisin kipeänäkin.

Jaa viesti

Kallista hommaa noilla hinnoilla ja noilla annostuksilla. Onko TestForcen hyöty loppujen lopuksi hintansa arvoinen normaalit testotasot omaavalle?

Voin vastata tohon:Ei todellakaan ole

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti

Kallista hommaa noilla hinnoilla ja noilla annostuksilla. Onko TestForcen hyöty loppujen lopuksi hintansa arvoinen normaalit testotasot omaavalle?

Sitähän ei tiedä kun kokeilemalla..

Jaa viesti

Aika kallista kokeilua. Purkki maksaa 41.90€ ja kestää vajaat 2 viikkoa. Oletan, että kehitysmielessä paria kuukautta lyhyemmät kuurit on yksi tyhjän kanssa. Jos sitä sen pari kuukautta käyttäisi ja sinä aikana menisi 4 purkkia, on sen hinta melkein 170 euroa. Jos rahaa riittää, niin mikäs siinä, voisin jopa itsekin ottaa käyttöön, jos voittaisin lotossa, mutta tällä hetkellä en näe sitä järkeväksi. Paitsi tietenkin jos raportoitte jotain uskomatonta kehitystä ja tulokset käytön lopettamisen jälkeen säilyy, niin tietenkin voin kokeilla. Ei kai tuota voi edes dopingiksi laskea vai voiko? Ei taida mikään ainesosa olla edes WADA:n listalla.

Jaa viesti

Joo jokanen tietydti omalla tyylillään, minä laitan ennemmin tuollaset summat perus lisäravinteisiin mm.kreatiini,herat ja tehokkaat palautusvalmisteet ja vaikkapa lihaan ;)

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti