Jump to content

NS300

Vartijat, Järjestyksenvalvojat, portsarit

Recommended Posts

Guest Vierailija

Summaan voi lisätä vielä 500-600 euroa suojaliiveistä. Aika hullua nykypäivänä ilmankaan olla.

Jaa viesti

Kakkosjaksossa ehkä kaikkien aikojen kovin baarista ulosheitto :kahvi:

Henkka toimii pokena, heittää sen roskasakin (Marian ja edun) ulos, kunnon saatesanoin.

Ei mikään näytelty juttu, aidosti siellä kaadutaan jne.

(aivan jakson loppupäässä on sitä ulosheittoa).

http://www.foxplay.fi/sarjat/miksun-baari/jaksot/jakso-2

Hienoa katsottavaa kun tuollainen läski räppikäppi soittaa itse suutaan poiston yhteydessä :hmm: vähemmästäkin provosoituu ihmiset ja tuollainen saa herkästi nyrkistä jos toisestakin.

Summaan voi lisätä vielä 500-600 euroa suojaliiveistä. Aika hullua nykypäivänä ilmankaan olla.

Riippuu paljolti missä työskentelee. Mitään 500-600 euron CPE Diamondin liivejä "jotka pysäyttävät magnum .44 luodin" ei tarvitse yhtään kukaan ovella tai vartijana työskentelevä. Pistosuojaliivillä pärjää helvetin hyvin ja niitä saa paljon halvemmallakin.

Jaa viesti

Riippuu paljolti missä työskentelee. Mitään 500-600 euron CPE Diamondin liivejä "jotka pysäyttävät magnum .44 luodin" ei tarvitse yhtään kukaan ovella tai vartijana työskentelevä.

Ei eletä Comptonissa... vielä.

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Jos pistooli tulee vastaan niin siinä ei liivi paljoa sitä vaaratilannetta vähennä. Pistosuojaliivi suojaa sen mitä Suomessa pitää suojata, eikä rajoita liikkuvuutta toisin kuin esim. tuo CPE:n terminaattoriliivi.

Jaa viesti

Päästääköhän poke sisään baariin jos asusteena on CPE Diamond-liivit? :Pentti Hilkuri:

A small bird will drop frozen dead from a bough

without ever having felt sorry for itself.

I am the master of my fate. I am the captain of my soul.

Jaa viesti

Tampereelle on aina yhtä mukava tulla. Täällä on tietääkseni Suomen ainoa tummaihoinen portsari :tsemppiä:

On stadissakin kongolaisia ovella.

[h=1]“What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”[/h]

Jaa viesti

Muistan joskus kun matu poke jyskälässä. Ei päästänyt mua baariin. Sanoin sille että vittu miten sä päästi tähän maahan kun en pääsee tänne baariin ja käskin poken painuu kotiinsa palvelee maataan. Sitten lähin poispäin. Ählämi tulii takaapäin kimppuun perkele.

Eipä uskaltais tänä päivänä. Vittu syön tuolaisii aamuapalas.:lol:

Jaa viesti

Muistan joskus kun matu poke jyskälässä. Ei päästänyt mua baariin. Sanoin sille että vittu miten sä päästi tähän maahan kun en pääsee tänne baariin ja käskin poken painuu kotiinsa palvelee maataan. Sitten lähin poispäin. Ählämi tulii takaapäin kimppuun perkele.

Eipä uskaltais tänä päivänä. Vittu syön tuolaisii aamuapalas.:lol:

Miksi ei uskalla?

Jaa viesti

Hienoa katsottavaa kun tuollainen läski räppikäppi soittaa itse suutaan poiston yhteydessä :hmm: vähemmästäkin provosoituu ihmiset ja tuollainen saa herkästi nyrkistä jos toisestakin.

Riippuu paljolti missä työskentelee. Mitään 500-600 euron CPE Diamondin liivejä "jotka pysäyttävät magnum .44 luodin" ei tarvitse yhtään kukaan ovella tai vartijana työskentelevä. Pistosuojaliivillä pärjää helvetin hyvin ja niitä saa paljon halvemmallakin.

Tuttu poke kontulasta otti kerran muinoin pyssyn mukaan töihin kun toinen hullu lupas tulla ampumaan sen. Kolleegalleen oli luotiliivit kassissa. Jatkobileissä näytti niitä mulle ja naureskeli että menee itse suoraan taivaaseen ei tarvi liivejä.. se oli kylmä jätkä se:)

[h=1]“What is the point of being alive if you don't at least try to do something remarkable?”[/h]

Jaa viesti

Itse entisenä vartsuna ja pokena olen juurikin tyytyväinen ettei tarvii enää niitä hommia tehdä. Aika kuraa ja varsinkin kun nykyään näit moniosaajia pyörii joka mestoilla.

Kehittynyt punttisonni

Jaa viesti

Tuttu poke kontulasta otti kerran muinoin pyssyn mukaan töihin kun toinen hullu lupas tulla ampumaan sen. Kolleegalleen oli luotiliivit kassissa. Jatkobileissä näytti niitä mulle ja naureskeli että menee itse suoraan taivaaseen ei tarvi liivejä.. se oli kylmä jätkä se:)

Hieno mies :lol:

Jaa viesti

Mielummin niitä hommia teki kun monia muita paskaduuneja, siis ovihommia meinaan. Suomessa se on pääosin vielä aika lepposaa hommaa.

Jaa viesti

Tuolla voisi tarvita "siivoojaa". Ne on kovan luokan myllyttäjiä, jotka tekevät tilauskeikkoja esim.mestoihin joissa on liiketoimintaa haittaavia tekijöitä. Nämä ammattimiehet liikkuvat kuitenkin aika matalalla profiililla, mutta heillä on taito saada häiriköt kuriin varsin tehokkaasti. Suomessakin heitä on.

Jaa viesti

Guest Vierailija
Tuolla voisi tarvita "siivoojaa". Ne on kovan luokan myllyttäjiä, jotka tekevät tilauskeikkoja esim.mestoihin joissa on liiketoimintaa haittaavia tekijöitä. Nämä ammattimiehet liikkuvat kuitenkin aika matalalla profiililla, mutta heillä on taito saada häiriköt kuriin varsin tehokkaasti. Suomessakin heitä on.

Kuulostaa tilapäiseltä ratkaisulta.

Tuolla seudulla asuu ilmeisesti hyvin paljon narkkeja ja tuo on heidän "lähikauppa".

Okei... "Siivooja" tulee ja siivoo kaupan. Mitäs kun siivooja lähtee paikalta? Tilanne on taas sama.

Jaa viesti

Noin siinä käy kun haluaa tehdä kaikki itse eikä palkata vartijoita.

Ymmärrän kyl senkin ettei vartijoita viittis palkata kun eivät ihan ilmaisia ole eikä edes takeita mimmonen vartija tulee.

Niillä niin huonot liksat että tuskin pätevimmät viittii myymälävartijoina pyöriä.

Oisko paras vaihtoehto maksaa vähän enemmän ja palkata myyjä joka palvelee normiasiakkaita ja laittaa narkit nippuun.

Löytyyhän näitä monenkin baarin ovelta.

Jaa viesti

Guest Vierailija

On muuten tapahtunut aika paljon siihen nähden, että kauppias aloitti tuolla paikalla vasta vuodenvaihteessa.

https://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/613248-juoksukaljoja-tappouhkauksia-puukkoja-ja-piikkeja-vaaralliset-tapavarkaat-piinaavat

– Kolme kertaa on uhattu tappaa, tammikuussa kauppiaana Järvenpäässä vaimonsa kanssa aloittanut Marko Hoikkaniemi kertoo.

Viime perjantaina Hoikkaniemi sai nyrkistä pysäyttäessään kahta varasta.

– Mustat silmät ja silmälasit on sökönä, lisäksi mustelmia on siellä täällä. Sain juomat takaisin, mutta sain myös nyrkistä.

Hoikkaniemen mukaan varkaat ovat lähes yksinomaan päihdeongelmaisia lähialueiden asukkaita, joille varastelemisesta on tullut tapa.

– Varkailta on löytynyt puukkoja ja piikkejä ja äskettäin vasarakin. Revolverikin on nähty, hän kuvailee.

Erityisen koville ovat ottaneet tappouhkaukset, joita Hoikkaniemi kertoo saaneensa sekä suullisesti että kirjallisesti.

Äskettäin Jampan K-marketin seinään ilmestyi kirjoitus Ampukaa K-market stevaria päähän!

Jaa viesti

Olisi ihan mielenkiintoista kuulla miten käytännössä kauppias toimii vartijana kaupassaan. Meinaan vartijana ei toimita, ellet ole vartioimisliijkeluvan hankkineessa firmassa töissä.

Jaa viesti

Sillee erikoista että poliisi ilmeisesti ei pysty tekemään näille mitään.

Täytyy kauppiaan itse tehdä.

Sitku otat lain omiin käsiin ni tulee syyte. Jotenki hölmöä touhua.

Pitäis olla vanhanajan sheriffit jotka sais halutessaan vähän kolhia näitä. Tai vaik ampua.

Jaa viesti